Serviciul, disponibil în cadrul Google Maps, este disponibil, într-o primă fază, pentru opt oraşe, respectiv Bucureşti, Arad, Oradea, Braşov, Timişoara, Cluj-Napoca, Sibiu şi Constanţa , numărul acestora urmând să fie extins ulterior.
România este a 27-a ţară în care sunt disponibile imagini panoramice de 360 de grade prin Street View. Serviciul acoperă străzi cu o lungime totală de peste 6.000 de kilometri.
“Vrem să punem la dispoziţie companiilor uneltele potrivite pentru a se face cunoscute prin intermediul internetului. (…) În România 20% dintre companii sunt promovate on-line. Noi sperăm să creştem acest procent în viitorul apropiat la 30%”, a declarat într-o conferinţă de presă, Dan Bulucea, şeful biroului local al companiei.
Prezent la conferinţă, primarul general al Bucureştiului a declarat că serviciile Google ajută la promovarea turistică a Capitalei, “dacă n-ar fi existat Google, cineva trebuia să-l inventeze. Deschiderea biroului ne ajută foarte mult. Sunt deschis la orice colaborare”, a afirmat Oprescu.
Google România are doi angajaţi şi estimează că la finele anului viitor va avea până la opt salariaţi, în sectoarele de vânzări şi marketing.