Acasa Stiinta-ITStiinta Descoperire ȋn Surinam: Zeci de noi specii de animale

Descoperire ȋn Surinam: Zeci de noi specii de animale

scris de Laurentiu Banches

Un grup de biologi au descoperit 60 de posibile noi specii, inclusiv șase broaște, 11 pești și numeroase insecte, în regiuni izolate ale pădurii tropicale din Surinam.

Descoperire ȋn Surinam: Zeci de noi specii de animale (foto: washinghtonpost.com)

Posibilele noi specii au fost descoperite în timpul unei expediții de trei săptămâni în regiuni sălbatice împădurite din sud-estul republicii Surinam, în cadrul căreia au catalogat animale și au studiat resursele de apă dulce, a afirmat joi Trond Larsen, un ecologist tropical de la organizația Conservation International, cu sediul în SUA. Potrivit grupului, regiunea montană din țara sud-americană se află printre cele mai izolate și neexplorate zone de pădure tropicală din lume.

Animalele care ar putea fi noi pentru știință includ o broască de copac și o broască săgeată-veninoasă. Potrivit Agerpres, Larsen a afirmat că, în condițiile în care multe specii de broaște dispar în întreaga lume, cercetătorii au fost bucuroși să descopere ceea ce ar putea fi șase noi specii în Surinam.

IngerAlbastru 04-10-2013 - 21:44