Acasa Sport-AutoSport Vezi ce sfaturi dau CE şi UEFA suporterilor care vor merge la EURO 2012

Vezi ce sfaturi dau CE şi UEFA suporterilor care vor merge la EURO 2012

scris de Laurentiu Banches
0 afisari

CE şi UEFA au lansat un portal accesibil de pe mai multe siteuri care oferă „sfaturi pentru consumători” pentru suporterii care călătoresc la EURO 2012.

CE şi UEFA vin in ajutorul fanilor care vor merge la EURO 2012 (foto:logoeps.com)

Iniţiatorii acestui proiect, venit în sprijinul suporterilor ce călătoresc la Campionatul European, comisarul european pentru sănătate şi protecţia consumatorului John Dalli şi preşedintele UEFA Michel Platini au anunţat vineri, lansarea portalului online şi deschiderea linilor telefonice pentru suporteri. Portalul oferă informaţii privind modul cel mai eficient de pregătire a călătoriei şi acţiunile care trebuie întreprinse în cazul în care există probleme în calitate de consumatori pe teritoriul Poloniei (sau la întoarcerea din ţara co-organizatoare a EURO 2012).

Conform Agerpres, serviciile centrului de contact Europe Direct vor răspunde la orice întrebări on-line despre drepturile generale ale consumatorilor din UE în 23 de limbi, în timp ce o linie telefonică de informare pentru consumatori în limba engleză, care va fi operată de către Federaţia poloneză a consumatorilor Federacja Konsumentów, va oferi sprijin juridic pentru cei care întâmpină probleme în calitate de consumatori în Polonia. Linia telefonică de informare pentru consumatori va fi deschisă din 1 iunie până la 31 iulie 2012 pentru a răspunde la toate întrebările legate de consum pe care suporterii le-ar putea avea atunci când sunt în Polonia.

Cele mai populare întrebări privind drepturile consumatorilor variază de la drepturile pe care aceştia le au în cazul în care le este anulat zborul, la ceea ce ar trebui să facă în cazul în care achiziţionează un produs defectuos, la cazul în care au nevoie de un serviciu medical sau la tipurile de documente de care au nevoie pentru a călători în Ucraina. Campania UE-UEFA este organizată cu sprijinul reţelei de 29 de Centre Europene ale Consumatorilor (ECC-Net). ECC-Net poate oferi suporterilor sfaturi în materie de protecţie a consumatorilor înaintea plecării lor şi le poate acorda un sprijin suplimentar – pentru a intra în contact cu societăţile sau pentru a urmări traseul reclamaţiilor – odată ce suporterii se întorc acasă.

Linia telefonică gratuită de informare pentru consumatori este 800 007 707, număr care poate fi apelat în reţeaua poloneză de telefonie fixă sau în reţelele de telefonie mobilă care folosesc operatori polonezi. Linia telefonică de informare pentru consumatori este +48 228 27 5474, număr ce poate fi apelat în reţelele de telefonie mobilă ale operatorilor străini. Pentru această linie se aplică tarifele normale, inclusiv cele de roaming.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult