Acasa Opinii Palma şi pumnul

Palma şi pumnul

scris de Marin Neacșu
3.086 Afisari

La prima vedere ai spune ca Băsescu a înnebunit, că nu mai realizează ce face, că este inconştient  şi  îşi pune singur laţul de gât. Niciodată nu a dat atâtea declaraţii, care mai de care mai abracadabrantă, care mai de care mai incendiară, care mai de care mai periculoasă. Ai spune că a intrat în anul ăla, ultim, şi vrea să facă totul ca să plece cu simţul datoriei împlinite.

Marin NeacsuNu e adevărat  nici că e inconştient, nici că îşi pune laţul de gât, nici că nu ştie ce face. Totul este făcut calculat şi urmează un plan diabolic.

Domnul  Băsescu vrea să ramână în şa acum şi în 2012. Acesta  este scopul a tot ceea ce face. Regionalizarea, modificarea Constituţiei, atacul la adresa lui Mihai, mâine poimâine modificarea legii electorale, introducerea votului electronic, toate au un punct comun: RĂMÂNEREA LA PUTERE. Pentru  a-şi atinge scopul este gata să se împrietenească cu oricine, să dea oricui oricât, să dea în ultima instanţă două judeţe UDMR-ului, să facă compromisuri cu oricine. Nu contează ce se va întâmpla cu românii, cu România, el sa rămână la putere. Convins fiind că în mod normal, nici el nici partidul său nu mai au nici o şansă, este gata să dea lovitură după lovitură, să schimbe legi, să schimbe Constituţia, să schimbe hotărâri judecătoreşti, să dea cu flit deciziilor  Curţii Constituţionale, totul pentru a-şi atinge scopul. Nu m-ar mira să dea o lege prin care să se stipuleze că alegerile vor fi căştigate de partidul cu cele mai puţine voturi. Chiar nu m-ar mira. Este incredibil să vii tu ca preşedinte, garantul respectării  legii, şi să spui că vei cere Parlamentului să nu ţină cont de recomandarea sau decizia Curţii Constituţionale, cea pe care ai invocat-o şi manipulat-o de fiecare dată pentru a da decizii în favoarea ta. Când i-a convenit, a cerut parlamentarilor, opoziţiei, românilor să respecte decizia acestui for, instanţa supremă cum o definea. Acum, când decizia acesteia nu îl mai aranjează, dintr-o dată aceasta este consultativă, nu mai trebuie respectată ad literam.

 Ce rost are declaraţia împotriva lui Mihai ? O ieşire paranoică, gratuită, necalculată, provocată de căldura ultimelor zile ? Nicidecum . Este vorba de ceva calculat. Ştiţi care este cea mai bună metodă de a scăpa de un câine fioros care vine spre tine cu gura deschisă, gata să te facă praf ? Fuga? Nu! Daca eşti cu mâinile goale şi nu ai cu ce te apăra, stai calm şi când a căscat gura să te muşte, bagă-i pumnul pe gât. Asta face Băsescu acum. Dă presei şi opoziţiei subiecte peste subiecte, le umple gura, şi vor începe să scuipe, se vor repezi să înghită, dar nu vor putea mesteca, pentru că au gura prea plină. Vor fi atât de năuciţi, încât nu vor şti până la urmă ce vrea Băsescu, care este direcţia principală, la ce ar fi dispus să renunţe, şi vor privi dezorientaţi, ca şi câinele care s-a trezit cu mâna pe gât. Va încerca să scape de ea şi nu va mai ataca pentru că a văzut că nu e bună.

Pe de altă parte, va crea impresia că şi-a făcut prea mulţi duşmani şi fiecare va crede că ceilalţi îi vor da lovitura de graţie. Şi asta e numai începutul. Va mai scoate la vedere nişte subiecte, nu atât pentru a convinge pe cineva , că ştie că nu mai poate prosti pe nimeni, ci pentru a-şi justifica acţiunile, nu atât în faţa românilor, cât în faţa externilor. Ambasadorul SUA a muşcat nada, îi sună frumos intenţia domnului preşedinte. Numai în mintea unor încuiaţi regionalizarea este sinonimă cu descentralizarea, dar dacă mai adaugi la ea şi lupta împotriva baronilor locali şi reducerea cheltuielile cu consiliile judeţene şi aparatul de stat, parcă sună rotund. Declară domnul Băsescu cum că Statul a devenit o piedică în calea dezvoltării României, dar uită că la ora actuală statul înseamnă BĂSESCU. El se substituie şi  executivului şi  legislativului  şi juridicului. Prin prisma acestei realităţi sunt nevoit să îi dau dreptate.

Oricum, domnul preşedinte dovedeşte că ştie să folosească şi  palma şi pumnul.

66 comentarii

urbos 23-06-2011 - 20:47

Nu vrea sa stea la putere pana in 2012, ci pana crapa. Ba sa-si puna si vreo scarba din familie sa-i succeada. Ceea ce demonstreaza ca e nebun.
Iar ce-a facut e „calculat”( individul de fapt nu calculeaza niciodata ceva, actioneaza si reactioneaza instinctiv), dar destul de prost calculat.
Latraturile catre rege nu-l ajuta cu nimic, din contra, nu credeam ca imbecilul isi putea face un deserviciu atat de mare. Se inscrie perfect in subiectul cu regionalizarea, adica cu ATACAREA ISTORIEI ROMANIEI, deci nici poveste sa abata atentia de la ceva.
Basescu e un animal. Daca papagalii din Opozitie ar fi un dram mai destepti, ca sa-l trateze ca pe un animal, nu ca pe un om, atunci Basescu ar fi terminat rapid. Toata marea „strategie” a Nebunului s-a bazat pe faptul ca el isi permitea sa se comporte ca animalul iar ceilalti ramaneau perplecsi.
Basescu joaca numai la cacialma, daca schizofrenicul e scos din sarite se distruge singur.
Imbecilul l-a atacat pe rege pentru ca Duda a dat interviu pentru Antena. Intr-atat de oligofren poate sa fie.
Am prevazut lucrurile decurgand astfel in ceea ce priveste problema maghiara, dar Nebunul se grabeste, lucru care s-ar putea sa-i fie fatal. Nu stiu de ce preseazza in felul asta in loc sa-i lase si pe maghiari sa-i faca jocul, dar cu cat se comporta mai anormal, cu atat mai bine, poate se rupe caruta.
Deci scoateti animalul din sarite si lepadatura se baga singur in lat.

neacsum 23-06-2011 - 21:21

Asa spunea lumea si despre Ceausescu, ca e prost. Basescu, o fi el impulsiv, sangvin, usor iritabil, dar nu prost. Iar razbunarile si le planifica la amanunt. Ceilalti lideri de partide sub aspectul asta ii sunt net inferiori . Nu reusesc nici macar sa il inteleaga , dar sa ii si mai prevada sau evite loviturile. Doar batranul Iliescu ii poate face fata. Slaba opozitie.

urbos 23-06-2011 - 21:32

Nu subestimez deloc capacitatile animalului, sa fim corecti, doar ca nu tot ce face e „genial”, iar chestia cu regele e o grava gresala.
Razbunarea nu e deloc, dar deloc un avantaj in politica, e o mare slabiciune.
Si nu trebuie comparata situatia si confortul pe care il avea totusi Ceausescu, cu situatia astuia. Problema cu Basescu e una singura, daca dispare inainte ca Romania sa fie distrusa in forma actuala, nu daca dispare. El mult nu mai are indiferent de deznodamant.

neacsum 23-06-2011 - 21:23

Apropo , si despre Hitler ziceau la fel cand a inceput . Ca e nebun, ca nu il baga nimeni in seama , ca nu are nici o sansa. Cine nu invata din istorie, e condamnat sa o repete.,

Denali 24-06-2011 - 00:55

Adevarat !!!…Cine nu invata (nu din istorie) ci Istoria, se condamna sa o repete….hi,hi,hi….

Pacat cu refuzi sa urmezi acest adevar…

Dle ziarist profesionist Neacsu Marin , daca dta iti urma sfatul de mai sus si invatai Istoria , nu scriai BAZACONIA de mai sus despre hitler…

Istoria de fapt ne spune ca LA INCEPUT , multi (prea multi) il admirau , si il considerau pe hitler : un geniu…

Multe state din europa si din lume incercau sa-l emuleze si imite pe „geniul „german…

Din japonia , urss si pana in america centrala si de sud hitler era „geniul ” momentului…liderul demn de emulat…

Casa regala britanica avea elemente fanatice pro hitleriste( nu mai retin cu exactitate , detaliul ,dar acel individ ruda apropiata cu regele britaniei, a fost eventual …exilat…spre nassau ,si numit guvernatorul coloniei britanice de atunci : bahamas , miscari fasciste au rasarit ca ciupercile prin europa , incercand sa emuleze Partidul National Socialist german : fascistii lui salazar in portugalia, Metaxa in grecia , Musollini in Italia, Franco in Spania ,garda de fier din romania, horty in ungaria , queeslling in norvegia , muftiul jerusalimului ( de fapt in timpul razboiului s-a mutat la berlin) sahul persiei (tatal lui Reza,de dupa razboi), juntele militare din america latina, Partidul nazist din america si canada, etc.,etc…pana si stalin s-a grabit sa incheie un tratat de neagresiune cu hitler, si sa aprovizioneze germnaia cu : petrol , materii prime si cereale…

LA INCEPUT , germania lui hitler as fost rasplatita de cei care il admirau cu : Jocurile Olimpice , in 1936…

LA INCEPUT , „puterile ” europene l-au lasat pe „geniul” hitler, sa incalce Tratattul de pace de la paris si sa-si creeze aviatie militara , sa-si tripleze armata de la 100.000 , la 300.000 , sa ocupe zona demilitarizata Saar, sa ocupe , o tara independenta pe nume : austria,sa ocupe regiunile Sudetilor din Cehoslovakia si ulterior TOATA cehia , iar Slovakia devenind un protectorat german , si in final culoarul danzigului , care a trezit din somn „marile puteri” europene…
LA INCEPUT , urss , invita aviata militara germana sa faca antrenamnete si exercitii in spatiul aerian sovietic…

LA INCEPUT , Foarte, Foarte, Foarte, Foarte, Foarte, putini indivizi si organizatii spuneau ca hitler este un : dement si un psihopat….

Traiti intr-o basica …intr-un balon , intr-un cocoon…si va indopati unii pe altii cu : INEPTII, MINCIUNI si BAZACONII , si nu traiti in Realitate…

Iar cand cineva care a scapat de : INDOBITOCIRE , va corecteaza , mugiti si behaiti ca se arunca cu…noroi…

Repet : Asa lideri , asa presa ,asa gloate…

succes….

Ciu Huhu 24-06-2011 - 06:54

Dle. Neacsu articolul aista al matale e incredibil de lucid, plind de adevaruri, nu-mi vine sa cred ca un oltean poate sa fie asa de inteligent, intelept, cinstit, nu-mi vine sa cred!
Cu oltenii am avut experiente neplacute, 90% au fost ticalosi, oameni de nimic, din pacate!

IATA 24-06-2011 - 17:51

Despre Yalta si tradarea Angliterei n-auzit-a liberalu?
Pas! De-i crede c-are scoarta cenusie neteda ca si cristalu
N-ai dreptate!

regele gangaitul, 24-06-2011 - 08:37

-numai pentru ca a semnat toate decretele din 1944 pina in dec.1947-ca sa-i fie lui bine si tot trebuie judecat si condamnat ca si Antonescu.A fost intradevar ul las.Ce spune juramantul pentru tara si atunci si acum.Ca pentru tara se face sacrificiul suprem.Or el a semnat toate actele de condamnare ale tuturor politicienilor si militarilor romani pe care tot el a consfintit sa mearga pe front.A fost si pe front sa inspecteze daca operatiunile militare merg bine.Cand a vazut ca operatiunile esueaza l-a tradat pe maresal si pe toti soldatii romani,acestia fiind prinsi in capcana-intre rusi si nemti.

CZC 24-06-2011 - 09:15

“Prin înlăturarea şi arestarea lui Ion Antonescu, Regele Mihai I deschisese unor forţe politice calea spre puterea pe care n-au întârziat să o ia. Cartea lui Dinu C. Giurescu (Lichidatorii) reconstituie actele care au dus la consolidarea noii puteri în anul 1947 arată că toate au fost aprobate de Regele Mihai I, că au căpătat putere de lege şi au fost puse în aplicare prin această ultimă semnătură… Prezenţa lui (la deschiderea lucrarilor Parlamentului rezultat prin fraudarea alegerilor din 19 noiembrie 1946 a fost pentru puterea comunistă un argument major, hotărâtor în calea celor ce contestau alegerile. Regele Mihai I era pe Tronul României când Partidul Naţional Ţărănesc este interzis, când fruntaşii lui sunt arestaţi şi condamnaţi la pedepse care nu însemnau – aşa cum s-a întâmplat cu Iuliu Maniu şi Ion Mihalache – moartea (şi în ce chinuri!). În amintirile sale, Camilian Demetrescu relatează cum, în drum spre închisoarea de la Galaţi, condamnaţii din „lotul Maniu” văd printre perdelele autobuzului afişele ziarelor care anunţau plecarea Regelui Mihai I la nunta celei ce avea să fie regina Elisabeta a II-a a Angliei. Cum mai putea accepta Regele Mihai I să domnească într-o ţară în care oamenii politici care fuseseră alături de el, iar la 8 noiembrie 1945 organizaseră marea demonstraţie din Capitală pentru el, erau acum arestaţi şi condamnaţi? Cei care, atunci, fuseseră în stradă, înfruntând reacţia puterii, cei ce fuseseră anchetaţi, atunci, erau în închisoare sau vor lua nu peste mult timp drumul închisorii. Din guvern fuseseră eliminaţi reprezentanţii Partidului Naţional-Liberal „Gh. Tătărescu”, în frunte cu liderul partidului, şi în locul lor numiţi unii din cei mai duri exponenţi ai aripii cominterniste: Ana Pauker şi Vasile Luca. Emil Bodnăraş, şi el reprezentantul aceleiaşi direcţii, va fi numit ministru de Război cu puţin timp înainte de 30 decembrie 1947… De la un moment dat, Regele Mihai I semna – în fond – actele care aveau să favorizeze abdicarea lui… Numai că, de atunci, de când a acordat Parlamentului „ales” la 19 noiembrie 1947 girul Înaltei sale prezenţe, rolul său istoric s-a încheiat. Şi, oare, ar fi greu să ne închipuim ce ecou ar fi avut în lumea întreagă dacă, în ziua condamnării lui Iuliu Maniu şi a celorlalţi fruntaşi naţional- ţărănişti, Regele Mihai I ar fi părăsit Tronul României într-un act de superbă solidaritate cu unul din cei mai mari oameni politici ai ţării, simbolul unităţii şi rezistenţei naţionale?”

neacsum 24-06-2011 - 17:18

CZC,
Un lucru este clar. Cand a acceptat tradarea lui Antonescu si a lui Maniu, Mihai a ales sa traiasca el, chiar daca a murit regalitatea si onoarea regala. Cand a acceptat sa abdice si sa plece teafar cu „compensatiile ” aferente, a pierdut coroana si a ales aurul. Nu ii dau dreptate lui Basescu, acesta este adevarul. Mihai nu mai este rege, este un cetatean care a fosr expropriat si a acceptat banii in schimbul onoarei si pozitiei . Poate a mai primit si viata. Nu il condamn , instinctul de supravietuire este mai puternic, dar sa nu mai pozeze in victima, sa nu mai vorbeasca de regalitate, sa nu mai ceara inapoi proprietatile pana nu da inapoi ce a primit pentru ele. Altfel,, intra in aceeasi categorie cu tiganii din Buzescu.

urbos 24-06-2011 - 17:46

Deci daca era mort, atunci era rege. Tare!
incepi sa bati campii, tot cu cretinismele lu Ilici umbli? Alea cu trenurile pline de aur? Pai cu d-alde matale, Basescu e ceea ce-ti trebuie.
Sper sa se duca dracu tara asta cat mai repede, asa gunoi nu trebuie sa existe.

Arhimede 24-06-2011 - 18:30

Există mărturiile scrise a mai multor persoane privind abdicarea regelui Mihai I. O să redau scurt doar esenţa.

La auzul vesştii ca regele este obligat să abdice, peste 5000 (cinci mii) de persoane, în majoritate studenţi, sau adunat în faţa palatului regal în sprijinul regelui MIhai I.

La ordinul ruşilor, mai multe sute de aşa zişi muncitori, înarmaţi, au înconjurat piaţa şi aşteptau ordin să tragă.

Vâşinski, a intrat la rege şi i-a spus: Ori semnezi, ori dau ordin să se deschidă focul.

Regele a semnat.

Iata u.d.p.d.i.m - tara e in m.p. 24-06-2011 - 18:37

era cam la ani buni dupa Yalta, nu?
pai, zarurile erau deja aruncate pe 6-6 pt Moskova.
adica, orice facea tot ca rusii iesea…
mai ales ca tradatorii (comunistii de ieri) nu mai erau cu tara.

neacsum 24-06-2011 - 19:22

Eu vorbeam despre cum l-a chemat pe Antonescuu la palat pentru a il aresta. Si cum l-a vandut rusilor.Ca sa mai ramana el pe tron . Asa cum Basescu acuma vinde Harghita si Covasna ungurilor ca sa isi pastreze el tronul. Nu e nici o diferenta.

urbos 24-06-2011 - 19:46

Caca maca drum de fier. Acuma o iei pe dos, nu mai vorba de abdicare ci de intoarcerea armelor si arestarea lui Antonescu. Balbaielile tipice ca sa ne iasa la socoteala.
Si din contra, se poate spune ca regele l-a „vandut” pe Antonescu pentru ca sa ramana tara intreaga, nu ca asta a fost neaparat bine, dupa cum se si poate observa. Deci paralela cu Basescu e tampa.
Pentru Basescu aveam un prim scenariu in care sfarsea ca un erou al penibililor nationalisti, precum criminalul Milosevici si un al doilea in care Nebunul chiar aplica pas cu pas un plan de distrugere a Romaniei si ar disparea fugind sub aripa protectoare a ticalosilor care l-au manevrat. In ambele cazuri insa, Basescu nu poate ramane la putere.

Am ajuns sa aud si ineptia asta, Regele comparat cu Basescu. Manca-ti-as!

Arhimede 24-06-2011 - 22:23

vorbesti prostii.
Daca nu se intorceau armele la 23 august, Romania era stearsa de pe harta.

Iar predarea lui Antonescu catre rusi, nu se putea evita.
Habar n-ai cum se purtau rusii atunci.

Esti prea tinar ca sa judeci ce s-a intamplat atunci.

IATA UNDE DUCE PROSTIA, DIABOLICIATEA, SI INTERESUL MARUNT - TARA E IN MAXIM PERICOL 24-06-2011 - 17:44

Oltenii, oltenii, oltenii tradeaza usor,
Chiar pe Decebal saracu l-au luat peste picior
De la Roma au luat mita pentru la Drobeta-i pod
Ba, in loc sa lupte, ajutara Roma sa ucida bunatate de norod!

Ciu Huhu 24-06-2011 - 17:57

Ba …….portocaliu ce ai bre cu oltenii, multi e fara caracter dar e destui si cu caracter, Dzeu, sa-i pedepseasca, amin !

IATA 24-06-2011 - 17:59

oltenii ie tot un fel de bulgari, numa de zarzavaturi se ocupa, dar are capu mic si deci face economie la caciula, plus ca o poarta mai asa, mai sprijinita pe nas, si nu vede realitatea, da n-are nevoie ca pipaie dupa praz in traista, si merge, insa cand incepe sa si scrie….

Ciu Huhu 24-06-2011 - 18:02

:))) ai direptate c…………portocaliu!

Doru Dragomir 24-06-2011 - 18:02

Te rog frumos sa folosesti un nick mai mic si fara litere mari

Iata u.d.p.d.i.m - tara e in m.p. 24-06-2011 - 18:23

Doru-dictatorul
Striveste poporu
Buna-i zama de rachii
Hahaha si Hihihi!

Doru Dragomir 24-06-2011 - 18:26

Aolica,aolica, ce baiat simpatic esti-:)))))

geek-a-contra 24-06-2011 - 18:24

si care este problema daca oltenii / bulgarii se ocupa cu zarzavaturile? este un indicator de prezenta / lipsa de inteligenta, talent, cultura sau orice altceva? sa inteleg ca tu nu le ai decit cu lactatele, carnea si fructele? sau si aia de se ocupa cu astea au ceva hibe?

Iata u.d.p.d.i.m - tara e in m.p. 24-06-2011 - 18:32

io vorbeam de oltenii marini, cu veleitati oceanice

Iata u.d.p.d.i.m - tara e in m.p. 24-06-2011 - 18:40

nu draga, io vorbeam de cismari si ziaristi

Iata u.d.p.d.i.m - tara e in m.p. 24-06-2011 - 18:41

ba nu, numai de ziaristi marini

Iata u.d.p.d.i.m - tara e in m.p. 24-06-2011 - 18:43

adica, la o adica de ce sa generalizez ca un fel de licenta poetica, vorbeam numai de unul anume, na!

YAAKOV 24-06-2011 - 18:42

Macar oltenii se tin de agricultura si au preturile cele mai mici la piata (1 leu kg de rosii, 0,5 lei castravetii, 1 leu cartofii, 3,5 lei fasolea verde, 2,5 lei mazarea). Chiar ieri am venit cu trenul de la Cluj, unde toate produsele alimentare au pretul dublu decat la Craiova. Ma intreb cum rezista clujenii la preturile astea. E adevarat ca n-am prea vazut persoane grase, ceea ce e un lucru bun. Pe drum am „admirat” dealurile Transilvaniei, pline de buruieni. Ar fi putut sa planteze pomi fructiferi, sa cultive cartofi, etc. Dar fudulia e mare la ardeleni. Se dau intelectuali, dar nu se vede vreun rezultat concret.

Arhimede 24-06-2011 - 18:55

Corect era să spui că pe unde treci tu, rămîn numai buruieni…

YAAKOV 24-06-2011 - 19:11

Esti ridicol ! Ti se vede prostia de la distanta.

Arhimede 24-06-2011 - 18:59

P.S. Tragi la minciuni de stă pisoiul în coadă.
Mă refer la preţurile de care zici că ar fi pe la craioveni.
Dacă mai pui 1 leu la fiecare preţ, atunci ai ajuns cu adevărat în piaţă la Craiova.

.

YAAKOV 24-06-2011 - 19:10

Este corect ce am scris. Am dat preturile minime. Cine nu crede, sa vina si sa vada.
Am cumparat castraveti si la pretul de 0,4 lei/kg. Dar cei mai multi comercianti (tiganii care bisnitaresc) ii vand cu 1 leu kilul. Rosiile se vand cu 1,5-2,5 lei/kg. Dar cele mai mici (la fel de gustoase ca cele mari) au pretul de 1 leu/kg.
La producatori preturile sunt mult mai mici.

Ciu Huhu 24-06-2011 - 21:52

Acilea ai direptate!

CZC 24-06-2011 - 20:40

Desecretzarea arhivelor va fi in defavoarea fostului rege. “Potrivit unor documente de arhivă recent declasificate ale ministerului britanic de externe Foreign Office, când a părăsit România, valorile financiare ale Regelui Mihai se ridicau la 500.000 franci elveţieni. Acestea ar fi fost, se pare, primite de la guvernul comunist, conform transcrierilor sovietice recent declasificate ale convorbirilor oficiale dintre Stalin şi prim-ministrul român Petru Groza. Regele Mihai a negat în repetate rânduri în trecut că guvernul comunist i-ar fi permis să ia cu el în exil vreo valoare financiară sau bunuri de valoare în afară de patru automobile personale, încărcate în două vagoane de tren. În timpul vizitei ulterioare de la New York din martie 1948, Mihai şi-a permis să meargă la cumpărături pe Fifth Avenue, artera comercială cea mai scumpă din lume.”

Arhimede 24-06-2011 - 22:29

Iar torni la minciuni.
Documentul tovarăşu.
dă titlul documentului şi unde se găseşte.

Mare porc mai eşti.

CZC 24-06-2011 - 20:41

“Lovitura de stat a făcut posibil avansul mai rapid al trupelor lui Stalin în România şi în Europa, în detrimentul trupelor Aliaţilor occidentali. (Source: U.S. Library of Congress)Alţii văd în absenţa de-a lungul anilor a unor invitaţii pentru Mihai la majoritatea festivităţilor din Occident dedicate Zilei Victoriei în cel De-al Doilea Război Mondial, o condamnare tacită a loviturii sale de stat. Mihai nu a fost invitat la cea de-a 60-a aniversare a Zilei Victoriei de vreun fost Aliat vestic; a fost invitat doar la serbările din Rusia şi la anumite comemorări din Cehia şi Slovacia.”

CZC 24-06-2011 - 20:48

Referitor la olteni, e bine de stiut, mai ales acum cand sunt discutii „prietenesti” cu „binevenitii” nostri concetateni, ca opinca română pe parlamentul maghiar au pus-o doi olteni: sergentul Iordan, ajutat de caporalul Bivolaru. Amandoi di Gorj. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace si fie-le amintirea eterna.

Cercul 24-06-2011 - 22:36

Documentul Congresului e vorbe de claca. Rusii treceau peste Romania cu sau fara lovitura de stat. 70 de armate rusesti contra 26 germane si 4 romane.

CZC 24-06-2011 - 23:29

In razboi se spune ca pentru a trece la ofensiva trebuie ca raportul de forte sa fie de cel putin trei la unu. Deci 70 de armate rusesti si 30 romane si germane, inseamna 2,33.

Cercul 24-06-2011 - 23:41

Conteaza si materialul uman. Rusii au avut initiativa, datorita faptului ca au fost bine motivati. Apoi industria lor mutata in est a capatat o forta de productie care a permis o inzestrare superioara. Asta numeric dar si calitativ. Faptul ca rusii erau procentual mai educati decat germanii si chiar romanii(comunismul se cladeste cu stiinta) le-au permis sa aiba arme de razboi superioare, vezi de exemplu tancul T-34.

Cercul 24-06-2011 - 22:42

Citeste cartea generalului Ciukov. Acolo vezi efectivele si dotarea armatei 8 garda ce o comanda el precum si dotarea armatei ruse. Armata 8 garda avea 9 divizii de infanterie 1 brigada de tancuri plus inca 4 regimente de tancuri. O divizie avea 6000 de oameni. Armata de acum a romaniei are 90 de mii de oameni. Deci rusii numai daca stranutau Romania disparea de pe harta la raportul de forte de atunci.

CZC 24-06-2011 - 23:23

Nu era numai Romania. E vorba si de armata germana. De ce n-au inaintat in vest, la camp deschis, pana cand nu inaintau romanii in munti? Ce faceau cu tancurile prin Carpati? De ce analistii militari sustin ca se putea rezista pe Carpati cel putin sase luni?

Cercul 24-06-2011 - 23:33

In mod normal armatele ocolesc muntii daca au alternativa. Cat despre ocolitul Carpatilor, nu e cazul, frontul armatelor rusesti se intindea de la Marea Nordului la Caucaz mai pe inteles ocolesti cand esti mai mic decat obstacolul.
Probabil faceti o paralela cu afganistanul. Romanii spre deosebire de afgani nu primeau ajutor de la americani.

Cercul 24-06-2011 - 23:48

Mai trebuie sa adaug ca Romania acum cand se afla in pragul unui razboi e cam in situatia germaniei. Are un model de invatamant german, lipsa productie industriala, lipsa cercetare aplicata, cei educati o parasesc si o lasa sa fie condusa de neamuri de manivela ca Basescu, Mitrea. Germania a pierdut mult cand si-a pierdut oamenii de stiinta evrei. Mai mult indoctrinarea nazista care spunea ca stiinta evreiasca e o minciuna(cum a fost cu Haussdorf cu matematica lui prea abstracta) le-a rapid multe sanse de avea avantajul unei arme care sa incline soarta razboiului.
Basescu vrea ca universitatile sa fie niste scoli profesionale mai avansate. In felul acesta Romania nu avea idei de aplicat in crearea de noi arme, colonizare spatiu cosmic. O tara fara idei care aplica retete vechi se poate baza doar pe materii prime si material uman, cea ce lipseste intr-o tara mica.

urbos 25-06-2011 - 00:04

Hahaha, ‘te dreacu cu ji danii tai. Trebuie sa fii si imbecil sa faci din nemti niste insi care nu se pricep la stiinta si tehnica si sa lauzi in schimb, culmea, un neam de paraziti ca si tiganii.

Cercul 25-06-2011 - 00:12

Nemtii daca aveau vreo superioritate stiintifica sau tehnica castigau razboiul.
Nu e vorba de evrei e vorba de antidogmatism.
Nemtii chiar cand ajungeau sa faca facultate urmau una umanista cum a facut Weierstrass la indemnul tatalui, dupa aceea urmand matematica. La fel ca la noi cand se naspustesc toti la facultatile umane.
Iar la noi Romania se va duce de pustiu, doar evreii urmand invatamantul stiintific si decizand sa nu sprijine Romania.
Romania va ramane un stat majoritar rrom, cu cativa profesori, ingineri si asistati social ce n-au putut pleca in strainatate fara drepturi civile reale.

urbos 25-06-2011 - 00:24

Hahahaha! Esti cu atat mai comic cu cat spui tampenii serios si foarte sigur pe tine.
Bai nea caisa, un razboi nu tine doar de superioritatea stiintifica sau tehnica, cat de prost poti sa fii? Unde dracu ai invatat tu chestia asta? Hahaha!
E si-asa extraordinar ca nemtii au fost la un pas sa castige razboiul pe doua fronturi si cu atatea limitari.
Iar tiganii si-au cam luat zborul spre alte tari mai prospere, ca si ji danii, nomazi fiind, se duc sa paraziteze oaia mai grasa, nu p-aia slaba.

YAAKOV 25-06-2011 - 07:54

@Cercul

Nemtii aveau superioritate tehnica (aviatie cu reactie, rachete balistice, tancuri mai barosane), dar a fost coplesiti numeric. Au luptat cu un inamic care era ferit de bombardament (America) si care producea in prostie vapoare, blindate ieftine si tot felul de arme.

YAAKOV 25-06-2011 - 07:45

Lasa-l pe Basescu, ca stie el ce stie. Profesorii universitari se prostitueaza in ultimul hal si au ajuns sa le dea diplome si celor care nu dau pe la cursuri si chiar pe la examene, ca sa-si ia salariul intreg. Nu s-au opus atunci cand agentul strain Andrei Marga a eliminat examenele de admitere si a introdus finantarea pe student. Cum am mai spus, jigodismul celor cu carte este mult mai periculos decat al muncitorilor.

Spiridon 24-06-2011 - 22:49

GHICITOARE CU OLTENI

Exista 5 case fiecare de alta culoare, si in fiecare casa locuieste o singura persoana.

Fiecarui locatar ii place o anumita bautura, fumeaza o anumita marca de tigari si detine un anumit animal de casa.

Nici una din cele 5 persoane nu bea aceeasi bautura, nu fumeaza aceeasi marca de tigari, si nu detine acelasi animal de casa.

Se dau urmatoarele:

Britanicul locuieste in casa rosie

Suedezul are un caine

Danezul bea cu placere ceai

Casa verde se afla in stanga casei albe

Locatarul casei verzi bea cafea

Persoana care fumeaza Pall mall are o pasare

Locatarul casei din mijloc bea lapte

Locatarul casei galbene fumeaza Dunhill

Norvegianul locuieste in prima casa

Fumatorul de Marlboro locuieste langa cel care are o pisica

Locatarul care are un cal locuiste langa cel care fumeaza Dunhill

Fumatorul de Winfield bea bere

Norvegianul locuieste langa casa albastra

Olteanul fumeaza Rothmans

Fumatorul de Malboro are un vecin care bea apa

Cine are acvariul cu pesti??

Ciu Huhu 25-06-2011 - 08:27

Ji dane Spiridoane, spune ba care-i raspunsul!

CZC 25-06-2011 - 00:06

Extras din Ioan Scurtu, Mihai I. “Maniu şi Brătianu au căutat să-l determine pe rege să nu participe la deschiderea lucrărilor Adunării Deputaţilor. Potrivit unor relatări, Maniu i-ar fi spus: „Majestate, dacă te duci să deschizi acest Parlament, acesta va fi şi cel care te va detrona şi nu mai poţi spune că n-a fost poporul care te-a detronat”. Ce a zis regele la deschiderea lucrărilor Adunării Deputaţilor: „Sunt fericit să mă găsesc în mijlocul reprezentanţilor ţării, întruniţi astăzi pentru întâia oară, după o îndelungată întrerupere a vieţii parlamentare”. Mihai I a semnat toate legile adoptate de Adunarea Deputaţilor. Mihai a declarat: „Nu înţeleg să mă opun lucrurilor la care nu te poţi opune. Văd ce este în jurul meu”, dar nu ar vrea să trăiască în hoteluri ca fostul rege al Iugoslaviei, sau la Piramide, ca fostul împărat al Italiei”, exilat în Egipt. Groza l-a asigurat că, după abdicare, îşi va păstra cetăţenia română, castelele şi averea. Cu acelaşi prilej, el i-a supus spre semnare decretul de numire a lui Emil Bodnăraş în funcţia de ministru al Apărării Naţionale, iar regele a spus: „nici o rezervă, îl cunosc, e energic”. “În ziua de 30 decembrie, Petru Groza, însoţit de Gheorghe Gheorghiu-Dej, s-au prezentat la palatul Elisabeta, unde i-au prezentat regelui actul de abdicare. Acesta a cerut 48 de ore pentru a-l studia, dar Groza a replicat: „Este imposibil. Poporul nostru aşteaptă ştirea abdicării. Dacă nu vom avea curând semnătura dv., se vor ivi neplăceri”. Mihai s-a retras într-o cameră alăturată, prilej cu care a constatat că legăturile telefonice erau tăiate, iar garda fusese schimbată cu militari aparţinând Diviziei „Tudor Vladimirescu”. În aceste condiţii, regele a semnat actul de abdicare, după care l-a înmânat dr. Petru Groza. În lucrarea sa, Arthur Gould Lee avea să scrie că, după acest moment, „regele aştepta încordat ca ei să plece, prezenţa lor fiind deja prea mult. Dar Groza nu a putut rezista unui ultim impuls melodramatic. Îndreptându-se către regina-mamă, s-a bătut cu palma peste buzunarul lateral: . Regina s-a dat înapoi, dar Groza, nestingherit, s-a întors către rege, care a văzut, când primul ministru a ridicat clapa buzunarului, patul unui [pistol] Browning automat. ”. Deci dupa cum scrie Arthur Gould Lee, n-a fost ameninţare cu pistolul inainte de a semna. Arthur Gould Lee, Coroana contra secera şi ciocanul. Povestea regelui Mihai al României, Bucureşti, Editura Humanitas, 1998, p. 14 Cine minte? Porc nu-l fac pe individ pentru ca asjigni animalul.

urbos 25-06-2011 - 00:38

Bai nea, las la o parte ca tov Scurtu le cam scurteza, el fiind un istoric din tabara Ilici de altfel, dar faptul ca Groza ar fi aratat pistolul dupa, e total nesemnificativ. Ca si cum nu era clar despre ce e vorba, ca si cum nu se stia cu cine avea de-a face, ca si cum amenintarile initiale nu erau cat se poate de clare.

Arhimede 25-06-2011 - 08:29

Acum după declaraţiile iresponsabilului basescu, se explică apariţia CZC-ului şi grămada de minciuni învelite în câteva adevăruri minore.
Acest individ a început aceste postări cu cca 3 săptamani înainte.
Deci planul basescului era făcut de mai de mult.
CZC nu poate ascunde însă stilul de scris, care este unul personal. Deci poate fi identificat.

Cercul 25-06-2011 - 00:30

@urbos. A produce mai multe arme decat adversarul nu e o superioritate tehnica? Cand SUA a castigat razboiul cu Japonia aruncandu-i doua bombe atomice, nu a facut-o pt ca avea superioritate stiintifica?
Sa fii edificat: rromii sunt plecati afara cat suntem in UE. Dupa destramare UE, si dupa ce Basescu si-a facut damblaua dand Transilvania ungurilor, se intorc acasa. Vesticii nu-s popor de oi ca si romanii sa accepte o minoritate antisociala, asa ca ni-i vor expedia numarati pana la unu.

urbos 25-06-2011 - 00:39

Esti culmea prostiei sa dea naiba.

YAAKOV 25-06-2011 - 07:48

Este un agent bine instruit, care baga strambe pe net. Pare a fi o m.uiere. Daca zici ceva de „paula” intra in fibrilatie si se blocheaza.

Cercul 25-06-2011 - 11:09

YAAKOV , tu care debitezi enormitati despre starea facultatilor, tocmai pentru ca n-ai calcat niciodata acolo poti fi catalogat rapid de un psiholog drept femeie pentru ca te obsedeaza ‘paula’, si-i repeti numele mereu pentru ca esti dependent de ea. De fapt sunt sigur ca ai la purtator poza paulei cum altii poarte poza celor dragi.

Cercul 25-06-2011 - 11:30

Nemtii erau inferiori in toate. Avioanelor lor erau inferioare celor britanice(aveau plafonul de zbor superior), tancurile inferioare celor rusesti(blidajul celor rusesti respingea mai bine proiectilele). De fapt nemtii fiind prostuti, i-au copiat pe rusi cu tancul Panther(ce avea blindajul similar T-34).
Pe nemti obseda puterea, taria, tocmai ceea ce le lipsea. Intocmai ca si YAAKOV il obseaza ceva ce nu detine o paula. Nemtii au cautat sa ascunda de ceea ce le era rusine sa sunt slabi. Au folosit metoda lui Couet, pentru a-si rezolva complexul de inferioritate.

YAAKOV 25-06-2011 - 11:42

Mai draga, ce zici de un „show” impreuna, sa te convingi ca n-ai dreptate ? Sa nu spui ca nu esti m.uiere.

Cercul 25-06-2011 - 11:47

Haha! Ce complexat esti! Iti aranjez o intalnire cu paula la gradina zoologica sa o iubesti. Dupa cum stii ea se afla in cusca leilor, cimpanzeilor…
Pe nemti i-au lasat gravizi rusii, pe tine paula…a cui vrei tu, iubito.

Cercul 25-06-2011 - 11:52

Nemtii sunt ca un pricajit nervos care cere pumni de la toti. Au luat bataie odata, s-au ambitionat sa o ia si a doua oara.
Au vrut sa le arate rusilor(ca oricine este nesigur trebuie sa demonsteze) ca detin prizoniera pe paula, iar la final au aratat ca detin…o mare gaura neagra.
Nemtii sunt si azi gay si pe seama lor au aparut bancurile cu blonzi si cu blonde. Deci blonzi adica fatalai si prosti.

Timotei 25-06-2011 - 11:25

DRAGA LIBERALULE, VAI DE CAPUL VOSTRU!
Am sa-ti dau raspunsul, caci esti mai lenes ca Bratienii si Maniu la un loc, care din lene si incompetenta au devenit dusmanii Romaniei.
L-ati facut pe Regele pici sa faca o imbecilitate maxima si dupa abdicarea lui Carol, si in 44, si astfel l-ati facut sluga la rusi.

Afla ca Einstein, tatal fotonului si descoperitorul luminii si al gravitatiei, a spus conceput acest test si a spus ca 98% din populatia lumii nu este capabila sa-l rezolve.

Raspunsul este simplu, si este nevoie de cam 20 de minute ca sa-l gasesti lucrand lejer:
Cel care bea cafea in casa verde si fumeaza Rothmans are si pesti.

Ciu Huhu 25-06-2011 - 15:05

Ba ji dane prostovane Timotei- Spiridon…, nu Einstain-ul vostru evreiesc de doi bani a descoperit lumina si gravitatia, au fost descoperite cu multe mii de ani inainte!

Faka Fuki 25-06-2011 - 15:51

Dumnezeul nostru a creat totul, silumina si gravitatia si forta slaba si forta jedi, dar numai Einstein si le-a inteles si prin aceasta a creat conceptul, caci conceptul este totul, fara concept realitatea nu exista. Asimov le-a popularizat, caci asa cum ziceam 98% nu prea …

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult

BREAKING NEWS