Acasa Revista Presei Revista blogurilor 16.03.10 – Cele mai tari reclame…

Revista blogurilor 16.03.10 – Cele mai tari reclame…

scris de Ziua Veche
2 afisari

&g

.@ Despre Criza la romani scrie Daniel Cazangiu pe http://scenariieconomice.blogspot.com

 

Am lipsit pu

t;tin timp, dar constat ca nu s-a intamplat nimic constructiv in economia romaneasca. Mai exact politicul a ramas tot la nivelul declaratiilor (undeva in derizoriu), datoria publica continua sa urce, capitolul investitii publice reale nu exista (dar bani aruncati aiurea da), … .Desigur ca exemple si solutii exista, dar mai este nevoie si de vointa pentru a le pune in aplicare.
Pulsul crizei economice
si elementul care poate aduce noi valuri de caderi este somajul.
Cre
sterea somajului aduce cu sine si:
– scaderea consumului
si a economisirii, deci o revenire pe baza consumului intern are o probabilitate din ce in ce mai redusa
– cre
sterea restantelor la credite si insolventa multor companii
Mul
ti ‘analisti’ estimeaza termene pentru iesirea din criza (asemanatoare cu cele date de prezicatori pentru sfarsitul lumii), insa economia e incapatanata si nu vrea domne’ sa iasa din criza 🙂 . Doar si optimismul are rolul lui, nu?
La nivelul Romaniei revenirea economiei pe plus este o utopie in momentul de fa
ta. Declarativ, poate ca recesiunea s-a incheiat de multe ori si traim bine, doar ca noi nu ne dam seama 🙂 . Insa in realitate lucrurile stau mult mai rau…”

@ Istorie economica recenta. Cum si-a finantat Romania deficitele in 2002-2009?, o analiza de Dan Popa.

Executii bugetare totalmente asimetrice in zona cheltuielilor (care faceau ca in ultimele luni din an Statul sa trebuiasca sa se imprumute galopant), venituri asimetrice, metode neaose romanesti (Finantele se imprumutau din disponibilitatile din Trezorerie in loc sa emita titluri de stat) si o lipsa de viziune pe termen lung. Cam asa s-ar putea descrie strategia fiscala a Romaniei in perioada 2002-2010…http://hymerion.ro/

@ Din ciclul “Avem o juma’ de miliard de euro. Cum procedam?”, http://sutu.ro/ a descoperit ca “guvernul Boc  a aprobat zilele trecute proiectul eRomania al ministerului Comunicatiilor. Va intrebati, poate, ce este eRomania. Raspunsul simplu este: un site de internet. De fapt un mega-site de internet. Care va contine tot felul de nazbitii gindite, adunate si prezentate intr-o forma unitara de catre niste smecheri. Despre care nu stim inca nimic…”

@ Ioan Mircea Pascu cearta un ziarist: “Pe vremuri, exista, potrivit lui Nenea Iancu, un mare “reporter” roman, care transmitea direct de pe campurile de lupta ale Razboiului de Independenta. Reportajele sale erau citite cu sufletul la gura si il faceau pe cititor sa fie si el acolo, alaturi de bravii nostri dorobanti, care isi varsau sangele pentru neatarnarea tarii … Numai ca, intr-o zi, cineva il vede pe ziaristul respectiv … la o cafenea bucuresteana, unde, pe marginea mesei, isi redacta reportajele de pe … “campul de batalie”?! Deci, nu pe “campurile de lupta” cum pretindea, ci, la caldurica, bine mersi, acilisea, acasica …La fel si cu bravul don Campeanu, care semneaza editorialul “PSD, scutierul Moscovei” din Romania Libera de vineri 12 martie 2010. Scrie de parca ar fi fost acolo, la Strasbourg si ar fi relatat “in direct” tot ce s-a intamplat…” http://impascu.wordpress.com/

@ Publicat de theophyle, pe http://blogary.ro: Inainte de a publica partea a treia si ultima in seria “Problematica unei drepte romanesti”, mi-as dori o scurta discutie despre neo-conservatorism. Voi incerca sa va conving  ca: dreapta nu poate fi reconstruita in Romania, ea trebuie sa fie construita pentru ca faptic nu avem niste repere care pot fi reinplantate. Reperele dreptei romanesti au murit natural sau au fost asasinate in anii de comunism, in mare parte ingropate de intelectualitatea oportunista inainte de ’89 sau indiferenta dupa ’89…

@ Preluat de pe http://mihneamaruta.ro

11.188 de voturi au decis cele mai bune reclame romanesti din 2009, la a 6-a editie a festivalului online de publicitate BestAds, anunta organizatorul iqads.ro. Iata castigatorii celor cinci sectiuni:

– cel mai bun spot TV din 2009: Dorna – Alergatorii (realizat de agentia McCann Erickson); Cel mai bun spot radio: Badaranul de cinematograf – Radio Guerrilla (agentia Propaganda);Cea mai buna campanie: Antimitocanie – Radio Guerrilla (agentia Propaganda);Am si o satisfactie personala. Reclama mea preferata de anul trecut, Orange – Metro Love (realizata de agentia Publicis), pe care am inclus-o intre superlativele mediatice ale lui 2009, a castigat una dintre sectiuni: cea mai buna coloana sonora a unui spot tv. Piesa e “I’m yours”, de Jason Mraz.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult