
Pentru capacităţile sportive va fi folosit un turbocompresor pe benzină, iar pentru economicitate se va recurge la un ansamblu diesel electric.Sistemul hibrid NCC, prezentat de VW la salonul de la Detroit, este un turbo pe benzină de 1.4 litri care dezvoltă 148 de cai putere şi un cuplu de 240 Nm. Motorul electric integrat în cutia de viteze permite o putere adiţională de 27 de cai şi un cuplu de 145 Nm, astfel că anasamblu va dispune de un cuplu impresionat de 385 de Nm şi o putere de 175cp. VW susţine că propulsorul NCC este capabil să atingă 100 de km/h în 8.1 secunde şi să ruleze cu 227 de km/h.
0 comentariu
Regret ca nu mai este ZIUA, publicatia lui Roşca Stănescu ! Mai aflam şi noi adevărul, se mai lua cineva „în gură” cu ăştia… Mai avem presă independenta, neangajată politic ? Nu cred !
invartindu-te, vaca dracului! Cu nostalgia ta cu tot si cu SRS!
sa mori tu ca nu esti unul acoperit
… sula lui Sorinel, ciripoi. Sictir, javra!
@ Bibi
tu ce te bagi, bai nene, in discutie? vezi-ti de treburile tale si lasa-ma sa combat cu andreea!
@ sobru/urbos
a venit si el sa se bage in seama ca un papagal. Nu e suficient ca Basescu e un cretinoid periculos, mai vine si asta sa ne aminteasca. Aaaaa, era sa uit: din fericire, e corect ce zici!
care sta cu curul gol in fata lumii ca sa fie luat la suturi. Du-te si te spala de jeg, ordinarule
bine ca s-au gasit imbecilii sa isi verse laturile pe aici, pe forum. in afara de injurauri, mai stii ceva?