Acasa Opinii Nu cred că e o coincidenţă

Nu cred că e o coincidenţă

scris de Marin Neacșu
3.808 Afisari

Am mai spus-o în alte ocazii, coincidenţele se întâmplă de regulă odată la câteva zeci de ani şi ar trebui să se petreacă în mod aproximativ egal în bine şi în rău. Când însă acestea se “întâmplă” atât de des, şi numai pe o latură a evenimentelor, numai când trebuie să mi se ia un drept, să fiu furat, minţit, înjosit, manipulat, verificat, urmărit, înregistrat, monitorizat, batjocorit, eu nu cred în coincidenţe.

Marin NeacsuNu cred că este o coincidenţă faptul că de 23 de ani nici un guvern , nici un preşedinte, nici un partid, nu au reuşit să construiască altceva decât vile.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că de 23 de ani încoace, toate combinatele, întreprinderile, fabricile care produceau ceva ce era căutat şi avea valoare, industria chimică, petrolieră, agricultura, industria naţională de armament, energia, transporturile, metalurgia, industria de maşini şi utilaje au căzut toate, s-a ales praful de ele, au dispărut aşa neplanificat.

Nu cred că este o coincidenţă faptul flota comercială a unei ţări poate să dispară aşa dintr-o dată şi nimeni nu e vinovat de asta, ca şi cum ar fi dispărut sau ar fi fost vândută pentru că nu mai aveam nevoie de ea, fără să punem nimic în schimb.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că toate combinatele siderurgice ale ţării au încăput pe mâna unei puteri străine, a reprezentantului unei ţări care nici acum, după 100 de ani nu ne-a înapoiat tezaurul dat spre păstrare. Nu cred că este o coincidenţă acest act de trădare naţională.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că de 23 de ani, înainte de fiecare mandat de preşedinţie, sau alegeri , candidaţii principalelor partide, sau trimişi ai lor, fac vizite mai mult sau mai puţin oficiale în ţările licuricilor.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că la conducerea ţării, în parlamentul României, în guvern, la preşedinţie, apar mereu persoane cu dosar penal, aflaţi în cercetări, cu dosare de plagiat, incompatibilitate, persoane şantajate şi şantajabile, a căror probitate morală este nu numai îndoielnică ci de-a dreptul scandaloasă, numai bune de manipulat.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că din toată justiţia română sunt aleşi în fruntea ei exact cele mai controversate persoane, dar reevaluate, unii cu procese pierdute la CEDO pentru abuz, că nu mai avem judecători buni în România încât suntem nevoiţi să numim procurori pe post de judecători la CCR, sau că din toţi jurişti României, cel mai bun de ministru al justiţiei este o rudă a primului ministru, aşa cum cel mai bun pentru funcţia de Sef al SMG este un nepot al soţiei preşedintelui.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că toţi escrocii internaţionali investesc în România, că aceştia sunt desemnaţi să negocieze “privatizări” strategice din România.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că din toate privatizările efectuate, nici una nu a reuşit şi toate întreprinderile privatizate au ajuns în faliment, că practic nu mai avem nimic care să meargă în această ţară, nici energie, nici transporturi, nici industrie de armament, nici păduri, şi în curând, nici ape, care vor fi otrăvite prin metoda RMGC sau Chevron.

Nu cred că este o simplă coincidenţă faptul că sistemul educaţional este la pământ, că renumita şcoală românească nu mai există, că şcoala românească scoate numai EBE, şi Mareani aşa cum se exprima eufemistic primul ales al ţării, realizatorul unei “capodopere”. Nu este o coincidenţă faptul că în loc să ridicăm stacheta învăţământului, noi căutăm soluţii să dăm şi proştilor diplomă, să avem nu numai proşti cu diplomă cum déjà avem, dar şi diplomă pentru proşti.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că nu mai avem industrie de apărare, nu mai avem armată, nu mai avem cu ce ne apăra ţara am transformat gradele militare în cocarde pe umerii prietenilor şi slujitorilor politici, că generalii armatei intră în puşcărie mai repede decât membrii clanurilor mafiote, că armata, ca întreg poporul este dezbinată, ajungându-se ca militarii să fie consideraţi coada de topor, sau “minerii” unui partid sau altul.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că se dărâmă spitale şi se înmulţesc cimitirele, că doctorii ne pleacă în străinătate, iar în ţară ne umplem de reprezentanţii a sute de “misiuni evanghelice” care găsesc aici toate condiţiile pentru îndobitocirea celor cu diplomă de prost.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că în loc să fim uniţi, în loc să ne manifestăm ca o naţiune suverană, noi cedăm suveranitatea unor organizaţii sau structuri care nu urmăresc decât spolierea acestei ţări şi ne mai şi federalizăm sub deviza “ cu cât le dăm mai mult din ceea ce mai avem , cu atât vom primi şi noi câte ceva de ros”.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că numai la noi se vorbeşte de autonomie, regionalizare, drepturile minorităţilor în timp ce în alte ţări curios, nu sunt astfel de probleme, deşii românii din alte ţări nu au nici şcoli în limba română, nici universităţi şi nu sunt nici lăsaţi să îşi folosească limba română în administraţia locală, dar să mai fie declarată limba română ca limbă oficială.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că nu mai avem nimic şi ne pierdem treptat şi conştiinţa de neam aşa cum nu este o coincidenţă nici faptul că din toată biblioteca Romei au “dispărut “ fără să se ştie cum, exact volumele care vorbeau despre daci.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că pământul sfânt al vechii Dacii, toate centrele energetice şi spirituale ale acestui pământ, Munţii Orăştiei, Munţii Buzăului, Bucegii, sunt cercetate, investigate, scormonite, luate în arendă sau cedate pentru “ dezvoltare” turistică, sau pentru “antrenamente militare” reprezentanţilor unor ţări care în toată istoria ne-au adus numai “bucurii”.

Nu cred că este o coincidenţă faptul că toate guvernele şi conducerile partidelor, candidaţii la preşedinţie,aveau şi au în componenţă sau erau şi sunt membrii ai unor loje masonice.

Bonus:

Acum două trei săptămâni, a explodat ştirea că serviciile secrete americane au determinat marile firme IT, marile site-uri să le pună la dispoziţie datele şi corespondenţa cetăţenilor pe care ei îi consideră “dangeroşi” fără a fi dovediţi, fără a nici o justificare măcar şi nu numai de la ei din ţară ci din întreaga lume. Europa a reacţionat. Unele ţări cer explicaţii. Altele dau .. aprobări.

Acum câteva zile, România a fost vizitată de conducătorii serviciilor secrete din cele mai puternice state ale lumii. Cine ştie cum se planifică aceste vizite câte măsuri de securitate şi discreţie se iau cu ocazia acestor vizite, ştie că este imposibil ca cele două vizite să nu aibă legătură între ele, pentru că altfel ar fi fost decalate în aşa fel încât să nu existe nici cea mai mică bănuială că s-ar fi putut vedea.

De la vizita celor doi, în Transnistria au reînceput problemele, ruşii si-au adus aminte de transnistreni. Românii nu.

Acum două zile, yahoo mail a cerut clienţilor săi să îşi reînnoiască parola, să o schimbe pretextând o “îmbunătăţire “ a serviciilor de securitate a contului.

De două zile RDS-RCS cel puţin în Craiova, nu mai merge, “ a căzut unul din servere” . Vor urma alte oraşe.

Crede cineva în coincidenţe?

62 comentarii

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 20-06-2013 - 20:45

Toate astea au un NUME !
Ai curajul sa-l ….PUBLICI , nea MARINE !

Salut 20-06-2013 - 20:53

Nu, Marine, nu e o coincidenta; ai sesizat bine.
Dar si faci o greseala pe cat de comuna, pe atat de folositoare jigodiilor antiromane la care faci referire. Ii bagi pe toti intr-o oala. Si astfel legitimezi jigodiile mai sus amintite.
Spre exemplu, in Romania post-decembrista au existat doi prim ministri cu rezultate foarte bune pentru romania. Ma rog, totul este relativ, totul se poate discuta, dar in nici un caz nu pot fi pusi alaturi de actuala Jigodie Nationala care e si rea si rau-intentionata. Antiroman.
Parerea mea e ca – in special in aceste analize – nuantele conteaza. Nu de alta, dar Sf. Petru are deja un job; nu cred ca ar aplica pentru postul de presedinte/prim-ministru prin Romanika.

neacsum 20-06-2013 - 23:36

Ia sa vedem care sunt aia si ce au facut extraordinar? Sa nu imi vorbesti de Petre Roman sau de Radu Vasile. In ceea ce il priveste pe Tariceanu, da , a avut performante economice, dar .. cam atat. Daca il intrebi de insula serpilor, ce spune ?

UnUL 20-06-2013 - 23:46

Nu, pentru el, evident, unul ar fi escrocul patentat de Bombo. Caare o fi al doilea, în viziunea strâmbă a „salutului”, rămâne de văzut.

Salut 20-06-2013 - 23:55

Nastase si Tariceanu. Si nu am vorbit despre „extraordinar” ci despre comparatii. Si statistici. Daca nici astea nu-s bune…si soarele are pete. Iar Sf. Petru, dupa cum ti-am mai spus….e un pic indisponibil.

BULA 21-06-2013 - 02:19

Tariceanu nu a avut nicio performanta economica. A cheltuit banii adusi in tara de capsunari (peste 7 miliarde de euro pe an) si a mai cheltuit si pe datorie. Au duduit firmele capusa care aprovizionau la pret dublu sectorul de stat (universitatile, primariile, etc).

Salut 21-06-2013 - 02:26

De bine, de rau, a fost destul de inteligent sa nu schimbe cursul bun pe care il luase Romania.

UnUL 21-06-2013 - 08:58

Mda. și – la sfârșit de mandat – a aruncat pe pomeni electorale câteva miliarde bune de euro, lăsând Rom\nia în momentul începerii crizei cu un deficit de 5,1% – făcut în perioad[ de boom economic!

urbos 21-06-2013 - 10:35

Care criza scarnavie? Nu grohaia infectu tau de la Cotroceni ca Romania n-o sa fie in nici o criza? Mars ma la spanzuratoare.

pathfinder 21-06-2013 - 12:33

urbos scarbos grohaitor
Tu iei in serios ce zice Baselu’?
Nu zau…

Da pe tine te iei in serios, „scarnavie”?
„Mars ma la spanzuratoare.”

Hahaha.

UnUL 21-06-2013 - 13:05

Scârnăvie e mămicuța dumitale că te-a f ă t a t! Criza a fost mondială, și dacă nu ne băga Toăriceanu în datorii până peste cap, România ar fi trecut peste ea mult mai ușror, și poate nu trebuiau operate nici tăierile de salarii pentru care c r e t i n i i îl înjură aiurea pe Emil Boc.
P:S: Singurul care grohăie ești tu, godacule!

ValVerde 20-06-2013 - 21:27

Schizofrenia cu accese de mania persecutiei loveste in mod aleatoriu.
Coincidenta exista atunci cind manifestarile sint similare, ca in cazul lui Bula si al lui Neacsu.

Diagnosticul explica de ce subiectul inglobeaza evenimente pe care nu le intelege, nerelationate, citeodata fortuite, dar perfect explicabile in teorii conspiartioniste care prin definitie exclud coincidentele.

BULA 21-06-2013 - 02:03

Mai capra batrana, inca mai lucrezi pentru CIA ? Bee ! Mee, mehehee !

Salut 21-06-2013 - 02:17

Tu crezi ca aia angajeaza toate creierele moarte? E doar o biata intretinuta social care crede ca asa isi castiga painea, fiind coada de topor.

ValVerde 21-06-2013 - 06:16

@ Bula

„Bee ! Mee, mehehee !”

===

In sfirsit ai inceput sa-ti utilizezi creierul…suna aproape inteligent in comparatie cu ce spui de obicei.
Se vede ca te-ai decis sa-ti iei pastilutele la timp.

BULA 21-06-2013 - 13:52

“Bee ! Mee, mehehee !”

Ti-am zis ceva de dulce, pe limba ta.

CONGO 21-06-2013 - 13:58

Muuuuu!

BULA 22-06-2013 - 06:27

CONGO, vitelusule, ai rabdare ca iti dau sa papi ceva bun.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 20-06-2013 - 21:42

Batca avea dreptate !

Nu ai ce cauta pe acest BLOG !

MEA CULPA , ca te-am sustzinut, cand nimeni nu a facut-o!

ValVerde 20-06-2013 - 21:49

In mod paradoxal, ai dreptate !!!
Asta e nivelul blogului:

„- – प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD
20-06-2013 at 21:03 @ CIU mettele coji

Sa suggy pwlla la totzi tzagani , pa rand!

Nu in devalmasie, si daka nu-ti ajunge,mehlemu

Ia si de la Terente, ca-i formolizat!”

שׂפֿבּשׂפֿהּשׁ 20-06-2013 - 21:52

Inca un editorial al d-lui Neacsu, care, dupa opinia mea, ar trebui tiparit in 20 de milioane de exemplare si aruncat asupra Romaniei in asa fel ca sa existe cite o foaie pe fiecare metru patrat al teritoriului tarii, pt. ca fiecare roman sa citeasca aceste „co.incidente”. Si, daca prin absurd acest lucru ar fi tradus in fapte, va asigur d-le Neacsu ca USL-ul ar fi ales cu peste 99% din alegatori. La noi, la romani, cu cit politicienii de asupresc si mai rau si cu cit ne fac viata si mai amara, cu atit ii iubim mai mult si-i dorim sa ne conduca. Peste tot in Romania sunt strigate in gura mare adevarurile realitatii noastre, si, parca e un facut, mergem din nenorocire in nenorocire pina la victoria finala.

Cui ii spui d-ta aceste lucruri, d-le Neacsu? Cine te asculta? Atita timp cit un popor poate sa genereze MEGAjigodii precum Nastase, Iliescu, Basescu, Ponta, Nastase, Nastase, Nastase, acest popor nu merita sa faca parte din tarile planetei. Romania este recunoscuta pe plan mondial ca e cea mai priceputa la a fabrica : GUNOAIE.

ValVerde 20-06-2013 - 22:20

Cameluto, doar o observatie:

Daca vrei o foaie cu minunea de mai sus pe fiecare metru patrat de teritoriu romanesc, iti trebuiesc 238.391.000.000 exemplare, nu doar 20 de milioane cum ceri tu….iti dai seama cita cerneala ????

Paul din Ohio 20-06-2013 - 22:23

Dl. Neacsu, cu dragostea lui nemarginita fata de toti dictatorii Romaniei (si nu numai) nu intelege ca Ceausescu a distrus doar si nu a construit nimic viabil.

Salut 20-06-2013 - 22:33

Nu-i nimic. Cucul canta! Te mai urmareste Volga aia neagra?

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 20-06-2013 - 23:29

Uite cum se potrivira ;
…EL Bhoulean lustruytor
…EA Wakka , rumegatoare

…Ce pereche BOVINA !

ValVerde 20-06-2013 - 23:32

Papanghele, ai curatat ieri trei garaje si crezi ca-ti ajunge pentru toata luna?
Acum esti extaziat ca ai mai bine de 14 lei in buzunar, dar mai vorbim noi peste vreo 8-9 zile…

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 21-06-2013 - 08:27

@ ….w a k k ‘s D E p h e s t e O C eA N.

Rumme GAT oarea rekkuperath’a a intrat in DEFICIT de PERSONALITATE !

Nu-i may agiunge Bhoulleanu-Lustruyror Saliut-Saliut , si in EXXces Hormonal

Se PRO’sT si TUIEaza pe bloghsorr !

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 20-06-2013 - 23:41

Ba’h , m-am ganndit, kumm facem !
Intri tu in tabulatzie libera, si vin si
Deparazitez si la tine,
GARAJU nu’i GRAJD,
…WaKKO !

Florin 21-06-2013 - 12:46

Descentralizarea este formula magica (exitul) din aceasta situatie. Este o formula probata de partenerii din UE.

In viitor impozitele vor fi colectate (mai eficient) si cheltuite local, numai o parte din ele vor pleca la Bucuresti (fondurile europene vor merge direct la regiuni, orase, comune). Va fi foarte greu sa explici comunitatii de ce o panseluta sau 1 km de autostrada este de 5 ori mai scumpa.

UnUL 21-06-2013 - 13:17

Domnule Florin , perfect de acord. Dar înainte de a crea regiuni, trebuiau desființate comunele care nu se pot întreține fără bani de la buget (prin comasare!) și județele. Altfel nu facem decât să creem structuri și baroni în plus.

Florin 21-06-2013 - 16:51

UnUl, Comunele si primariile exista peste tot in UE, nu trebuiesc desfintate.

jan dinu 20-06-2013 - 22:47

–- HAZARD –-
Intimplator nascut – popor …
Azi Se zbate fara viitor
De mii de ani asha cum a trait
Ajunse fara vlaga la sfirshit !….
JD-USA

BULA 21-06-2013 - 02:13

Planul de distrugere a Europei de Est e facut de NATO. Nu mai exista industrie electronica (Tesla, Tungsram, IPRS, Unitra, etc), industrie de motoare, industrie de medicamente, etc. S-a distrus tot, din RDG pana in Ungaria, Romania, Polonia, Iugoslavia, etc. Au ras si industria si cercetarea din Rusia, pe timpul lui Eltsin.

La baza dezastrului care s-a intins in lumea albilor (America, Europa) se pare ca ar sta interesele bisnitarilor mondiali (evreimea), care castiga extraordinar de multi bani (profit peste 100%) din bisnitareala marfurilor fabricate in Asia.

Salut 21-06-2013 - 02:20

Ai dreptate, dar e mai sus de NATO. De fapt ai raspuns corect in fraza a doua. Si nu mai e vorba despre profit. Ci despre putere. Si control.

ValVerde 21-06-2013 - 06:31

Great minds think alike.

UnUL 21-06-2013 - 09:14

Conspiraționita e o boală cu răspândire mondială, dar având formele cele mai grave în România.

urbos 21-06-2013 - 10:46

Conspirationistii macar se gandesc la ceva, nu ca vitele care mesteca ce excreta autoritatile fara sa isi puna nici o intrebare.
Bula e doar un biet ceausist.

UnUL 21-06-2013 - 13:11

CONSPIRAȚIONIȘTII NU SE GÂNDESC LA ABSOLUT NIMIC : EI REIAU NIȘTE SCENARII MAI MULT SAU MAI PUȚIN COERENT ȘI LOGIC ALCĂTUITE DE ALȚII ȘI LE REPETĂ DE-A-NBOULEA.

Ereticul 21-06-2013 - 13:59

Gresiti, domnule UnUL. Conspirationistii macar isi pun intrebari (chiar daca unele raspunsuri sunt indoielnice sau discutabile), in timp ce ceilalti au mintea odihnita. Principiul este vechi, banuiesc faptul ca ati auzit de dictonul „Dubito ergo cogito. Cogito ergo sum.”

ValVerde 21-06-2013 - 15:50

“Dubito ergo cogito. Cogito ergo sum.”

===

Apartine discursului filozofic cind ai indoieli daca existati…

Nu se aplica schizofrenicilor care dorm sub pat ca sa nu fie iradiati cu particule siderale de extraterestrii acrobati. Decit daca ii considerati filozofi 🙂

Si nu inseamna ca ai mintea odihnita cind ai gasit raspunsul. Inseamna ca….ai judecat rational si ti-ai satisfacut intrebarea sau setea de cunoastere.

Nu e nici o glorie sa-ti pui intrebari continue si sa-ti inventezi raspunsul gresit.

UnUL 21-06-2013 - 16:03

Ereticule, ValVerde, celebra formulă a lui Descartes este centrată în jurul verbului COGITO. Cei care nu gândesc nu au nici îndoieli. Ori cei care citesc undeva o teorie conspiraționistă și o adoptă fără să aibă cea mai mică îndoială că ea ar fi corectă (doar pentru că pornesc de la premiza că trebuie să existe o conspirație, o intenție ascunsă și ticăloasă, o mânărie pe undeva!), la fel ca cei care, înghițind pe nemestecate și fără să le pună la îndoială, tot solul de clișee, minciuni și calomnii la adresa unor oameni politici sau de cultură NU GÂNDESC cu capul lor, ci adoptă fără să „cugete” tot soiul de stupidități – multe absolut neverosimule, dar care, la prima vedere, pot da o explicație rapidă și rudimentară a unui fenomen, a unei acțiuni sau a unei situații de fapt.

Salut 21-06-2013 - 16:36

„Ori cei care citesc undeva o teorie conspiraționistă și o adoptă fără să aibă cea mai mică îndoială că ea ar fi corectă (doar pentru că pornesc de la premiza că trebuie să existe o conspirație, o intenție ascunsă și ticăloasă, o mânărie pe undeva!)” (unul)

===========================

Sa spui cele de mai sus dupa ce autorul explica cu subiect si predicat (de cateva ori) in cuprinsul articolului ca cele scrise sunt rezultatul unei observatii a evolutiei societatii timp de peste 20 de ani – e semn de total tembelism. Tine-o tot asa, ca Stan cu Fluierul, bou de Cluj. Daca cineva mai avea indoieli unde este epicentru prostiei romanesti, ei bine, i le-ai risipit.

UnUL 21-06-2013 - 17:08

De la o observație se poate ajunge la concluzii și la puncte de vedere diferite. Asta dacă nu iei teoria cuiva și o îmbrățișezi fără să gândești. (Nu mă refer la dl. Neacșu ci la unii ca tine!)

Salut 21-06-2013 - 17:38

„De la o observație se poate ajunge la concluzii și la puncte de vedere diferite. ”

=========================

Evident ca UnUL cazut in cap si ramas asa poate trage concluzia ca ploaia vine de jos in sus.

Ereticul 21-06-2013 - 21:44

@ Val Verde: despre indoielile existentiale – in Budism se spne ca un copac exista atat timp cat il percepe cineva. Intrebarea care se naste de aici: ce se intampla cu copacul in timpul in care nu-l percepe nimeni …
Despre glorie: a-ti pune intrebari continue nu este gresit, mai ales daca poti accepta ca unele raspunsuri pot fi gresite sau discutabile.
@ UnUL: a imbratisa teoria oricui „pe nemestecate” este o eroare, dar asta se aplica atat conspirationistilor cat si „oficialilor”.
@ salut: nu se mai spune „Stan cu fluierul”, expresia la moda este „Alexandra Stan Patitul” 🙂

ValVerde 21-06-2013 - 22:51

@ Val Verde: despre indoielile existentiale – in Budism se spne ca un copac exista atat timp cat il percepe cineva. Intrebarea care se naste de aici: ce se intampla cu copacul in timpul in care nu-l percepe nimeni …
Despre glorie: a-ti pune intrebari continue nu este gresit, mai ales daca poti accepta ca unele raspunsuri pot fi gresite sau discutabile.

===

D-le Eretic, le cam incurcati. Copacul care cade in padure si discutia despre observatie si existenta nu e budista, ci cum nu se poate mai occidentala. Nu-mi mai amintesc numele celui care a enuntat-o prima data.
Budistii au avut si ei rationamente similare, dar ale lor sint alea cu steagurile de pe minastire
(Un calugar zice: „se misca steagurile”, al doilea spune „ba se misca vintul” la care al treilea concluzioneaza: „se misca mintea voastra”)

Dar sa trecem peste astea.
Sa ai mintea deschisa, sa incerci in permanenta sa intelegi ce se intimpla imprejur si sa accepti ca raspunsuri initiale pot fi gresite este cum nu se poate mai laudabil.

Dar ceea ce fac conspirationistii nu e nici pe departe ceea ce enumar eu mai sus.
Conspirationistii elimina din start orice alternativa care nu se incadreaza cu predispozitia lor pentru tenebre incilcite, fara urma de dovada ca ar putea fi adevarate. Asta nu inseamna in deschiderea mintii ci in patologie proprie schizofreniei.

E relativ acceptat ca Pamintul e rotund. Exista inca oameni care spun ca e plat.
Eu am mintea deschisa si sint gata sa aud argumentele fiecarei parti, considerind ca exista o posibilitate infinitezimala ca Pamintul ar fi plat ca o clatita.
Conspirationisti sint cei care in situatia data, sint siguri ca Pamintul e plat pentru ca, sa zicem, Basescu a spus ca e rotund.

Imi pare rau, dar asta nu e inteligenta activa ci boala curata.

Vorbind de articolul lui Neacsu, fiecare ipoteza pe care o elaboreaza, are o explicatie logica, directa si previzibila care exclude „conspiratia”
Cu toate astea, el se simte victima unei conspiratii.

L-ati citit pe Bula? E mai rau.
Nu exclud teoriile lor fara sa ii ascult, dar ceea ce aduc ca argumente stirnesc risul.
De aici incadrarea in domeniul patologicului de care vorbeam.

urbos 21-06-2013 - 23:01

Parca te-am mai intrebat, cand SUA au recunoscut oficial ca au mintit in legatura cu armele lui Saddam, in creierul tau de vierme, s-a produs macar o scanteie? NU. Vita tot vita.
Evident ca sint o gramada de teorii conspirationiste aberante, si aia care le iau in serios sint niste idioti, dar cei care inghit numai varianta oficiala sint cu siguranta TOTI niste imbecili.
Ai inteles ma creier de vierme?

urbos 21-06-2013 - 23:06

Iar conspirationismul e un termen care e folosit cu sensul de neoficial, nu se refera doar la nebuni care n-au alta treaba. Dar aceasta folosire a termenului face parte din strategia de aruncare in derizoriu a oricarei opinii contrare curentului la care se aliniaza vitele fara creier si indoieli, ca matale. D-aia l-ai folosit si tu scarnavie, nu altcineva.

Ereticul 22-06-2013 - 00:30

Domnule Val Verde,
Exemplul dvs. cu pamantul rotund / plat este cum nu se poate mai potrivit: acum nu mai mult de 2 – 300 de ani versiunea oficiala ne invata ca pamantul este plat si ca soarele se invarte in jurul lui. Cei care credeau / afirmau altceva erau incadrati din oficiu la „eretici” sau „conspirationisti”. Oare unde am fi fost astazi, daca ereticii / conspiratonistii s-ar fi dat batuti?

P.S. – Pilda cu perceptia copacului am retinut-o dintr-o carte scrisa in franceza in 1890 – 1900 (L`Evangile du Bouddha). Daca doriti scanez paginile respective si le urc pe net, pentru confirmare.

Salut 22-06-2013 - 00:53

Stai linistit, VacaVerde se uita la ceva scris in limba civilizatiei ca … Vaca la poarta 9. 😉

Adica, dincolo de „furculission” n-a trecut.

ValVerde 22-06-2013 - 00:56

@Ereticul
S-ar putea sa va referiti la asta
„Hui-neng Receives The Dharma”
desi e intr-un context diferit.

Oricum, nu despre asta vorbeam.

Este o mare diferenta intre a-ti tine mintea deschisa, intrebatoare, in cautare de explicatii
CARE SE BAZEAZA PE FAPTE SI EVIDENTE
si cu totul altceva sa inventezi scenarii/explicatii fara urma de evidenta pe care sa le bazati doar pentru ca nu intelegeti un lucru sau pentru ca vreti sa faceti realitatea sa se modeleze dupa idei preconcepute.

urbos 22-06-2013 - 00:59

Chiar ma gandeam unde a disparut idioata. S-a dus repede sa caute prin tomberoanele goagalului. Asta era! Hahahahaha!

urbos 22-06-2013 - 01:03

Cretino, chestia cu teoria conspiratiei, ai bagat-o tu, de javra ce esti. Pricepi? Nimeni nu s-a declarat p-aici adept al teoriei conspiratiei, ci, pe baza tocmai, de dovezi si fapte, se pune la indoiala varianta oficiala in anumite cazuri.

Salut 22-06-2013 - 02:28

@urbos

Uite aici isi au basistii bazinul de recrutare. Aia care isi pun intrebari, aia care au anumite crezuri, principii, chiar gresite, NU POT FI BASISTI. In orice caz, nu permanent, nu dupa atatia ani. Pentru simplul fapt ca intreaba si se intreaba, chiar daca in prima faza nu contesta. In schimb, basistii astepta si urmeaza constiincios indicatiile: intr-o noapte, Basescu le-a spus ca nu mai sunt de stanga, sunt de dreapta. „Sa traiti” au raspuns si au executat. Nici macar unul, de samanta, sa se intrebe: „cum vinbe asta, vere?”.

Imi amintesc o alta faza. Decorul: Basescu presedinte, Bokul-prim ministru, Parlamentul PDL-ist. Hotarasc prostovanii nu stiu ce – fara sa-l consulte pe Basescu. La televiziuni si radiouri, show-uri mai; toti prostalaii de frunte pedelisti se dadeau in spectacol „ce destepti am fost cand am hotarat asta”. Nu trec doua zile si apare reactia lui Basescu – contrara celor hotarate de prostalani inainte.

Dupa momentele de tacere penibila, toti prostalanii s-au repezit sa inghita inapoi ce vomasera in ultimele doua zile ….hahaha…si mai mult decat atat, sa sustina ca de la bun inceput ei combatusera cum zicea Basescu. (Este ca recunosti stilul VaciiVerzi?)

Asta-i basismul; astfel de viermi ii trebuie ca sa-l sustina. Pe de alta parte, am o satisfactie enorma cand vad ca Basescu tocmai pe nevertebratele astea se pisa mai cu foc !

urbos 22-06-2013 - 03:00

Exemplele sint fara de sfarsit. Tocmai d-aia, de la un moment incolo, nu mai puteai fi basist decat daca erai bolnav psihic.

BULA 21-06-2013 - 14:02

Urbos, bubosule, recunoaste ca esti un amarat de bozgor.

jan dinu 21-06-2013 - 03:59

–- Domnu colonel NEACSU ar trebui sa se linisteasca –-
pensia din august o are marita ,poate sa ajunga general in rezerva
la propunerea – Sefului Sindicalistilor Militari in Rezerva –
pentru munca sustinuta KaKadrele militare sa fie rasplatite
pe timp de pace ,urmarind cu mindrie patriotico-militara desfasurAREA
tuturor evenimenteleor din 1989 incoace …shi cit mai tzine !!
JD-USA

Tache 21-06-2013 - 05:57

Romania este in proces de a fi transformata in Natiunea Simpson !!!

Cum asa ? Uite asa……….

http://www.youtube.com/watch?v=9-s2qGqI1r8

jan dinu 21-06-2013 - 08:33

–- NIMIC –-
De mai stai cu tzara’n gind
Intri repede’n pamint …
Las-o , las-o sa se duca
Chiar de ajunge toata ‘n rapa !

Ea e supta de bas$tani …
Elita de ROMI-tzigani
Uite-un sfat:Totul este terminat…
I-atzi boceaua shi-ai plecat…!!
JD-USA

dudu 21-06-2013 - 22:59

Maestre, în limba română, coincidență înseamnă potrivirea (întâmplătoare) a doua sau mai multe obiecte, situații etc. În articolul dumitale nu e vorba de nicio coincidență, pentru că niciunul din lucurilele de mai sus nu se petrece simultan cu altul, pentru a putea fi (sau a părea) o coincidență că cele două treburi s-au petrecut în același timp. Tot articolul e doar o înșiruire de banalități, truisme și locuri comune (politicienii români se dau pe lângă marile puteri, industria e pe butuci, flota a dispărut în ceață, masonii sunt la conducere etc.). Credeam că, pentru a scrie un articol de presă, trebuie mai întâi să știi să scrii corect, dar se pare că m-am înșelat.
Serios acum – Maestre, tu îți iei bani pentru genul ăsta de pseudo-jurnalism agramat?

ValVerde 23-06-2013 - 01:24

„Credeam că, pentru a scrie un articol de presă, trebuie mai întâi să știi să scrii corect, dar se pare că m-am înșelat.
Serios acum – Maestre, tu îți iei bani pentru genul ăsta de pseudo-jurnalism agramat?”

===

Doua observatii:

1. Aici nu e „presa” in acceptia comuna a cuvintului, drept pentru care articolele d-lui Neacsu apar cu o regularitate demna de o cauza mai buna (sau de abuz de Coprol)
2. Ce e drept e drept, nimeni nu-l plateste pentru productiile lui.

BULA 23-06-2013 - 07:16

Bai Dudule, tu esti de acord cu distrugerile care s-au facut dupa ’89 ? Ca asta dai de inteles.
Esti Constantin Dudu Ionescu, slugoiul americanilor, cel care a inabusit in sange miscarea de protest a minerilor ?

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult