Astronomul Vaticanului: Viaţa extraterestră este posibilă | Ziua Veche
Acasa Stiinta-ITStiinta Astronomul Vaticanului: Viaţa extraterestră este posibilă

Astronomul Vaticanului: Viaţa extraterestră este posibilă

scris de C.P.

Directorul Observatorului Vaticanului, preotul iezuit José Gabriel Funes, nu exclude existenţa vieţii dincolo de Terra, după ce în mai anul trecut a stârnit rumori printr-o declaraţie similară, transmite joi postul de radio al Vaticanului.

José Gabriel Funes

Până în prezent, nu am găsit nicio dovadă că viaţa extraterestră există‘, a spus el, adăugând că ‘în Univers există miliarde de galaxii, fiecare cu miliarde de stele‘ astfel încât nu poate fi exclusă posibilitatea vieţii în una din ele.
Până în prezent există informaţii doar despre 350 de stele, în jurul cărora gravitează planete, a indicat astronomul, care nu exclude ca printre acestea să există una care să aibă aceleaşi condiţii naturale ca pe Pământ.
În pofida faptului că astronomia este una dintre cele mai vechi ştiinţe, astăzi ea nu poate spune cu certitudine ce se va întâmpla cu lumea noastră peste 10-15 ani, consideră preotul Jose Funes, care a subliniat interesul Bisericii Catolice pentru ştiinţă. ‘Universul nu este rezultatul haosului, în însăşi natura sa există o logică care ne permite să studiem, să descoperim legile fizicii şi să le înţelegem’, a afirmat el, indicând că ştiinţa ne îndeamnă la reflecţie şi ne ajută să descoperim legile naturii, care reflectă ordinea Logosului.

Vaticanul organizează cu regularitate conferinţe pe tema vieţii extraterestre, la care sunt invitaţi experţi de renume din lumea întreagă.

Mariana 22-11-2012 - 10:31

Smecherul stie multe , dar da stirile cu pipeta. Ar trebui sa vorbeasca mai mult despre acest subiect care intereseaza pe toata lumea.

Viorica Ianc 22-11-2012 - 15:42

Intodeauna iezuitii au stiut mai multe decat restul. Mariana chiar iti poate folosi ce stie el ? Mie nu. Vaticanul are nevoie de astronom.