Acasa Opinii Repetabila nesimțire-Aurelia și Adrian au murit degeaba

Repetabila nesimțire-Aurelia și Adrian au murit degeaba

scris de Marin Neacșu
1 afisari

Multă cerneală va mai curge de pe urma accidentului din Apuseni, multe comisii se vor mai înfiinţa multe anchete se vor iniţia şi tot degeaba.

Marin NeacsuUna din legile lui Murphy spune că ce începe prost, se termină şi mai prost şi nu văd de ce ar face excepţie o activitate care a început dezastruos iar acum este investigată catastrofal. Cum ar putea o comisie, un organism, o structură a unui guvern vinovat de moartea a doi oameni să facă lumină şi să scoată adevărul la suprafaţă despre cei pe care i-au pus să facă ancheta ? Cine se aşteaptă să fie găsiţi adevăraţii vinovaţi este nu visător, este orb. De două săptămâni se tot aruncă pisica de acolo-colo, se dau declaraţii după declaraţii, se emit ipoteze şi variante care mai de care mai aberante sau mai spectaculoase, toate având un singur scop.. plictisirea “ telespectatorilor”, aruncarea subiectului în derizoriu până la momentul în care lumea va spune: “ ce atâta scandal cu accidentul ăla, că ne-am plictisit. De două luni tot freacă menta, de parcă de aia nu mai pot eu dormi, că au murit doi oameni . Ce căutau acolo? “

Şi uite aşa, chiar lumea, opinia publică, televiziunile se vor sătura de subiect mai ales că în două luni intrăm în campanile şi apoi urmează referendumuri, regionalizării, constituţii.

Dacă facem un scurt inventar al informaţiilor apărute până în prezent trebuie să acoperim câteva pagini.

Am aflat sau fost informaţi din diferite surse, ale STS, Guvern, ISU, Transporturi, ROMATSA sau cei implicaţi în incident, că:

– STS a dat două locaţii diferite;

– STS a dat o singură locaţie;

– Doctorul Zamfir a dat de 3 ori coordonatele;

– Doctorul Zamfir nu a dat coordonatele, a dat ora exactă;

– Cei doi au decedat imediat după accident;

– STS nu face localizarea accidentelor;

– STS face localizarea în 15 secunde, dar o transmite ISU;

– STS nu poate face localizarea decât a apelurilor de pe telefoane fixe;

– ROMATSA trebuia să declanşeze operaţiunea de căutare salvare;

– ROMATSA nu trebuia să se implice , de vreme ce Ministerul Transporturilor se implicase şi se sunase la 112;

– Serviciile de telefonie pot şi ele localiza orice apel sau telefon chiar dacă nu execută apel;

– Serviciile de telefonie mobilă nu pot localiza nici un apel dacă nu li se transmit coordonatele;

– Radarele militare nu monitorizează zborurile civile şi nu au atribuţiuni în localizarea unor aeronave căzute;

– Armata s-a implicat şi a luat o serie de măsuri specifice, dar nu a fost nevoie;

– Armata are elicoptere care pot zbura pe orice vreme şi au sisteme de detectare termică;

– Armata nu a putut scoate elicopterele pentru că acestea nu s-au putut ridica de la sol din cauza condiţiilor meteo;

– Armata nu a ridicat elicopterele pentru că nu s-a dat ordin;

– Operatorii de la Statul Major au contactat ISU sau ROMATSA şi s-au oferit să pună la dispoziţie datele pe care iniţial spuneau că nu le pot obţine, dar nu le-a dorit nimeni;

– Nu exista nicio comisie sau comitet de urgenţă care să coordoneze activitatea de căutare salvare;

– Există 4 structuri care conform legii trebuiau să instituie o comisie de investigare a accidentului inclusiv de căutare a epavei și victimelor:Crucea Roșie, ROMATSA, Ministerul Transporturilor, Aviația, ca sa nu mai pomenesc de armată.

– “specialiştii” de la ISU şi traficul aerian se întrebau unul pe altul dacă ştiu să descifreze “cuneiformele”;

– Au fost atât de multe comisii la toate structurile încât s-au lăsat una pe alta şi nu le-a coordonat nimeni;

– A fost de vina ROMATSA, MI, STS, SMURD;

Dacă cineva crede că toate aceste declarații și informații contradictorii reprezintă bâlbe sau gafe se înșeală. Toate aceste declarații care își bat joc una de alta sunt date cu bună știință, având trei scopuri precise:

1. să acopere nu numai incompetența, dar si lipsa de interes a guvernanților și slujitorilor lor;

1. să creeze confuzie în așa fel încât nimeni să nu mai creadă nimic și orice variantă realistă ar transpira cine știe cum să nu mai fie crezută;

3. să creeze același sentiment de lehamite care face ca oamenii să nu mai participe la vot, o lehamite justificată de altfel dar care este în favoarea guvernanților. De data asta lehamitea se va manifesta prin ștergerea treptată a interesului publicului față de subiect și îngroparea cazului;

Până la urmă, după toate aceste dezinformări reiese că:

– Nu a existat o coordonare a activităţii, un cap limpede sau îmbuibat care să spună : „ vă ia mama dracului, eu conduc, eu decid, eu ordon, de la mine în jos, toată lumea culcat!”

– Structurile din ministere de la secretari de stat până la supervizori, experţi, operatori, băgători de seamă, sunt pline de „auto” sau nepoţi de „auto”, pupile şi pupilițe angajate în baza unui CV în care la experienţă profesională scrie doar „plecat în străinătate” sau consilier, verișor sau fin al primului ministru, care habar nu au nu să transforme nişte coordonate rectangulare în coordonate geografice sau din Proiecţia Gaus în Mercalli, sau eventual de la scara 1:100000 în 1:25000;

– Viaţa şi soarta atâtor români este lăsată pe mâna unor indivizi care habar nu au ce să facă pe scaunele pe care îşi tocesc turul pantalonilor, începând de la pupile la prim ministru;

– Politicienii nu scapă nici un moment să îşi facă propagandă se folosesc şi de vii şi de morţi, nu au nici un dram de respect şi nici nu îi interesează că doi oameni au murit în frig în timp ce ei îşi ciocneau paharele pline sau capetele seci încercând să afle dacă datele puse la dispoziţie de doctorul Zamfir, sunt coordonate, reprezintă ora exactă sau numerele câştigătoare la Loto, transmise miraculos de Vanga unuia din accidentaţi;

– Orice s-ar întâmpla, singura schimbare care se va opera este cea a unor capete sau structuri de care unii şi alţii au nevoie mai ales prin prisma următoarelor alegeri;

În afară de bătăliile politice, accidentul din Apuseni nu a rezonat cu nimic în capetele pline de aere ale guvernanţilor. Capul lui Opriş vrem, a spus Ponta, dar s-a lovit de Veta lui Băsescu. Şi atunci, a aplicat planul B, poate să rămână Opriş, Să stea şi 10 ani la conducere, dar STS-ul nu va mai fi al preşedinţiei , va fi al meu. Din toata tragedia asta, domnul Ponta şi colegul său de coabitare au reţinut doar faptul că au nevoie de STS în viitoarele bătălii politice bătălii pentru care moartea celor doi ( era să spun nevinovaţi dar aflu din ultimele informaţii că nu mai sunt nevinovaţi sunt chiar vinovaţi că s-au suit în avion) este mană cerească. Domnul Ponta și odată cu el toate televiziunile subordonate, tot încearcă să ne convingă că vinovați ar fi STS sau ROMATSA,  dar nimeni nu spune în ce constă vina, care sunt articolele de lege sau atribuțiunile,  cu lege, articol și paragraf pe care aceștia le-au încălcat. Astfel declarațiile domnului Ponta sau ale lui Băsescu nu trec de nivelul bârfe politice, șopârle, fumigene, interese mascate.

Ca un corolar, ca o bătaie de joc totală, auzim că Senatul va iniţia şi el o anchetă, dar aceasta se cam suprapune pe cea a procuraturii, şi ca să fie şi un pic hazliu, Comisia pentru Apărare a Senatului nu poate să îi cheme la ordine pe cei din ROMATSA pentru că aceştia nu intră în sfera de competenţe a Comisiei. Vorba lui Badea e noaptea minţii. Doi oameni mor, iar Comisia care vrea să investigheze acest fapt se împiedică de competenţe şi subordonări. Acum înţelegeţi de ce au murit cei doi oameni? din cauză de subordonări şi competenţe şi ca o culme a absurdului şi imbecilităţii pînă şi anchetarea morţii unor oameni este împiedicată de aceleaşi cauze care au dus la moartea lor, birocraţia şi lipsa de profesionalism.

Mai nou, pentru a împinge răbdarea românului până la limitele suportabilului, şi a duce termenul de „aflare a devărului” procuratura generală şi-a declinat competenţa, pentru că în dosar sunt implicate persoane cu grad militar, adică domnul Opriş şi structuri care ţin de apărarea naţională adică STS şi MApN. Eroare şi abureli. Cazul trebuia preluat de la început de procuratura militară pentru că murise un militar indiferent de grad, dar domnii s-au făcut că nu ştiu până acum. Au început o activitate, acum plimbă dosarul dintr-o parte în alta, între timp se mai pierd ceva documente de la dosar, se mai fac cereri, se mai caută cum s-a căutat contractul Bechtel şi uite aşa vin alegerile prezidenţiale şi noi încă mai discutăm de noul caz Elodia şi ne întrebăm cine este devină pentru moartea lor.

Ancheta va fi canalizată în mod cert pe identificarea cauzelor plecării avionului şi eventual pe decizia probabil greşită a pilotului de a efectua zborul sau de a continua zborul în condiţii climaterice dificile, dar nimeni nu va lua în calcul că :

– pilotul a pus mai presus de orice, chiar şi de viaţa sa, salvarea unor vieţi şi că pacientul donator nu putea fi ţinut poate în viaţă la infinit şi 24 de ore întârziere ar fi însemnat poate pierderea posibilităţii prelevării organelor. Aici medicii sunt cei care trebuie să îşi spună cuvântul;

– Totuşi, pilotul a adus avionul pe pământ cu toţi pasagerii valizi şi viabili, moartea lor datorându-se faptului că nu s-a intervenit în timp util. Şi aici tot medicii trebuie să îşi spună cuvântul, dar să sperăm că nu vor fi membri de partid;

De două lucruri sunt sigur:

1. Nu se vor „găsi” niciodată vinovaţii, se vor analiza toate nimicurile posibile, cu ce picior au urcat în avion fiecare, ce făceau în momentul prăbuşirii, ce au vorbit între ei cei din avion de la urcare până la prăbuşire ( asta este simplu, STS are sisteme ultraperformante de interceptare şi înregistrare a unor convorbiri chiar dacă telefoanele sunt închise iar conform legii sistemele de telefonie au obligaţia să păstreze convorbirile înregistrate timp de 6 luni), se vor găsi vinovaţi de la cel care aştepta transplantul, la cel care se afla în moarte clinică şi „ nu mai putea aştepta” până se ridica ceaţa, dar în nici un caz nu se va face nici o legătură între accident şi incompetenţa, indiferenţa , lipsa de coordonare şi organizare sau mai bine spus nesimţirea autorităţilor şi guvernanţilor, cei care trebuiau să coordoneze să conducă, să organizeze şi să legifereze sau aplice legea. Aflăm că în chiar ziua accidentului au fost luate unele competenţe din sarcina doamnei Cazanciuc, exact pe subiectul accidentelor aviatice. Păi cum să se ajungă la concluzia că ar fi vinovată pupila domnului prim ministru? Doamne Fereşte!

2. Nu se va schimba nimic, un viitor eveniment se va desfăşura după acelaşi scenariu, aceeaşi birocraţie aceeaşi incompetenţă şi aceeaşi lipsă de coordonare aceeaşi nesimţire.

De fapt punctul doi a fost deja dovedit, doi oameni s-au rătăcit la Constanţa prin ceaţă, zăpadă şi probabil viscol. Nu erau în teren muntos, nu erau în teren împădurit, au dat telefon la 112 şi … ghici ghicitoarea mea. Au fost găsiţi după 4 ore, dar nu datorită coordonatelor , nu datorită sistemelor ultraperformante cu care se lăuda STS-ul în 2008 sau 2009, ci tot datorită mijloacelor empirice, au spus că văd un stâlp de înaltă tensiune şi li s-a cerut să meargă să vadă ce scrie pe el. Aşa s-a aflat ce număr avea stâlpul cei de la ENEL au identificat .. stâlpul. Mă întreb, dacă stâlpul era inscripţionat undeva în vârf îi puneau pe bieţii oameni să se urce pe stâlp? Doamne mare îţi e grădina! Aud că STS-ul s-a plâns că i s-a ordonat doctorului Zamfir să primească un program de la un operator de telefonie pentru a transforma el coordonatele din Google în sistemul dorit de ei, dar acesta a refuzat probabil de nervi sau pentru că „ se juca” încercând să salveze viaţa Aureliei. Până aici a ajuns conducerea STS, să îl învinuiască pe doctor că acolo în munte, lovit, rănit, în frig, având 6 oameni de care trebuia să aibă grijă, nu a vrut să facă el ceea ce trebuiau să facă domnii „operatori”. Pentru astfel de declaraţie cel care a făcut-o ar fi trebuit să zboare în secunda doi. Dar la noi nu se întâmplă aşa ceva, la noi de vină sunt numai morţii.

Acum odată cu rătăciţii din judeţul Constanţa s-a văzut că situaţia nu s-a schimbat cu nimic, asistăm la acelaşi circ şi aruncarea pisicii dintr-o curte în alta, STS-aul învinuieşte ISU că nu a ştiut să interpreteze datele date de ei. Aşa va rămâne, pentru că domnul Ponta în loc să dea o lege în care să spună că în astfel de cazuri se instituie o celulă de urgenţă din care fac parte reprezentanţi sau experţi, (dar experţi , nu aurolaci) ai SRI, STS, MI,MApN,justiţiei, medic, societăţilor de electricitate, gaze, apa, transporturi, telecomunicaţii, care să fie coordonaţi de cine se stabileşte (dar om cu expertiză nu lipitor de afişe la alegeri), domnul Ponta se chinuie să pună mâna pe un serviciu pe care să îl folosească el, nu Băsescu, aşa cum vrea.

Aceşti reprezentanţi trebuie investiţi cu puteri de decizie în domeniul lor în aşa fel încât să nu mai fie nevoie de alte aprobări ale altor şefi sau miniştri ţinând cont că este vorba de o situaţie deosebită,  de urgenţă sau necesitate şi că timpul înseamnă vieţi omeneşti. De asemenea din această echipă să facă parte şi şefii unor organizaţii sau asociaţii  gen salvamont, salvamar, sau altele de profil umanitar care ar putea ajuta cu ceva. Pentru asta nu e nevoie să îţi subordonezi un întreg serviciu ci doar să reglementezi acest aspect într-o lege specifică. Dar domnul Ponta, vrea să conducă STS-ul nu să salveze oameni.

În timpul acesta oamenii rătăcesc 4 ore în frig, după ce au sunat la 112. Iar un alt „expert „ domnul Nicolicea, şeful atâtor comiţii şi comitete de anchetă întrebat de ce a durat atâta pentru a fi localizaţi aceşti oameni, întreabă senin ”da, dar spuneţi, cine altcineva este vinovat că aceşti oameni s-au rătăcit?” Deci întrebat cine este de vină că nu au fost găsiţi decât tot empiric, după patru ore în urma identificării unui stâlp, domnul Nicolicea întreabă cine este de vină că cei doi s-au rătăcit. Mai trebuie să întrebe cine i-a pus să iasă din casă sau de ce s-au născut în România. Din cauza unor astfel de oameni care conduc destine şi anchete, mor oameni nevinovaţi în România. Din cauza unor astfel de conştiinţe şi acestui mod de gândire noi suntem toţi pierduţi într-o lume a tehnologiei şi nu ne mai poate salva nimeni nici dacă mergem la ei şi le arătăm cu degetul unde suntem , ce avem şi ce ne doare. NU ÎI INTERESEAZĂ!

P.S. Acum ştiu de ce a fost pus un stâlp în mijlocul centurii de Sud  în Craiova. Să poată fi luat de reper în caz că se rătăceşte cineva sau în caz de accident. Parcă văd mesaj la 112:

„ may day, may day, făcui un accident, mersăi pă şuşa  şi îmi întră un stâlp în maşină, nu ştiu unde mă aflu, dar am GPS , am internet pe telefon , am programul  Google Earth, am brăţară de identificare, sunt eliberat condiţionat, maşina are GPS şi sistem de localizare că e furată din Germania, să vă dau coordonatele geografice?”  Răspuns: „Negative, stai acolo, nu ne încurca cu coordonatele că şi aşa nu ştim ce să facem cu ele,  ştim unde eşti, eşti în Dolj, pe şoseaua de centură Sud, slăviţi fie Şova şi Olguţa că au lăsat stâlpul acolo.

În cască se aude: „sunaţi-l pe domnul premier şi spuneţi-i că poate ieşi pe sticlă am localizat locul accidentului fără greşeală, poate raporta o nouă victorie în faţa naţiunii”

71 comentarii

UnUL 08-02-2014 - 13:15

Se întâmplă un lucru îngrijorător, domnule Neacșu: dincolo de faptul că articolele dumitale rămân constat prea lungi – și deci greu de citit (mai ales de analfabeți ca Antibăsistul, care are mari dificultăți în a citi tot ce depășește 10 rânduri!), deși, să recunoaștem, e vorba de argumente și nu de bătut apa în piuă! – am început să fiu de acord cu dumneata în proporție de 90%. Nu știu dacă eu am intrat în anul morții sau dumneata ai devenit mai rațional, dar fenomenul mă surprinde. Oricum FELICITĂRI pentru acest articol, care va stârni, sunt convins, răcnete de indignare.

UnUL 08-02-2014 - 14:51

De fapt, după cum știți foarte bine din spusele lui Mihăiță Fărăminte (pardon . Calimente!), a fost vorba de un simplu accident, nu de o tragedie.

CONGO 08-02-2014 - 15:03

A FOST O INSCENARE A LUI BASESCU

De fapt nu au murit, a fost necesar un timp sa transporte niste cadavre de homeless deja morti de frig in padure ca sa (sanchi) descopere si sa faca toata discutia pe tv-uri si antene.

Dar se doareste ca nu tot romanul sa-si cumpere avion. Pai ce ne-am face sa dea fiecare cate o tura sa-i vada mosia de sus, nu s-ar face umbra de la satatea avioane? Cum sa mai creasca culturile, pai nu s-ar vesteji si canepa aia plantata in secret in coltul ascuns din spatele magaziilor?

Antibasistul 09-02-2014 - 22:47

un NUL retardat basist numai aia ca tine scriu comentarii lungi!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 08-02-2014 - 15:55

Confirm prima varianta invocata de UnUL assh,
De fapt ,dupa cum se cunoaste ,
moartea se instaleaza treptat ,iar ce am vazut
din exprimarea unuia care se pretinde cadru universitar
La PRESTIGIOASA ,, UNIVERSITATE -Babes-Bolyai,
Este o formaaccentuata de ramolisment la cerebel
Zona cognitiva este vizibil afectata , nerecunoasterea
Realitati cotidiene ,si afirmarea exact inversa , denota
Nu numai de atrofierea masei cerebrale , ci de lipsa
sinapselor care sant asociate cu depresia senila in
pragul colapsului (Pierderea de identitate , insoteste
fenomenul !
Aceasta diagnoza a fost emisa GRATUIT in marja
cotelor de apreciere a UnUL asshului !

UnUL 08-02-2014 - 16:59

@NULANGHEL
Sinergia faptelor?

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 08-02-2014 - 17:10

Evidenta.

BULA 08-02-2014 - 16:31

Matale esti obisnuit cu „segmente” din text, cum compilezi (copy-paste) asa zisele articole de cercetare, de la dosar. De asta ametesti cand citesti compunerile lui tov. Neacsu. Sa citesti cu atentie, ca poate gasesti ceva care sa-ti prinda bine la un articol.

UnUL 08-02-2014 - 17:12

Bulișor, sper că nu vorbeai cu mine. sau dacă da, atunci habar n-ai ce e aceea cercetare științifică. (Știu că tu, profesor de liceu „promovat” peste noapte la gradul de cadru didactic universitar în ceva universitate particulară de 3 lulele ai o părere foarte proastă și strâmbă despre universitari și învățământul superior din România, bazându-te pe experiența personală – dar greșești generalizând!) Eu n-am compilat sau plagiat în viața mea, nu mă cheamă Victor Ponta. Și treaba dumitale dacă nu-ți place ce și cum scrie dl. Neacșu; și eu m-am contrazis de multe orii cu el (a propos de UE, de Băsescu, etc.), dar de data asta tot ce scrie e perfect corect, și nu e plagiat de nicăieri. Și nu știu cum i-ar putea „prinde bine” cuiva la vreun articol ceea ce scrie dl.Neacșu.
În ceea ce privește povestea cu „gâtul rupt” al Aurei, a spus-o unul singur dintre respectivii medici – serios traumatizat de prăbușire; faptul n-a fost confirmat nici de ceilalți medici nici de expertiza medico–legală.

UnUL 08-02-2014 - 20:02

Erată: „de multe ori”

CONGO 08-02-2014 - 14:27

DECI SA NE NE MAI KKM PE NOI?

Accidentul nici nu a avut loc, asa sa stiti!
Si chiar daca a avut loc, nicidecum nu au cazut cu avionul, ci s-au chiciurait de la chiciura depusa pe aripi.

ValVerde 08-02-2014 - 15:58

„De două săptămâni se tot aruncă pisica de acolo-colo, se dau declaraţii după declaraţii, se emit ipoteze şi variante care mai de care mai aberante sau mai spectaculoase, toate având un singur scop.. plictisirea “ telespectatorilor”, aruncarea subiectului în derizoriu până la momentul în care lumea va spune: “ ce atâta scandal cu accidentul ăla, că ne-am plictisit. De două luni tot freacă menta, de parcă de aia nu mai pot eu dormi, că au murit doi oameni . Ce căutau acolo? “

===

Si daca nu ma insel, articolul tau face exact asta !

E cu premeditare sau ai adugat paragraful asta la inceput deabia dupa ce ti-ai citit creatia ? ?

neacsum 08-02-2014 - 19:31

Te inseli, dar nu e de mirare, nu e prima oara.

ValVerde 08-02-2014 - 22:16

🙂
Nu esti in masura sa evaluezi ce face articolul tau. Esti partinitor.

Ce crezi ?
Tu centrezi, tu dai cu capul ?

Vai ce mult iti plac articolele tale !

BULA 08-02-2014 - 16:11

Tov. colonel, Aurelia avea gatul rupt si chiar daca ar fi scapat cu viata, era ca si moarta. Iar Iovan este autorul acidentului, ca din prostia lui s-a intamplat nenorocirea.
Insa e adevarat ca autoritatile s-au dovedit a fi rusinos de incompetente, numai angajati pilosi si straini de meserie. Peste tot e asa, in Romania.

neacsum 08-02-2014 - 19:39

Bula, indiferent ce leziuni avea Aurelia In, autoritatile trebuau sa actioneye ca si cum de fiecare minut depinde viata cate unui pacient. Indiferent cine e de vina pentru provocarea accidentului, acesti oameni au ajuns cu viata pe sol iar autoritatile trebuiau sa ajunga acolo in cel mult o ora jumatate de la primul semnat sau apel la 122. Nu trebuia sa dureze mai mult localizarea si interventia celor mai apropiati oameni . Cei din Horea au ajuns intr-o ora de cand au auzit ce se intampla si si-au dat seama cam pe unde ar putea fi locul Asta este adevarata problema, nu de ce a a plecat pilotul, de ce a mers Aurelia, cat mai avea de trait sau cum ramanea daca ajungea in timp util. Chiar daca era sa ramana paralizata, autoritatile trebuiau sa spuna, „noi am facut tot ce a depins de noi, mai departe e treaba medicilor.” Din nefericire nimeni nu poate spune asta, NIMENI IN AFARA DE TARANII AIA DIN HOREA CARE CHIAR AU FACUT TOT CE TINEA DE EI. Nici SMURDUL, nici fetele alea care s-au plimbat pana la locul accidentului nu au facut tot ce trebuiau sa faca, doar au venit au vazut, au plecat si l-au lasat pe Iovan sa moara in avion, si pe sateni sa transporte ranitii pe targi improvizate.. Nesimtire de la un cap la altul.

UnUL 08-02-2014 - 20:00

Vorba lui Bășinel : ”Corect!”

urbos 08-02-2014 - 22:05

STS a trimis ajutoarele pe coclauri. Asta e singura problema a autoritatilor.

UnUL 08-02-2014 - 23:07

STS NU FACE LOCALIZĂRI, CRETINACHE.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 08-02-2014 - 23:42

Pe linga dementa senila dovedita, nu ai nici proprietatea termenilor folositi .
Ma, tu esti alter-egoul lui tache !

UnUL 09-02-2014 - 08:30

@Mârlanghel
ﷲ ﷼ ﺥﺱ ﺶ ﻍ ﯔ שּׂ ♯ ♠ ‡ ????

BULA 09-02-2014 - 08:08

STS e cu ascultarile, care se fac in localitati, unde de regula sunt multe relee de GSM. Acolo pot sa faca si localizari exacte. Dar pe la tara, prin munti, pe coclauri, unde semnalul GSM e la limita de conectare cu un singur releu, nu are cum sa localizeze. Ca nu STS-ul trebuie sa localizeze avioanele prabusite, ci alte servicii (smecherii care supravegheaza spatiul aerian, RADAR-ele)

neacsum 09-02-2014 - 10:48

BULA, MAI LASA RETELELE GSM , ANTENELE, RELEELE, SEMNALELE , MUNTII SI COCLAURILE , TU AI VAZUT COORDONATELE TRIMISE DE zAMFIR? lE-AI PUS PE gOOGLE, AI VAZUT LOCUL ACCIDENTULUI? CE TE TOT INVARTI PE LANFA SUBIECT, CAND EXISTA AXESTE COORDONATE CARE ARATA CLAR LOCUL ? Daca nu le stii ia-le de aici si da cautate pe Googler, daca si tie iti trebuiesc 7 ore sa ii localizezi, inteleg de ce le iei apararea.
ia de verifica coordonatele astea>: 46.60.23 si 22.98421.

urbos 09-02-2014 - 13:47

Bulica, STS nu are legatura cu cautatul de avioane, are legatura cu 112. Ai inteles?

BULA 10-02-2014 - 05:55

@Urbos

STS are legatura cu 112 doar in legatura cu actiunile teroriste si cu situatiile periculoase. Adica trebuie sa localizeze de unde s-a sunat. Poate sa faca treaba asta in orase, unde e semnal de la multe relee de GSM. Nu e treaba STS sa localizeze avioanele prabusite prin muntii patriei. STS nu e SMURD.

BULA 10-02-2014 - 07:17

@neacsum

Daca aveau coordonatele, cu atat mai mult nu era treaba STS-ului, ci a celor de la SMURD.
Si de ce serviciile care supravegheaza spatiul aerian al Romaiei nu stiau unde a picat avionul ? Nu trebuie sa inventarieze si sa urmareasca tot ce zboara pe deasupra tarii ?
Basescu e un nenorocit care a facut multe rele (flota, alte afaceri dubioase, indatorarea la FMI, etc), dar nu are legatura cu accidentul aviatic.

neacsum 10-02-2014 - 12:31

Bula, m-ai vazut pe mine spunand ceva de Basescu sau STS? AM SPUS SEU CA STS TREBUIA SA FACA LOCALIZAREA ? MAI CITESTE ODATA ARTICOLUL SI VEZI UNDE SCRIE ASA CEVA .

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 08-02-2014 - 16:14

De unde sti tu ca avea gatul rupt,
Ia de vezi de …neoplazica din dotare
Si de greseala aia la care tu zici ,descendent !

BULA 08-02-2014 - 16:36

Taranoiule, tu nu ai auzit ce a spus medicul care a incercat sa o salveze, ca nu isi simtea mainile si picioarele si ca avea abdomenul plin cu sange ?
Si sa faci antrenament cu Ziklon B, sa te inveti sa traiesti cu el in aer, ca e bine sa fii prevazator. Gunoiule !

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 08-02-2014 - 16:52

Mega troznyta,dupa brahiterapie ,i-ti mai simte duhoarea ,
Duhornicule!
Formolul , la indemana , maistore !

BULA 09-02-2014 - 08:10

Ia Ziklon B cat poti de mult, ca e concepot special pentru de-ai ca tine.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 09-02-2014 - 15:06

Vezi , ca se gaseste cauciuc siliconic cu 2 componente cu care poti lua , masca mortuara !
Esti tu indemanatic de cand erai maistru instructor la Palatul Pionerilor din Craiova !
Epoca , ta de …glorie !

Poti cumpara si niste gips cu rigidizare mai tarzie, daca i-ti tremura degetele cand executi …pozitivul !

BULA 10-02-2014 - 06:42

Kakatule, tu ai o forma mai nasoala de cancer si nici nu stii. Esti mortaciune !

Tache 08-02-2014 - 20:43

Situatia generala a Romaniei este proasta. Situatia este identica in multe alte parti ale lumii. Exista deverse stari de degradare, in diverse locatii, in functie de timpul pe care Raul l-a avut la dispozitie, ca sa actioneze.
Dar asta nu este un motiv sa nu radem un pic, din cand in cand.

http://www.youtube.com/watch?v=BSkUq-3JF3M

UnUL 08-02-2014 - 20:55

LOCALIZARE PRECISĂ

O ambarcaţiune aflată în pericol pe Coasta de Azur, în sudul Franţei, a fost căutată de echipaje ale Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Neamţ în zona barajului Izvorul Muntelui, după ce Romatsa a dat şi această posibilă locaţie a navei, în baza unor informaţii de pe satelit. …După aproximativ 50 de minute, ISU Neamţ a primit un nou mesaj de la Romatsa, prin care era informat că incidentul în care a fost implicată respectiva ambarcaţiune s-a produs pe Coasta de Azur. În aceste condiţii, ISU Neamţ a oprit căutările în zona Lacului Izvorul Muntelui.

ancuta 08-02-2014 - 22:25

Pai astia de la ROMANITZA, de cand l-au chiciurit pe Iovan, scuipa si-n … lapovita!
Prosti si ingamfati!

Tache 08-02-2014 - 22:57

Pretutindeni români de ispravă

35 de elevi învaţă română într-o biserică de lemn din Focşani, nu pentru că nu au unde studia, ci pentru că aici beneficiază de meditaţii gratuite pentru examenul de Bacalaureat. Autorul acestei acţiuni este un preot militar, care a participat la patru misiuni în teatre de operaţii externe – Kosovo, Irak şi Afganistan. El a pus la dispoziţia elevilor şi a cinci profesori voluntari biserica de lemn în care slujeşte, pentru al doilea an consecutiv.

Preotului militar Ionel Vrînceanu i-a venit ideea de a organiza meditaţii gratuite pentru o parte dintre elevii de clasa a XII-a după ce a văzut rezultatele de acum doi ani de la examenul de maturitate. „Văzând rezultatele, am spus că trebuie să facem ceva. Noi am vrut ca ceea ce facem să fie mai discret. Nu este nimic spectaculos, e ceva normal. Prima dată am cooptat copii de la casele de copii din Focşani şi din familiile fără posbilităţi materiale. Important este ca aceşti elevi să şi dorească să înveţe. Sunt unii de la care nu prea ai ce scoate din ei”

http://ioncoja.ro/doctrina-nationalista/pretutindeni-romani-de-isprava/

ValVerde 09-02-2014 - 00:38

Ce popa prost !
Pai nu era mai usor sa se roage pentru ei in ziua examenului ?

BULA 09-02-2014 - 08:17

Tu asa ai facut cand te-ai dus sa te angajezi la CIA. Au vazut ca esti grasa, de intri in dunga pe usa, semn clar ca esti nascuta si traita in USA, tara obezilor. Au zis: „Asta e grasana de-a noastra. Trebuie sa o angajam, ca precis e proasta si daca nu-i dam serviciu moare de foame.”

urbos 09-02-2014 - 15:10

Lindicul si chinurile lui existentiale permanente…

digital 09-02-2014 - 15:02

adevărul, neacsum, este că accidente cu victime, se întâmplă de când lumea, dar nimeni nu sărea de koor în sus că mai mor oameni, dar cu ăștia doi, parcă se sfârșește lumea că nu i-a salvat chipurile, romatsa, seteseul, isu,salvamontul, salvamarul, smurdul, guvernul, off-roadul, băsexu și alții !
nu vezi penibilul zbaterii tale?!
scrie și tu despre lucruri mai serioase !
produci isterie, degeaba !

Antibasistul 09-02-2014 - 16:33

Bine ca ai priceput tu mare bou basist, ca toți basistii!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 09-02-2014 - 17:29

CONFIRMARE !
Intradevar UnUL assh detine dotarea
COGNITIVA !

Dar este atrofiata si in domeni diverse
este INVERSATA
Mentionez;
El , pare ca nu este , nici macar prematur,
AVORTON ,
Dimpotriva este
INTARZIAT si DEVIAT mental !

UnUL 09-02-2014 - 19:41

În lipsă de idei inteligente, „băselandii” cretine,

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 11-02-2014 - 10:18

Ajută-l moșule !

….

neacsum 09-02-2014 - 17:48

Penibil este ca nu intelegi ca aici nu este cvorba de cei doi care au murit, pentru ca nimenui mai putin familiei rudelor si prietenilor apropiati nu le pasa de ei. Aici este vorba de un principiu, de faptl ca platim niste oameni cu salarii de sute de milioane ca sa faca ceea ce trebuie sa faca iar eidau vina unii pe atii si se cearta pe un serviciu. Nu numele celor doi conteaza ci ceea ce ar fi trebuit sa faca si nu au facut autoritatiloe. Daca nu esti in stare sa vezi atata lucru, nu ma mai deranjez sa iti explic. Ma intreb cum ai fi reactionat daca era vorba de copilul sau parintele tau. Se schimba ceva pentru tine, vedeai altfel lucrurile ? De ce ?

digital 09-02-2014 - 18:04

chestia cu salvarea e relativă, neacsum !
vorbești să te auzi vorbind, că dă frumos, dar nu prea știi ce înseamnă diferența între a salva și a muri !
granița aia nu o poate stabili nici un guvern, nici o instituție, nici un om, oricât s-ar screme !
alea cu timpi de intervenție, tehnologie și alte clișee e doar în mintea celor care stau frumos și se uită la Discovery !

neacsum 09-02-2014 - 18:44

Digital, eu nu am vorbit de salvare, am vorbit de ceea ce trebuiau sa faca si nu au facut autoritatile. Daca ii salvau sau nu pe cei doi este ipotetic si asa cum tu spui ca nu i-ar fi salvat eu pot spune ca ii puteau salva. PROBLEMA ESTE CA NU AU FACUT CEEA CE TREBUIAU SA FACA. Treaba cu a face ceea ce trebuie sa faci si a sta si a da vina ba pe unul ba pe altul a facut diferenta intre viata si moarte. Astept sa vad ce vei spune cand un membru al famililei tale va fi victima indiferentei , incompetentei si nesimtirii autoritatilor. Pana atunci inchidem subiectul.

digital 09-02-2014 - 18:53

ești radical, iar în postura de jurnalist nu prea-ți stă ok, da, e treaba ta!
ia zi-i neacsum, care este scopul principal pentru care au fost înființate, dotate și plătite aceste instituții?!
nu cumva, SALVAREA DE VIEȚI?!
iar tu mă iei cu ce trebuiau să facă!
deocamdată realitatea e de partea mea, și anume că nu i-au putut salva, aia cu…….eu pot spune ca ii puteau salva……ține-o pentru tine!
de risc asumat, când pleci în misiune, ai auzit cumva?!
vezi că mai nou, e prevăzut în contractele de muncă și de asigurări !
mai citește și după aia închide subiectul, așa, în mod unilateral !

neacsum 09-02-2014 - 21:19

Ce treaba au riscul asumat si asigurarile cu obligatiile celor care trebuiau sa intervina, sa ii localizeze si sa ii salveze ? Digitalke, tu realizezi ce spui ? Pai atunci hai sa nu mai salvam pe nimeni la cutremure ca sunt asiguirati. Daca tot e obligatorie asigurarea locuintelor, sa nu mai scoatem pe nimeni de sub daramaturi, ca sunt asigurati.

digital 09-02-2014 - 21:42

neacsum
09-02-2014 at 21:19
ușor, ușor te apropii de adevăr, și anume că nimeni nu poate stabili cu precizie ce s-ar fi întâmplat, ci doar să emită ipoteze, mai mult sau mai puțin plauzibile!
iar în legătură cu riscul asumat, era altă discuție, și anume la faptul că urcând într-o aeronavă și plecând într-o misiune, ca oaia la tăiere, pe o vreme nefavorabilă, ți-ai cam semnat sentința, conștient sau nu!
cine-i oprea să decidă că nu pleacă?!
doar ei înșiși!
o să zici că,….. DATORIA!
atunci, însemnă că și-au făcut, …DATORIA, nimic mai mult !

UnUL 09-02-2014 - 22:20

@Degețel
Măi cretine, ție se explică de o mie de ori, dar tot nu pricepi. PROBLEMA NU E CE S-AR FI ÎNTÂMPLAT DACĂ…, CI CĂ AVIONUL AR FI TREBUIT LOCALIZAT ÎN CÂTEVA MINUTE ȘI SALVATORII AR FI TREBUIT SĂ AJUNGĂ ACOLO ÎN MAXIMUM O ORĂ, CHIAR DACĂ NICIUNUL DINTRE EI N-AR FI TELEFONAT ȘI S-AR FI PRESUPUS CĂ TOȚI SUN MORȚI.

urbos 09-02-2014 - 22:20

Am impresia ca digital vrea sa spuna doar ca nici o misiune de salvare nu e garantata.
Problema insa nu e asta, caci e putin important cazul asta particular. d-aia e cam greu sa ceri pedepse penale pentru moartea celor doi.
Se analizeaza insa ce TREBUIA sa faca o institutie sau alta, intr-un asemenea caz, si ce N-A FACUT. Si abia aici se pot gasi vinovatii, ce pot tine chiar de penal, in exercitarea atributiilor de serviciu, conform legiii ce stabileste functionarea acelei institutii.

UnUL 09-02-2014 - 22:21

DECI CHIAR DACĂ EXISTA DOAR O ȘANSĂ LA O MIE SĂ POATĂ FI SALVAT CINEVA.

UnUL 09-02-2014 - 22:35

Am spus clar : TREBUIA LOCALIZAT ȘI GĂSIT AVIONUL ÎN MAXIMUM O ORĂ, CHIAR DACĂ NU SUNA NIMENI! Și nu STS-ul are aparatura și e capabil să facă așa ceva, ci MAPN și ROMATSA.

urbos 10-02-2014 - 08:59

Am impresia ca digital vrea sa spuna doar ca nici o misiune de salvare nu e garantata.
Problema insa nu e asta, caci e putin important cazul asta particular. d-aia e cam greu sa ceri pedepse penale pentru moartea celor doi.
Se analizeaza insa ce TREBUIA sa faca o institutie sau alta, intr-un asemenea caz, si ce N-A FACUT. Si abia aici se pot gasi vinovatii, ce pot tine chiar de penal, in exercitarea atributiilor de serviciu, conform legiii ce stabileste functionarea acelei institutii..

digital 09-02-2014 - 18:07

mai ales că chiar tu o dai cu Murphy, de la început!
de ce te-ai mai chinuit?!
tot la Murphy ajungi !

digital 09-02-2014 - 18:21

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Fossett
citește neacsum ce s-au scremut amerlocii cu un miliardar de-al lor, și-au găsit kanci, abia după un an de la prăbușire au reușit să lămurească ceva subțire de tot !

neacsum 09-02-2014 - 18:45

Dar macar ei au incercat.

urbos 09-02-2014 - 18:46

STS a trimis ajutoarele la dracu, asta e problema autoritatilor.

digital 09-02-2014 - 18:57

hahaha!
păi au încercat, dar aproape un…..AN !

UnUL 09-02-2014 - 18:49

STS nu face localizări, vită, de câte ori sa-ți spun, el preia aria (nu locația) pe care o transmite operatorul de telefonie mobilă și o transmite mai departe ATÂT!

Antibasistul 09-02-2014 - 18:59

IARASI MINTI PORC INFECT BASIST. PTIUUU!!!!

urbos 09-02-2014 - 19:00

Scarnavie, STS-ul scarbei de Basescu asculta si urmareste telefoane, in mortii ma-tii de cacat ordinar ce esti. Asta e una!
Dar, pe langa asta, STS-ul a TRIMIS ajutoarele pe coclauri. Pricepi ma scarba basista? Luate-ar moartea de pisat de om.
A dat cineva telefon la 112, iar STS, care raspunde de serviciul asta, si-a batut joc.
Langa ma-ta, bosorog canceros!

Pribeagul 09-02-2014 - 19:19

„Sup. sală: Dar coordonatele geografice aveţi dumneavoastră de acolo?

ISU Cluj: Am.Sup. sală: Mi le spuneţi şi mie?

ISU Cluj: Un moment. Latitudine 46,6023. Longitudine 22,98421.

Sup. sală: Dar de unde le aveţi pe acestea?

ISU Cluj: De la STS.”

UnUL 09-02-2014 - 19:31

@Degețel
Eu îi răspundeam lui Scârbos, b o u l e !

UnUL 09-02-2014 - 20:08

Ce „întăritură”, puiuț? La tine totul e moale, de la sexul mereu flasc la mușchi și la creierul în curs de lichefiere; ești tare doar de gură.

UnUL 09-02-2014 - 20:09

@Nătăranghel. Conjugare:
Eu postez
Tu PROSTezi,
Degețel se prostește (pe zi ce trece)….

digital 09-02-2014 - 20:14

UnUL
09-02-2014 at 20:08

hahaha!
bă hârțogarule, și totuși ne spui cu ce te ocupi pe la u-bebe, înafară de dat zăpada și măturat după cursuri?!
hahaha!

UnUL 09-02-2014 - 20:17

@Degețel
Predau și seminarizez. Ce? Asta-i altă întrebare, ori acum nu sunt dispus să răspund decât la una.

UnUL 11-02-2014 - 09:22

Pe cât facem pariu, Boulene?

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult