Acasa Stiinta-ITStiinta Ar beneficia sau ar avea de suferit umanitatea de pe urma unui contact cu extratereştrii? VIDEO

scris de L.M.
404 Afisari

Reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră ar putea salva rasa umană de la un atac al extratereştrilor.

Într-un raport al NASA, „Ar beneficia sau ar avea de suferit umanitatea de pe urma unui contact cu extratereştrii?”, oamenii de ştiinţă împart contactele „de gradul I” cu extratereştrii în trei mari grupe: benefice, neutre şi dăunătoare.

Dacă în acest moment ar exista extratereştri pe alte planete care să urmărească ce se întâmplă pe Pământ, aceştia ar putea observa indiciile ritmului rapid de creştere a civilizaţiei pământene urmărind starea atmosferei Pământului, sunt de părere oamenii de ştiinţă ai NASA, citaţi de The Guardian.

Întâlnirile benefice variază de la simpla observare a inteligenţei extraterestre, spre exemplu prin interceptarea unei transmisii extraterestre, la contactul cu fiinţe cooperante care ar putea să ne ajute să avansăm mai rapid sau să rezolve problemele cu care se confruntă planeta, precum foametea, sărăcia sau bolile.

Un alt rezultat benefic ar fi un triumf al umanităţii în faţa unui agresor extraterestru mai puternic sau chiar salvarea ei de către o altă civilizaţie extraterestră.

Cele mai urâte scenarii variază de la contractarea unei boli extraterestre (aşa cum s-a întâmplat cu multe civilizaţii izolate care au fost descoperite de europeni) până la posibilitatea de a fi făcuţi sclavi sau chiar de a deveni mâncare pentru extratereştri.

Autorii studiului atenţionează că extratereştrii ar putea fi precauţi în privinţa celorlalte civilizaţii, fiind mai înclinaţi să le distrugă, exact la fel cum dezvoltarea rasei umane a dus la dispariţia multor vieţuitoare pe pământ.

De asemenea, extratereştrii „verzi” ar putea decide că daunele produse mediului de oameni sunt un motiv îndeajuns de puternic pentru a ne distruge în vederea salvării planetei.

Itzig 20-08-2011 - 09:44

Animalele cu ce au beneficiat de pe urma contactului cu oamenii ?

Bula-ngiu 20-08-2011 - 15:49

Aia de au facut raportul sunt orice, numai oameni de stiinta nu: daca, in calitate de om de stiinta, ai vedea la microscop un cor de bacterii cantand „nu turnati iod peste noi, ca vrem sa vorbim cu voi”, nu ti-ar trece cheful de a le steriliza?