Acasa Sport-AutoAuto TEST: C- Crosser, 4×4 japonez in haine de la Paris

TEST: C- Crosser, 4×4 japonez in haine de la Paris

scris de Ziua Veche
2 afisari

C- Crosser e un primul SUV marca Citroen. Crossover din clasa compacta, masina 4×4 este un produs pe care grupul PSG l-a construit in parteneriat cu Mitshubishi. Citroen a ridicat pe platforma lui Outlander C-Crosser-ul, iar Peugeot un 4007. Oricum ai lua-o, automobilul este produs in Japonia, la fabrica din Okazaki. Acolo, in functie de marca, se umbla la design.


 

 

Mitsubuishi a dat platforma si tractiunea integrala remarcabila si a primit in schimb o inima de elita, motoruol diesel de 2.2 litri si 156 de cai putere. Un schimb cat se poate de avantajos, in primul rand pentru client. Asta insemana un lucru rau? Nici vorba. Acceasi putere si abilitate off-road, doar ca in alte haine.

Scriam in urma cu ceva vreme ca Outlanderul lui Mitsubishi este o masina robusta, serioasa pentru orice fel de drum, nu un 4×4 pacalit. Experinta tractiunii Pajero si premiile castigate de campionul absolut in Raliul Paris -Dakkar si-au spus cuantul in constructia lui Outlander. Un SUV care se inscrie in trendul pietei. ii lipsea doar un motor care sa aiba forta si sa inlocuieasca propulsoarele pe benzina in care japonezii sunt specialisti, dar care sunt mai indicate pentru masini de viteza sau de oras decat pe un catarator daca ne uitam la pretul carburantilor. Asa a aparut ideea unei combaintii reciproc avantajoase cu un lider in materie de motoare diesel: Grupul PSG. Ce a urmat dupa s-a chemat Outlander, 4007 si C-Crosser. Recunosc ca SUV-ul este primul Citroen care se simte altfel. A disparut aerul francez si a aparut o forta japoneza. in plus avem de-a face cu ceva modificari de design, nu doar exterior ci si un pic la interior. Un material ici-colo, o bucatica de plastic mai rafinat, instrumente de bord modificate, insa nu schimbari esentiale care sa incline balanta in favoarea unui produs sau a altuia. Evident la nivelul caroseriei, fiecare producator si pus amprenta adaptand vechiculul la stilul proproiu, la trendul de moment al marcii. si as zice ca forma, impresia care o lasa pe stradam este si cea care decide in ce parte se duce cumparatorul. Asta daca nu masina este dorita de o soiferisi si atunci culoarea si spatiile de depozitare fac regul. Ar mai fi si pretul. E drept ca nu se poate spune ca masinile sunt indentice, mai ales ca Mitsubishi a scos recent noul Outlander, insa pretul poate avea un cuvant de spus mai ales in zilele noastre.

Gustul costa

Un Outlander, cu bot de avion, tractiune integrala si motor diesel de 2,2 litri si 156 cp are un pret cuprins intre 28.338 de euro cu TVA si 32.878 (cu trei bonuri Rabla). Peugeotul 4007 se invarte intre 27.089 si 30.556, euro cu TVA. Citroen C-Crosse variaza intre 33.350 si 40.280 euro cu TVA, dar are cele mai mari disconturi: 8 350 Euro Tva inclus pentru motorizarea 2,2 Hdi si 11 650 Euro Tva inclus pentru motorizarea 2,2 HDi automat N3.

200 de km/h fara probleme

Despre comportamentul masinii, caroseria, tractiunea si motorul o fac capabila sa ruleze si cu 200 de km/h. si vorbim de un bolid de peste 1.500 de kilograme cu un gabarit de 4.64 metri lungime, 1,81 latime, 1.71 inaltime si un ampatament de 2,67 metri. Consumul in mediu extraurban s-a siutat un pic peste sase litri la 100 de km, in vreme ce in urban sare de 12 litri. Masina este sigura pe orice tip de vreme, drum sau sol, nefacand parte din gama ceea de SUV-uri pe care nu trebuie sa le scoti de pe sosea decat dupa ce te-ai uitat bine cu ce fel de drum ai de-a face.

0 comentariu

nik 08-08-2010 - 05:39

cu ceva vreme in urma va pupati cu florile pneliste de mama focului si acum gata ati trecut la suturi in cur va meritati soarta in opozitie cu voi pe veci ca de altceva nu santeti buni.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult