Acasa Stiinta-ITStiinta Cercetătorii israelieni au găsit un vaccin împortriva cancerului

Cercetătorii israelieni au găsit un vaccin împortriva cancerului

scris de Laurentiu Banches

Vaccinul terapeutic inventat de israelini este singurul care a avut rezultate foarte bune în testele clinice în luptă cu majoritatea tipurilor de cancer.

Vaccinul dezvoltat de cercetătorii de la Universitatea din Tel Aviv şi compania Vaxil Biotheraputic poate să distrugă o moleculă care se găseşte în 90% dintre toate tipurile de cancer. Aceştia sunt de părere că tratamentul poate fi folosit cu succes în cazul tumorilor de mici dimensiuni, depistate în stadii incipiente, dar şi în prevenirea recidivelor după chimioterapie şi intervenţii chirurgicale.

Potrivit telegraph.co.uk, citat de realitatea.net, noul vaccin a vindecat deja 3 din cei 10 pacienţi pe care a fost testat, având  efecte benefice şi asupra celorlalţi 7 pacienţi, care au dobândit o imunitate mai bună împotriva celulelor canceroase în urma tratamentul. Rezultatele s-au văzut rapid, vaccinul determind un răspuns imunitar puternic în toţi pacienţii, după doar 2-4 doze din maximul de 12 doze. Vaccinul a fost numit „ImMucin”, întrucât a fost prin folosirea unui fragrment din molecula MUCI, care se găseşte în concentraţie mare pe suprafaţa celulelor canceroase.

Cercetătorii care au creat vaccinul speră acum să primească toate aprobările pentru a desfăşura teste pe scară largă. Vaccinul va mai trebui să fie supus şi altor câteva teste clinice, iar dacă se va dovedi eficient în continuare, va aparea pe piaţă peste 6 ani.

tomi 09-04-2012 - 23:39

ASTEPTAM RECUNOATEREA INTERNATIONALA A DESCOPERIRII SAVANTILOR ISRAELIENI DIN PARTEA GRUPARII VESELE : URBOS ,CIU HUHU,TACHE,DIGITAL,VAL VERDE.

digital 10-04-2012 - 00:17

au descoperit un kkt,ăștia nu sunt în stare să găsească ușa dacă-i lași într-o cameră goală,dar în schimb știu să tâlhărească-legal,la asta sunt docenți!

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian 10-04-2012 - 00:36

Nici pe departe asa de devotati ca si medici romani(Vezi cazul de la Brasov) unde TUSEUL RECTAL este aplicat ,minorilor, iar la Soldoveni , pacienta este preluata in POSTA de asistenti si brancadieri. Ce tratament la tumorile maligne , aici este o veselie generalizata!

Ciu Huhu 10-04-2012 - 08:19

Descoperirea asta e sigur furata de la un savant sarac dintr-o tara saraca cum e Banglabes sau Congo, doar la furat se pricep ovreii!

Contra 10-04-2012 - 14:42

Sigur e un nou „exxperiment” pe cobaii goim!