
Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a explicat cum s-a ajuns la decizia ca gruparea „roş-albastră” să comercializeze băutura răcoritoare. „Am plecat de la analiza pieţei de băuturi răcoritoare. Din totalul de băuturi carbogazoase, cola reprezintă 49 la sută. Intenţionăm, la ora asta, să acoperim 12.500 de puncte de vânzare în România, de la chioşcuri până la hipermarketuri. Este o băutură răcoritoare care sperăm să facă furori printre suporterii noştri. Reţeta a fost dezvoltată de liderul mondial al companiilor care produc ingredientele pentru băuturile răcoritoare. Este o băutură fără conservanţi, numai cu ingrediente naturale”, a spus Durbac.
Directorul sportiv al echipei Steaua, Narcis Răducan, speră ca rezultatele formaţiei „roş-albastre” să încurajeze vânzarea noului produs. „Mă bucură această iniţiativă a departamentului de marketing. Suntem conştienţi că aceste lucruri frumoase ies în evidenţă atunci când merge şi jocul echipei. Sper ca spectatorii noştri să capete efervescenţă cu această băutură care să ajute echipa”, a spus Răducan.