
“Sunt adeptul sloganului ‘Poluatorul plăteşte’, deci inclusiv pentru Euro V, care va deveni obligatoriu, trebuie să plătim. Cine poluează plăteşte, cine poluează mai puţin plăteşte mai puţin. Sunt de acord cu ideea că taxa auto pentru motorizările Euro V a fost introdusă şi pentru a putea creşte în algoritmi de calcul pentru maşinile second hand Euro IV, Euro III, etc”, a declarat Stroe, citat de Agerpres.
Întrebat ce părere are despre intrarea pe piaţa românească a unui al treilea producător de automobile, Stroe a menţionat că nu vorbeşte despre acest lucru decât dacă are date concrete.
În urmă cu două săptămâni, Ministerul Mediului şi Pădurilor a anunţat că de la data de 1 ianuarie 2011 taxa auto va fi plătită şi pentru maşinile cu motorizare Euro 5, pentru că şi acestea poluează.
Ministerul Mediului a propus, deocamdată, ca la Euro 5 să fie achitată o taxă de 116 euro pentru maşinile noi, de 91 de euro pentru cele vechi de doi ani, în cazul unei motorizări de 1.100 cmc. Taxa se va ridica la 680 de euro pentru maşinile noi şi 618 euro pentru cele vechi de doi ani, în cazul autoturismelor cu 2.000 cmc. În cazul celor cu motor de 3.000 cmc, noua taxă auto va fi de 2.160 euro pentru cele noi, respectiv de 1.706 pentru cele vechi de doi ani.
Ministerul Mediului lucrează la o facilitate suplimentară pentru maşinile hibrid şi electrice, astfel încât acestea să nu plătească taxa de primă înmatriculare.
0 comentariu
Sunteti siguri regele ala nu era Basescu, iar nevasta Hudrea nu-l insela cu Boc??
Cred ca base ti-a f–- tie famelia si esti gelos
mai romanii asa sun*tEi de tim*piti la fiecare comentariul in loc sa va dai cu parer* referitor la subect
vad numai BASE si BOC