Acasa Sport-AutoAuto Ce maşină vrea Ponta de la SPP

Ce maşină vrea Ponta de la SPP

scris de C.F.V.
6 afisari

Victor Ponta a declarat, miercuri, după prima şedinţă informală cu membrii propuşi ai Cabinetului său, că a solicitat SPP o maşină hibrid, care să polueze cât mai puţin, pentru a se deplasa după ce va fi votat premier de către Parlament.

Toyota Prius

Am solicitat celor de la SPP, că nu vreau să merg – pentru că e vorba aici de un mesaj, nu e o chestie de ipocrizie, e un mesaj pe care vreau să-l dau pentru toată lumea – nu aş vrea să merg cu una din maşinile consacrate, cunoscute, altfel foarte frumoase şi că îmi doresc să existe o maşină de acelaşi tip funcţional, hibrid, care să polueze cât mai puţin„, a spus Ponta.

Premierul desemnat şi-a manifestat speranţa ca solicitarea sa să se rezolve, el arătând că va renunţa la maşina sa hibrid, o Toyota Prius.

Aştept votul Parlamentului şi de marţi sper să merg tot cu o maşină hibrid, pentru că, dincolo de mesajul pe care îl dau, eu am vorbit foarte serios, va exista o decizie a Guvernului prin care nicio instituţie publică nu va mai putea achiziţiona decât maşini şi autovehicule care protejează mediul. E un lucru care se întâmplă deja în ţările civilizate şi la noi – v-o spune cineva cunoscător şi împătimit de asta – la noi cât mai mult cilindri, cai putere, după care nu putem să respirăm în oraşe” , a adăugat Ponta.

9 comentarii

Mache 02-05-2012 - 22:46

Adica isi incepe mandatul cu o cheltuiala in plus. Trebuie sa i se cumpere masina speciala. Da’ ce-are? E handicapat? Nu incape in Dacie?!

Acuma, daca tot risipeste natia parale pe netotul ala, macar sa-i puna volan si pe scaunul din spate ca sa se simta si copilutul national macar acum la butoane… 😉 😉 😉

tomi 02-05-2012 - 22:54

Lasa Mache nu te necaji,cu masina hibrid are sanse sa dea ortul popii in maximum un an.La noi s-au scos din circulatie Toyotele hibrid ca sa dovedit gradul enorm de radiatie electromagnetica,echivalenta cu de peste trei ori limita superioara permisa.
IIa-si recomanda lui URBOS asi fi chiar dispus sa-i fac cadou o masina hibrid sa-l fad cum lumineaza de radiatii.

Mache 02-05-2012 - 23:02

N-am nimic impotriva hibrizilor. Dimpotriva. Aici in SUA se vand intre 100000 si 200000 pe an. Chestia cu campul magnetic intens depinde de calitatea cablajului.si route-area cablurilor Japonezii de la Honda, Toyota si Lexus au avut intr-adevar probleme dar le-au rezolvat. Cel putin pe piata americana. Prius-ul din poza e generatie veche care nu se mai vinde in SUA de cativa ani.

Problema nu e hibrid sau nu ci faptul ca ala vrea acum si masina noua. Parca nu-i de ajuns cata paguba va face prin simpla lui prezenta la butoane.

tomi 02-05-2012 - 23:09

Mache,pacaliciul asta de PONTA nu ca nu este simpatic dar este de-a dreptul gretos,cred ca ti-am spus cu asta totul,eu cred ca ar putea sa fie prieten bun cu Urbos Digital si Ciu ciu

Ciu Huhu 03-05-2012 - 04:08

Ptiu!

geek-a-contra 02-05-2012 - 23:33

poti veni cu date suplimentare referitor la „gradul enorm de radiatie electromagnetica,echivalenta cu de peste trei ori limita superioara permisa”? ceva chestii masurate si/sau atestate nu discutii pe bloguri. sau macar defineste „limita maxima admisa”..

Mache 02-05-2012 - 23:57

E vorba de campul magnetic generat de cablajul masinii. La Prius route-area era deficitara si materialul izolatiei de proasta calitate. Campul magnetic in habitaclu depasea de cateva ori (nu mai tin minte daca de 3 ori sau de 1.5 sau de 5 ori) limitele superioare in SUA. Japonezii s-au miscat destul de incet, ceea ce a provocat o campanie isterica din parte istericilor de serviciu si incurajata discret de producatorii concurenti americani, germani si nemti. Era usor de indetioficat petnru ca bluetooth-ul era adesea bruit. Toyota a fost oricum fortata sa retarga masinile de pe piata (recall) si sa le re-cableze ceea ce afost un dezastru financiar, coroborat cu problemele de directie si frana de la Camry si RAV4 + problema cu crusie controlul de la Lexus.

O chestie similara s-a intamplat prin 2007-2008 cand au fost livrate primele transportoare blindate Piranha armateri romane. La receptie s-a constatat ca din cauza cablajului neinspirat in turela vehiculului campul magnetic depasea limitele admise. Si elvetienii au fost nevoiti sa le re-cableze,

geek-a-contra 03-05-2012 - 08:50

protectia EM este practic obligatorie la mai toate firmele japoneze serioase. pe vreme primelor priusuri, generatia 1, in fapt tuturor masinilor de pina in epoca, inca nu se stia de problema cimpurilor EM, pur si simplu nu se pusese problema. la modelul prezentat in poza, generatia anterioara fabricata pina prin 2009, protectia EM este deja standard.

Ciu Huhu 03-05-2012 - 13:57

JOS DICTATORUL DE LA COTROCENI!

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult