Grand C-Max şi Sahran au adunat maximul de puncte posibile la protecţia adulţilor. Ix35 este campion în ceea ce priveşte ocrotirea copiilor aflaţi în habitaclu. Pietonii vor avea cele mai multe şanse dacă au ghinonul să fie loviţi de un Mini Countryman sau o Venga. Cât despre nivelul echipamentelor de siguranţă activă, Citroen C4 s-a dovedit a fi campionul absolut al sesiunii de teste, cu 97%.
Jaguar jigărit de Tata
N-au reuşit să obţină decât patru stele Nissan Micra, Volkswagen Amarok şi Jaguar XF. Limuzina britanică fabricată de indienii de la Tata a reprezentat dezamăgirea sesiunii. Eşecul celor de la Jaguar a fost cauzat de forţele ridicate suportate de gâtul şoferului la impactul cu spatele şi de coapsele, şoldurile şi cutia toracică a acestuia în urma impactului frontal şi lateral. Volkswagen Amarok este primul pick-up produs de cei din Wolksburg. Modelul este fabricat în Argentina şi este vândut de VW la categoria vehicule comerciale.
Fugi de Landwind
Landwind CV9 este un MPV construit de China special pentru piaţa Uniunii Europene. Este o copie a modelelor vechi de pe piaţă şi nu a reuşit să obţină decât două stele. Mai precis, dacă vă cumpăraţi cu CV9, la un preţ atrăgător, trebuie să ştiţi că aveţi doar 34% şanse să scăpaţi cu viaţă în cazul unui impact lateral sau frontal, iar copiii dumneavoastră au 45% şanse să supravieţuiască. Cât despre eventualii pietoni care s-ar afla în calea unei chinezării cum e CV9, probabilitatea ca aceştia să rămână în viaţă este de 31%. Despre sistemele de siguranţă prezente pe vehicul, sunt bani aruncaţi în vânt pentru că protecţia oferită de acestea este de doar 29%. Mai trebuie spus că CV9 va fi comercializat în Europa începând din 2011.
0 comentariu
A fost doar obedient sau chiar a fost unul din miile de ofiteri acoperiti ?
Eu cred ca a sarit demult peste posibilitatile unui ziarist ,oricit ar fi fost el de comunist .
Dl. Nistorescu este evreu; daca te mai legi de domnia sa o sa fii catalogata ca antisemita.
…pe cînd dl. Nistorescu era un nimeni,
eram cu un grup de prieteni, în faţa unui cunoscut restaurant din centrul unui burg din Ardeal.
Apare şi Emil Nistorescu.
După ceva discuţii ‘telectuale, ne anunţă solemn că se mută la Bucureşti.
Intrebat dece, ne dă un raspuns demn de dl Nistorescu de acum:
„acolo sunt oportunităţile”!
Zic eu: da dar mai trebuie şi ceva pile la PCR…(Prieteni, Cunostinte, Relatii).
N-am treabă, zice el… cunosc un general care o sa mă ajute.
După cum se vede l-a ajutat… şi poate îl mai ajută şi acum…
Se vede dupa mutra ca este securist. Are gradele cusute pe dosul hainei.
Cum de nu ti-ai dat inca seama ca MTP si VN erau blat cu baiatul de la Columna, din rezerva de cadre UACSR, moaca aluia, rotunjoara, parca o vad, aparind, coperta, in aceeasi perioada, la Primirea, productiune MT? Cupola este de fapt Cupolele, una secu, una activu, una uasecereu, care si-au dat mina cu mina! Iar MTP si CN au plecat amindoi, aproape simultan, de la Viata Studenteasca, unul la TV si unul la Flacara, primul fiind prins de revolutie dindu-i pumni lui Nicu Ceausescu, al doilea la reportaje comanda DIE la santierele romanesti din strainatate! Cu Dacia – masina viitorului! Meseriasi!
Foarte interesant, axtraordinat subiect si cat de actual. Sau altfel spus, viermii de la dosul imputit al Chiorului au gasit in mintea lor de retardati un mare subiect, ca cica ei manipuleaza. Hahahaha!
Muriti ma scarbelor.
Dupa cum miroase, amintirea e, nu din presa ci din poseta. Din poseta Duduii.
…ca aceasata banca era banca ,a securistilor si nu eram ziarist sau ..,eram un simplu scav pe plantatie! Columna bank a albit banii secu..rilo!! Nu aveati nici o sansa!!
Mihaela, ne cunoastem? Ai fost in sectia mea la Evz? E doar o curiozitate, fiindca si eu am plecat de acolo pentru ceva asemanator cu ce povestesti tu.
Nu e pseudonim. Asa o cheama in buletin:) Cand era la bulina era fara Taulet-:)) (numele sotului-n.a.)
da, doamna ionescu va cunosc si am fost publicist comentator si lucram cu d-l mùirel curea…la vremea aceea ma chema numai cu -escu; seara buna!