Una dintre cele mai mari schimbări din istoria Facebook a fost anunţată pe blogul reţelei de socializare online. Utilizatorii vor avea în curând opţiunea de a-şi ilustra profilul cu o scurtă animaţie video, în locul clasicei fotografii statice de profil.
“Astăzi începem să testăm următorul pas într-o evoluţie evidentă a profilurilor: clipurile de profil. În curând, vei avea opţiunea de a filma un scurt clip repetitiv care se va derula pentru oricine îţi vizitează profilul”, anunţă reprezentanţii Facebook pe blogul companiei.
“Clipurile de profil îţi vor permite să afişezi o latură a ta pe care până acum nu o puteai arăta şi vor adăuga o nouă dimensiune profilului tău”, se mai arată în anunţ.
“Nu ignorăm, însă, nici fotografiile de profil. Am dezvoltat, de asemenea, noi opţiuni care te vor ajuta să îţi laşi personalitatea să strălucească prin intermediul fotografiilor de profil”, continuă oficialii Facebook.
Aceasta nu este, însă, singura noutate anunţată miercuri de cea mai mare reţea de socializare online. O altă modificare în curs de implementare vizează modul în care utilizatorii îşi pot afişa descrierile personale şi datele de contact.
“Ai avut întotdeauna posibilitatea de a controla cine poate vedea informaţiile pe care le afişezi pe profil, iar acum îţi vom uşura posibilitatea de a vedea ceea ce pot vedea alţii, introducând un nou spaţiu personalizabil în partea superioară a profilului”, anunţă reprezentanţii Facebook.
O altă noutate anunţată de Facebook se referă la modul în care aplicaţia va arăta pe platformele mobile.
„Pe lângă opţiunile noi de profil, am făcut unele modificări de design la varianta mobilă, care îmbunătăţesc layot-ul profilului şi prezintă mai bine informaţiile despre tine şi prietenii tăi, într-un mod mai antrenant vizual”, anunţă compania, care mai adaugă că „imaginile de profil sunt acum centrate şi mai mari”.
Noile opţiuni create de Facebook sunt testate deocamdată pe un număr redus de utilizatori iPhone din Marea Britanie şi California, urmând să fie introduse în curând pentru mai mulţi utilizatori.
„Considerăm că aceste îmbunătăţiri ale profilului vor oferi oamenilor mai multe modalităţi de a se conecta între ei şi de a se exprima în moduri semnificative. Suntem nerăbdători să vedem cum vor fi utilizate de oameni”, se arată în finalul anunţului făcut de Facebook.