Acasa Opinii USL la mâna PC

USL la mâna PC

scris de Marin Neacșu
412 Afisari

Boc face modificări în statutul partidului, dar uită să comunice datele la judecătorie aşa cum spune legea şi riscă desfiinţarea partidului. Ce declară când este prins cu raţa în gură ? Că nu are nici un ou în buzunar, deci nu e nici o problemă. Să nu uităm, Boc este profesor de drept constituţional, de fapt expert în legi anticonstituţionale.

Marin NeacsuPonta, şi el absolvent de drept, copilul precoce al politicii româneşti, dă cu piciorul funcţiei de şef al Senatului din motive de copil supărat că Prostănacul nu l-a luat şi pe el la plimbare pe Wall Street să o ocupe şi el puţin şi că are pretenţii la jucăria lui. Ce declară când partidul şi USL rămân cu buza umflată din cauza ambiţiei lui de copil nematurizat ? Declară că nu e nicio pierdere, că e mai bine cu Blaga decât cu Geoană. Răspuns de copil de grădiniţă.

Acum, apare ştirea anului. Un student a înregistrat marca USL la OSIM. Ce înseamnă asta ? În termeni juridici, fără să ai multă pregătire juridică, înseamnă că studentul este singurul care poate folosi această siglă, că are drept de proprietate, deci oricine ar vrea să o folosească, trebuie să aibă acceptul lui. Deci, Uniune Social Liberală, chiar dacă a apărut înainte, din acest moment nu mai poate folosi această siglă fără acordul studentului. Asta înţeleg eu.

Ce a  răspuns dă domnul Ponta? „Bravo lui. S-a mişcat cu câteva zile înaintea noastră. Din punct de vedere politic, Uniunea Social Liberala, PSD + PNL si PC, este înscrisă conform legii partidelor politice. Nu cunosc ce poate însemna acest lucru din punct de vedere juridic, decât ceea ce am văzut in presa la dumneavoastră si ca orice jurist serios as vrea să văd anumite documente înainte de mă pronunţa. Din punct de vedere politic, însă, lucrurile sunt foarte clare. În afară de USL mai vine un surogat al domnului Oprea, cu cine  ştie ce reprezentanţi, dar nimic altceva

Să nu cazi pe spate ?

  1. Din punct de vedere juridic, domnul Ponta, procurorul, nu ştie ce poate să însemne  acest lucru. Cum o fi terminat facultatea ? Dar Bacalaureatul cum l-o fi luat ?
  2. Din punct de vedere politic însă, el ştie că, nu ştiu cine a venit cu un surogat. De parcă ar avea vreo legătură gafa USL cu ceea ce a făcut domnul Oprea. Dar aşa a învăţat dânsul la şcoala de vară a PSD  când avea cravată roşie, că dacă eşti prins în offside  cu o problemă şi eşti întrebat ceva , să arunci pisica în ograda vecinului şi să dezgropi toţi  morţii pe care i-a îngropat duşmanul. Aşa vei abate atenţia celui ce te-a întrebat asupra altui subiect şi tu vei scăpa nevătămat.

Domnule Ponta, s-a prins toată lumea de şmecheriile astea şi de modul ăsta de a vorbi o oră fără să spuneţi nimic. Întrebarea este ce vă făceaţi dacă studentul acela care a înscris marca  USL la OSIM era unul din tinerii Smart care a absolvit tabăra de vară- toamnă a PDL şi vă cam interzicea să mai folosiţi sigla USL ? Cum vă înscriaţi în campania agricolă de primăvară? Dar pe buletinele de vot ce aţi fi scris ?

Bogda Diaconul,vicepreşedinte PC, spune că sigla  a fost înregistrată de un conservator, deci este „pe mâini bune„. Da, de acord. De acum are şi PC cu ce şantaja pe cei doi mari fraieri din conducerea USL. Stau şi mă întreb cam câte posturi de senator sau de miniştri se vor negocia pe lângă sigla aia ? Dar ce ne facem, dacă Băsescu îi va oferi o bursă în America să zicem studentului acela, o bursă cu plata studiilor pe 50 de ani  cu viză cu tot pentru întreaga familie. Nu e aşa că domnul Ponta va studia legea să vadă ce înseamnă asta ?

 Oare cine conduce şi cine vrea să conducă ţara asta şi unde ?Păi nu ne-am trezi că domnul Ponta va preda ţara la cheie unui alt guvern străin cum a predat Senatul către PDL, apoi ne va spune că e mai bine aşa?  Sau va uita să înscrie, să  verifice sau să semneze tratatele internaţionale sau va semna în Blind spunând apoi că nu e nici o problemă, să se intereseze să vadă ce înseamnă asta din punct de vedere juridic.

Domnule Ponta, eu vă sugerez  să treceţi la răsturnat maşini, că vă riscaţi doar propria piele şi să lăsaţi ţara şi partidul pe alte mâini. Din punctul meu de vedere, dumneavoastră spuneţi cum ar veni asta juridic şi politic.

9 comentarii

Traian Basescu 03-12-2011 - 17:18

Ma dar ce rai puteti fi!

Sariti pe bietul Ponta sa-l sfasiati, nu alta. Ce va facut? Pe prostanacul Geoana l-ati ridicat in slavi si l-ati proclamat lumina intelepciunii oltenesti in timp ce a pierdea cu gratie 5 randuri de alegeri una dupa alta. Acum fiti si voi oameni de omenie si lasati-l si pe noul prostanac, pe Ponta, sa piarda macar vreo 2-3 randuri de alegeri pana o sa-l aruncati pe dincolo de gardul menajeriei…

Hă, Hă, Hă, Hă, Hă, Hă, Hă, Hă….

Asculta ce-ti spun, ca numai de bine te invat: La PSD prostanacul in functie invinge intotdeauna. Cu cat e mai tampit cu atata naste mai multa admiratie in randurile mlastinii din partid. In mod instinctiv PSD-ilor le place un conducator idiot. Asta-i face pe fiecare din ei sa se simta ceva mai inteligent si automat sa capete ceva respect pentru sine insusi. Fiind evident faptul ca oameni cu un creier cat de cat functional nu ajung PSD-ei. Revolta moflujilor se produce doar dupa ce ajung sa o ia in bot de le suna apa in cap. Insa pana acolo, mai e.

Hă, Hă, Hă, Hă, Hă, Hă, Hă, Hă….

misusisu 03-12-2011 - 17:52

Scarbosule, de acord cu tine, studentul poate sa faca etichete cu USL sa le lipeasca pe sticlutele cu probele de coprocultura ale laboratoarelor de analize.
Dar stii care e durerea ? Durerea , capac de sticluta cu probe de coprocultura, este ca USL nu poate sa mai scrie sau sa mai afiseze sigla asta nicaieri, fara acceptul copilului cu sticlute. Intelegi matale cum sta treaba ?
Si apropo, de partide, USL nu este partid politic, este o alianta de moment. Iar tu, daca vrei, poti merge sa iti inregistrezi un partid cu numele asta , daca ii mai adaugi ceva in coada , de exemplu, USL scarbos sau altceva legat de numele tau.

urbos 05-12-2011 - 16:15

Tatati macar si sparcaielile lui Neacsu care spune cretinisme si habar n-are cum functioneaza OSIM, daca tot taiati.

salut 05-12-2011 - 12:58

Marine, cred ca o dadusi in bara rau de tot cu articolul asta.
In primul rand, vad ca o tii ca Stan cu fluirul cu motivul debarcarii lui Geoana. De parca Geoana ar fi fost mandria natiunii si numai ambitia lui Ponta l-a dat jos. Ai tu ce ai cu USL-ul si cu Ponta.
In al doilea rand, speculezi total aiurea cu implicatiile inregistrarii siglei USL. Sigla se compune dintr-un semn grafic si (in cazulde fata) ACRONIMUL USL. Luate separat NU reprezinta sigla inregistrata. In plus, nu poate inregistra nimeni un simplu acronim – logic – ar trebui sa se elimine toate celelalte combinatii de cuvinte care duc la acronimul respectiv.
In al treilea rand, desi ai intors-o ca la Craiova, Ponta a raspuns foarte corect. Problema in chestiune e mult prea specializata (deci nu face parte din fundamentele juridice) ca sa-l acuzi pe Ponta ca „nu stie sa raspunda”. Omul a declarat ca se va documenta. Ce-i rau in asta? Tu le-ai stiut pe toate cand erai in armata?

neacsum 05-12-2011 - 13:49

Salut
Nu ma intereseaza de loc Geoana, este la fel ca si Ponta, valoarea politica e aceeasi. Nu geoana a facut obiectul interventiilor mele ci modul si motivele pentru care s-a spus sau nu ca a fost debarcat. Imposibil sa nu sesizezi diferenta.
In ceea ce priveste sigla sau acronimul USL , iti convine sau nu constituie un fapt real, declaratia domnului Bogdan Diaconu vicepresedinte PC o dovedeste. Iar raspunsul domnului Ponta nu este un raspuns de jurist ci raspunsul unui om prins pe picior gresit. In primul rand ca nu au avut grija sa-si protejeze insemnele si in al doilea rand ca nu cunoaste consecintele unui astfel de act. Presupunand ca dumneata ai avea dreptate si nu e nici o scofala, acest lucru ar fi trebuit sa il stie si sa il spuna si Ponta. Sper ca ai sesizat nuanta. Acelasi tip de raspuns ” smecher” l-a incercat si Basescu atunci cand a fost intrebat noaptea , daca l-a lovot pe copil ” nu stiu, sa imi intreb staful, poate s-a intamplat ceva , poate m-a injurat” . JALNIC RASPUNS SI AL LUI BASESCU, SI AL LUI PONTA. SUNT LUCRURI PE CARE SI UNUL SI ALTUL LE CUNOASTEAU, DAR .. LUATI PE NEPREGATITE , INCERCAU SA O SCALDE. RASPUNS DE POLITICIENI NU DE OAMENI ADEVARATI. Ne-am cam saturat de ageamii la conducerea tarii, de mincinosi si gargaragii. Sa traiti bine !

salut 05-12-2011 - 14:13

E clar ca atunci cand cineva iti cade greu la ficat, orice ar spune sau ar face acel cineva, tot iti pute.

Iar comparatia Basescu-Ponta in ceea ce priveste cele doua situatii invocate e absolut ridicola. O situatie se refera la o speta juridica destul de ne-comuna ca sa fie rezolvata pe picior (iar raspunsul a fost si cinstit si corect) iar cealata se refera la o intamplare MEMORABILA (cu atat mai mult memorabila cu cat nu este un obicei) din viata unui individ, intamplare pe care acesta, cu viclenie, sustine ca nu si-o aminteste cu precizie. Nu mai zic mai multe, ca sunt satul de „pixelul albastru”.
In plus, pe cine crezi ca pacalesti cu „impartialitatea” asta? Doar pe prostalanii care, in ciuda tuturor evidentelor, se gandesc sa-i dea votul tot lui Basescu (ma rog, gastii lui). Orice om normal sesizeaza discrepanta criticilor tale, orientate preponderent catre opozitie: ca n-au basca, ca nu s-au barbierit dimineata, ca nu stiu pe dinafara Biblia, Talmudul si Coranul…hehehe, cate alte defecte mai au, nu-i asa?

neacsum 05-12-2011 - 20:01

salut, pentru tine, cand o sa votez o sa fotografiez buletinul de vot votat ca sa te convingi cu cine votez. Iar situatiile celor doi chiar daca difera, modul in care au reactionat este identic. Esti destul de destept ca sa nu fi sesizat ceea ce am spus eu. Si daca critic opozitia este pentru ca vreau sa se indrepte ceea ce este gesit. La basescu , este clar ca orice ai spune, nu il misca nimic. Decat alegerile sau strada, faptele lui sunt clare unele penale. Ce vrei sa mai spui despre el atat timp cat spui degeaba ? Daca insa critic opozitia sau pe cei care gresesc o fac pentru ca doresc sa nu mai repete greselile si pentru ca imi pasa. Dar acest lucru este deja prea complicat pentru tine ca sa intelegi.

salut 06-12-2011 - 14:16

” La basescu , este clar ca orice ai spune, nu il misca nimic. Decat alegerile sau strada, faptele lui sunt clare unele penale. Ce vrei sa mai spui despre el atat timp cat spui degeaba ? Daca insa critic opozitia sau pe cei care gresesc o fac pentru ca doresc sa nu mai repete greselile si pentru ca imi pasa.”

================================

Ha, ha, ha, orice „pupincurist de moda noua” (asa-i numesc eu pe aceia care „critica constructiv” opozitia, opozitie care, cu toate tarele ei, ramane atasata valorilor democratiei.)
In momentul in care alegerea e unica: intre democratie si dictatura, fitzele astea „a la Pora” – si asta, mare democrata, nu-i asa? – ceea ce faci tu se numeste altfel, nu „critica”.

Si da, ai dreptate. Nu inteleg pupincurismul; nu l-am inteles niciodata.
Deh, nimeni nu-i perfect 🙂

neacsum 05-12-2011 - 20:02

Vom mai discuta despre acest subiect si modul cum PC va ridica pretentii , cand ne vom apropia de alegeri, daca vor mai fi impreuna .

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult

BREAKING NEWS