Starcraft a sarit de faza unui RTS obisnuit si a integrat o poveste. Eroul Jim Raynor lupta, nu doar ca un bun samaritean, ci pentru bani, asa cum se intampla si viata reala. Cu creditele adunate din misiunile in care baietii sai casapesc legiunile de zerg, Raynor cumpara tehnologie sau upgrade-uri. Jocul are o grafica adaptata noilor placi video si procesoarelor dual core, dar merge cu succes si pe unitati de acum doi ani.
Interfata este prietenoasa, save-ul lipseste, fiind inlocuit de un autosave. Feelingul este acceptabil, te prinde, chiar daca esti un pic cam incarcat de scarbosii zerg. Scenariul devine, la un moment dat, repetitiv, dar are destule elemente care sa nu te plictiseasca. AI-ul nu este stralucit, astfel ca te poti astepta ca legiunile zerg sa loveasca peste cateva minute fix in acelasi loc. Dupa primele patru misiuni am simti nevoia sa iau o pauza, dar m-am ridicata de la calcultator cu intrebarea: A meritat asteptarea?
articol aparut in numarul 16 al saptamanalului ziuaveche.ro