Acasa Stiinta-ITStiinta Gâinile – arma medicilor impotriva cancerului

Gâinile – arma medicilor impotriva cancerului

scris de Laurentiu Banches

Oamenii de ştiinţă au identificat la găini o variaţie a substanţei NK-lysin, care luptă împotriva celulelor canceroase.

Substanta NK-lysin produsă de gaini ar putea lupta impotriva cancerului (foto:odahead.com)

Găinile produc în mod natural substanţa NK-lysin, care acţionează precum un agent antibacterian. Cercetătorul James Womack împreună cu specialişti de la Universitatea Naţională din Seul, a stabilit că între cele două tipuri de variaţii genetice ale acestei substanţe produse de păsările domestice, se găsesţe şi cea care poate lupta împotriva celulelor canceroase.

În realitzarea acestui studiu, oamenii de ştiinţă au examinat 62 gâini White Leghorn şi 53 găini Cornish. James Womack a declarat că pasul următor va fi să continue acest studiu şi pe vite, să vadă dacă substanţa NK-lysin produsă de acestea ar putea avea aceleaşi efecte.

Nu cu mult timp în urmă, cercetătorii de la Universitatea din Missiouri au descoperit că o substanţa numită apigenină, găsită în ţelină şi pătrunjel, pare a avea un efect pe anumite tipuri de tumori de cancer de sân asociate cu hormonul progesteron. De asemenea, laureatul premiului Nobel, unul dintre cei doi oameni de ştiinţă care au descoperit structura ADN-ului, dr. James Watson, a anunţat că patru din cinci cazuri de cancer vor putea fi vindecate în următorii zece ani, dacă specialiştii vor revoluţiona perspectiva din care luptă împotriva bolii.

Sodahead.com

1 comentariu

Viorica Ianc 17-07-2012 - 20:24

La 115 gaini crescute cu sau fara cocosi. Industrializarea …oului. Puii de sex masculin sunt eliminati la nici o zi.
Si ce pene de cocosi ! De toate culorile !
Si la domnii dr… Womack sau Watson.