Firea îi critică pe Dragnea şi pe Tudose | Ziua Veche
Acasa Revista Presei Revista presei. Firea îi critică pe Dragnea şi pe Tudose

Revista presei. Firea îi critică pe Dragnea şi pe Tudose

scris de Z.V.
37 afisari

Dragnea are majoritate în CEx şi ia în calcul trântirea Guvernului dacă Tudose nu renunţă la funcţie, Firea îi critică pe Dragnea şi pe Tudose, precum şi lovitură fatală pentru Kovesi, dar şi Victor Ponta a declarat că PSD este condus în stil mafiot de un grup infracţional sunt printre principalele subiecte ale zilei de 15 ianuarie.

Firea îi critică pe Dragnea şi pe Tudose: „Au greşit amândoi. Pare că aruncam în aer tot ceea ce am realizat”. Gabriela Firea, primarul Capitalei, le transmite un mesaj tranşant premierului Mihai Tudose şi preşedintelui PSD Liviu Dragnea. Înaintea şedinţei PSD de luni, Firea scrie pe Facebook că cei doi au obligaţia de a pune capăt disputelor politice, precizează Gândul.

Zi decisivă în PSD. Surse: Dragnea are majoritate în CEx şi ia în calcul trântirea Guvernului dacă Tudose nu renunţă la funcţie. Liderul PSD, Liviu Dragnea, nu va accepta, la CEx-ul de luni, revocarea ministrului de Interne, Carmen Dan, pentru că şi-ar pierde autoritatea în partid, susţin surse din PSD pentru Adevărul. Dragnea este hotărât să supună la vot o nouă demitere a propriului premier, caz în care s-ar aştepta ca Mihai Tudose să cedeze şi să accepte condiţiile armistiţiului. Însă Tudose ar ieşi umilit.

„Reformatorul” Bădălău: Unul dintre ei trebuie să plece. Numărul 2 în PSD, Niculae Bădălău, a pledat duminică seara, cu mai puțin de 24 de ore înainte de reuniunea de foc a social-democraților, pentru menținerea Guvernului Tudose, explicând că nu vede motivul pentru care Liviu Dragnea să ceară retragerea sprijinului politic pentru premier, potrivit Cotidianul.

Lovitură fatală pentru Kovesi. „A afectat prestigiul magistraturii ordonând dosare cu premieri şi miniştri”. Concluziile acțiunii disciplinare împotriva șefei DNA. Laura Codruța Kovesi și adjunctul ei Marius Constantin Iacob au fost trimiși în judecată diciplinară la dată de 9 ianuarie 2018, prin acțiune disciplinară, relatează Evenimentul Zilei.

Lider PSD Alba: Sunt nişte orgolii care după CExN trebuie să se stingă. Nu putem să ne batem joc de votul dat de români. Preşedintele PSD Alba, deputatul Ioan Dirzu, a declarat că în PSD şi la nivelul Guvernului nu sunt disfuncţionalităţi, ci mai degrabă „orgolii” care speră că vor fi stinse foarte repede după Comitetul Executiv Naţional, el adaugând ca toţi cei din partid trebuie să înţeleagă că nu trebuie să îşi bată joc de votul românilor, informează Hotnews.ro.

Cătălin Ivan: Turneul prin ţară al lui Liviu Dragnea este unul de adio! Europarlamentarul Cătălin Ivan a declarat că liderul PSD, Liviu Dragnea, şi-a început ultimul turneu de adio prin organizaţiile din ţară şi concluzia cu care pleacă este că nimeni nu va susţine dărâmarea Guvernului Tudose, scrie Jurnalul.ro.

Ședință ”lămuritoare” luni la PSD. Cum se poziționează liderii. PSD a convocat şedinţa Comitetului Executiv Naţional pentru luni, la sediul central al partidului, pentru a tranşa situaţia apărută ca urmare a disputei dintre premierul Mihai Tudose şi ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, notează Rfi.ro.

Dezvăluiri despre un fost șef ANAF. Îi place pokerul. Fostul şef al ANAF, Gelu Diaconu, vine cu dezvăluiri incredibile, pe Facebook. Diaconu scoate la iveală faptul că unul dintre succesorii săi, în prezent consilier la Curtea de Conturi, ar fi dependent de jocuri de noroc, informează România Liberă.

Traian Băsescu rupe tăcerea: Ce scenarii ŞOC prevede pentru şedinţa PSD de luni. Fostul preşedinte Traian Băsescu a vorbit despre scandalul care a pus stăpânire pe PSD. Liderul PMP susţine că exclude zvonurile potrivit cărora Liviu Dragnea ar forţa o retragere a sprijinului politic şi prevede pentru ziua de mâine două scenarii, titrează Stiripesurse.ro.

Victor Ponta lansează un atac dur la adresa lui Dragnea: PSD este condus în stil mafiot de un grup infracţional – Cartelul de la Teleorman. Fostul premier Victor Ponta a comentat, duminica, situaţia tensionată din PSD. El a precizat că un premier care nu îşi poate schimba un ministru este o marionetă, dar a criticat şi stilul de leadership al lui Liviu Dragnea, precizând că e unul mafiot, potrivit Ziare.com.

Peste jumătate de milion de „rable” au fost înmatriculate în România, în 2017. Două treimi au fost nemţeşti. Top 5 mărci. Veniturile mici şi eliminarea taxei de poluare la înmatriculare au condus la explozia înmatriculărilor de maşini second-hand. Peste jumătate de milion de maşini vechi au fost înmatriculate, iar majoritatea covârşitoare sunt maşini germane, publicăEconomica.net.

Programul ”Prima casă” 2018 a intrat în linie dreaptă. Guvernul a aprobat fondurile. Plafonul alocat al garanţiilor care pot fi emise pentru anul 2018 în cadrul programului ”Prima casă” însumează două miliarde de lei, potrivit unei Hotărâri aprobată în şedinţa de miercuri a Guvernului, iar marja maximă de dobândă a fost redusă de la 2,5% la 2%, scrie Ziarul Financiar.

Ipoteză șoc a unui lider PSD: Tensiunile din PSD provocate de Iohannis pentru a destabiliza partidul. Preşedintele PSD Alba, deputatul Ioan Dîrzu, aruncă o ipoteză şoc privind tensiunile din interiorul PSD susţinând că acestea ar fi provocate de preşedintele Klaus Iohannis şi ar fi întreţinute din exteriorul formaţiunii politice sau chiar din afara ţării pentru destabilizarea partidului de guvernământ, notează Libertatea.

Becali pregătește un transfer istoric: „Stă un an jumate la Viitorul și 6 luni la Steaua, după aia pleacă la Barcelona”. Gigi Becali vede cu ochi buni revenirea lui Ianis Hagi la Viitorul și spune că tânărul mijlocaș de 19 ani poate prinde un transfer uriaș. Patronul de la FCSB îl felicită pe Hagi senior pentru că și-a luat fiul înapoi și îi prevede acestuia un transfer la Barcelona, informează Gsp.ro.

Special. Australian Open, pe iarbă până în 1988. Istoria zbuciumată a primului Grand Slam. Australian Open este primul turneu de Mare Şlem al anului, unde Simona Halep este favorită numărul 1. Competiţia care se dispută la Melbourne are o tradiţie de peste 100 de ani, însă abia în 1982 a devenit un turneu atractiv pentru marii tensimeni, titrează Fanatik.ro.