Acasa Sport-AutoAuto Renault asorteaza Twingo cu poseta

Renault asorteaza Twingo cu poseta

scris de Ziua Veche
4 afisari

Renault a lansat în România cel mai mic produs al companiei: Twingo. Şi pentru că a vrut să intre pe piaţă într-un stil mai aparte, Renault a pornit cu seria limitată Miss Sixty. Modelul Twingo nu este unul nou în industria auto mondială, premiera nu o constituie decât faptul că importatorul mărcii s-a hotărât să aducă mezinul familiei şi pe piaţa din România unde Clio avea de acoperit atât clasa supermini cât şi citycar.

Mutarea producătorului francez ţine cont de nevoia de economicitate, impusă de criza economică, cât şi de faptul că într-un oraş din ce în ce mai aglomerat, o maşină de 3,6 metri lungime şi un gabarit sub 1.000 de kilograme însemană timp şi bani salvaţi. Nu în ultimul rând, Renault pare că s-a uitat peste gard şi a văzut că există o concurenţă din ce în ce mai acerbă pe segment şi practic nici o firmă care se respectă nu ezită să ofere consumatorului varianta citycarului. Iar aici o înşiruire este arhisuficientă ca argument: Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo, Opel Agila , Chevrolet Spark, Fiat 500, Suzuki Splash, Kia Picanto, Ford Ka, Smart şi lista ar putea continua.

Miss Sixty

Ediţia limitată Miss Sixty, aşa cum se poate intui şi din nume, este dedicată aproape în exclusivitate femeilor. Clipul de prezentare merge până într-acolo încât simulează un joc erotic între două femei care sunt în stare de orice numai pentru a se asorta cu maşinuţa roz din faţa casei. Publicul ţintă este atât de clar definit încât aproape că este exclusă orice variantă în care la volanul unui Twingo s-ar afla un bărbat. Miss Sixty oferă în pachetul standard oglinzi exterioare cu degivrare, radio-CD cu încă două boxe în spate, scaune spate independente, tetiere „Noua Generaţie” reglabile şi un pachet de design exterior care include stripping specific Miss Sixty, baghete laterale în ton cu caroseria şi tapiţerie specifică Alcantara pentru scaunele din faţă şi costă minimum 9.900 de euro. Opţiunile sunt foarte limitate, în sensul că se poate adăuga pentru 60 de euro un tempomat limitator de viteză, iar pentru alţi 300 sistemul ESP de control al traiectoriei. Aerul condiţionat manual se poate schimba cu unul automat contra a 150 de euro, iar pentru alţi 50 de euro se poate da o tentă neagă geamurilor din spate. Oricum acolo este destul de greu de transportat un adult, dat fiind că dacă tragi scaunul din faţă la maximum în spate nu mai rămâne loc decât să introduci vreo două degete. În schimb se poate monta fără probleme scaunul de copil. Şi în ceea ce priveşte culoarea maşinii, variantele sunt foarte sărăcăcioase, clientul putând alege între roz şi negru.

Un singur motor

Cu totul, ediţia limitată Miss Sixty ajunge la 10.460 de euro cu TVA, preţ în care a fost inclus şi un discount de 800 de euro. La această sumă s-ar mai adăuga taxa de primă înmatriculare pentru un motor de 1,2 litri Euro 5. Este vorba despre un propulsor alimentat cu benzină de 1.149 cmc, care dezvoltă 75 CP. Viteza maximă pe care o poate atinge Twingo cu acest motor este de 169 km/h, iar consumul mixt anunţat de producător este de 5,1 litri/100km. Pentru cei care preferă mai multe opţiuni, dar nu vor să beneficieze de ediţia limitată adresată exclusiv femeilor, este varianta Trend. Aceasta pleacă de la 8.500 de euro cu TVA şi discount inclus şi depăşeşte 9.300 de euro, dar măcar are o plaja mai mare de culori.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult