La scurt timp după tragicul accident în care 298 de persoane şi-au pierdut viaţă după prăbuşirea în Ucraina a unui avion al companiei Malaysia Airlines, medicii legişti au declarat că victimele au murit foarte repede, înainte de impact. Acum, unii experţi în domeniu contestă teoria şi vin cu o ipoteză tulburătoare: unele victime ar fi fost conştiente în timpul prăbuşirii avionului.
Potrivit publicaţiei Time, care citează medici legişti, rămăşiţele umane găsite la locul accidentului, lângă Grabovo, în Ucraina, arată că unii pasageri nu au murit din cauza dezintegrării avionului.
Unele cadavre sunt întregi şi nu au urme de traume produse din cauza exploziei, victimele decedând probabil la momentul impactului cu solul. Unii experţi cred chiar că unii din pasagerii zborului MH17 au fost conştienţi în timpul prăbuşirii avionului.
Medicul legist Michael Baden, din New York, a analizat fotografiile cu victimele, realizate la scurt timp după impact, şi declară că nu este ceva neobişnuit ca unele trupuri să fie intacte. Deşi pielea pare să nu fie grav lezată, leziunile interne au fost foarte grave, ducând la deces, explică el. Pentru cei mai mulţi din pasageri cauza morţii a fost impactul cu solul, spune Baden. Dacă nu au fost răniţi de explozia iniţială şi dacă erau sănătoşi, înseamnă că au fost conştienţi până în clipa impactului, adică timp de 3-4 minute, cât a durat prăbuşirea aeronavei.
Teoria lui Baden nu poate fi însă verificată, pentru ca autopsia nu poate stabili momentul în care victima şi-a pierdut cunoştinţa. La rândul său, Robert Benzon, anchetator de accidente aeronautice, crede că în cazul zborului MH17 decompresia avionului nu a fost bruscă, ci graduală, astfel că pasageri ar fi putut rămâne conştienţi mai mult timp.
Anchetatorii mai declară că unele cadavre par să fi fost mutate şi chiar dezbrăcate după accident. De asemenea, niciuna din victime nu are ceasuri sau bijuterii, detaliu care sugerează că au fost jefuite.
41 comentarii
„niciuna din victime nu are ceasuri” iar paltoanele sunt de negasit – ESTE CLAR MANA RUSEASCA, PAI ALTFEL CUM???
Davai ceas, davai palton!
Davai Nana, davai Alro.
Sau:
Ura pobeda!
Ura Base!
Asta o folosea armata sovietica in WW2.
Davai Flota, davai Mihaileanu, davai 2 milioane euro de la clanul Bercea, davai 10 milioane euro pentru Alro…!!!
Davai cap ,davai prostie
Ca esti moaca pe vecie !
Esti timpit ce stai in cale
Amarit de duci la vale !!
JD-USA
Davai puscarie
Pentru mine
Și Basescu!!!
Davai extradare
Și Jilava, pentru mine!
JD-USA
Nu s-a schimbat nimic de pe vremea lui Tănase, cu deosebire că atunci rușii furau de la cei vii și în cazul de față fură de la cei pe care i-au omorât:
“Rău era cu “der, die, das”
Da-i mai rău cu “davai ceas”
De la Nistru pân’ la Don
Davai ceas, davai palton
Davai ceas, davai moşie
Haraşo, tovărăşie”
Un semn de la …Dahomey Annu S i , gata
Sare la comanda ….Corbeilleuru !
Schizoidule …
Tu prezinti …sindromul StocKholm ..
Tu iubesti ….Diavolul!
Ce P. M e tâmpenia asta cu „Corbeilleure” pe care o repeți de-a-nboulea și care nu înseamnă nimic? Că ești tâmpit, o știam de mult, dar văd că te și încăpățânezi în tâmpenie.
Sindromul Stockholm? Nu cred că cineva de pe aici a fost luat ostatic vreodată.
Neuronasul tau alla afumat si stingher , captiv la El DIABOLO -Bhasitu !
Ai vrut să spui ceva inteligent? Ei bine, n-ai izbutit.
Nu intelegi tu nimic …hodorogea !
Siktir la ac. adresa !
Păi nici nu e nimic de înțeles din tâmpeniile tale, „tinerelule”.
Toate drumurile duc la … Cotroceni!
http://baselandia.files.wordpress.com/2014/01/tin-man.jpg?w=645&h=377
NO LINK !!!!
P.S. N-are rost să-ți explic unde să-ți bagi „băselandiile”.
Zborul MH-17 a fost doborat de doua avioane ucrainiene SU-25 cu mitralierele de la bord. Fuselajul avionului are urme de gloante de la mitraliera de 30mm de tip GSch-302 /AO-17A, care au lovit avionul de pe ambele parti, spune expertul german, colonel in retragere, Bernd Biedermann, dupa ce a analizat ramasitele fuselajului. Avionul MH-17 a fost deviat spre nord, spre zona de razboi de catre turnul de control de la Dnepropetrovsk si obligat sa coboare altitudinea la care zboara, sa zboare mai jos, pentru a se conforma cu plafonul de zbor al SU-25.
http://hat4uk.wordpress.com/2014/07/28/new-mh17-sensation-german-experts-point-finger-at-ukrainian-air-force-jets/
Traseul de zbor normal si cel modificat:
ttp://www.infowars.com/was-flight-mh-17-diverted-over-restricted-airspace/
Plafonul operational si alte informatii despre SU-25:
ttp://www.enemyforces.net/aircraft/su25.htm
lasa minciunile porcule.
crezi ca noi citim numai ZV???
Ancheta progreseaza. Ieri era doar un avion ukrainian implicat, astazi sunt deja doua.
” Avionul MH-17 a fost deviat spre nord, spre zona de razboi de catre turnul de control de la Dnepropetrovsk si obligat sa coboare altitudinea la care zboara, sa zboare mai jos, pentru a se conforma cu plafonul de zbor al SU-25.”
Asta e ceva extrem de interesant. Eu stiam ca avioanele de vinatoare zboara MAI SUS decit avioanele de linie dar in cazul asta bietul SU nu era capabil sa urce pina la 10.000 m.
🙂 🙂 🙂
Basme rusesti pentru naivi.
Domnule parazit circumcis „Mircea” ati ajuns la locul de munca? N-aveti net acasa, stati si frecati netu pe banii altora, domnule nespalat si puturos?
Urbos, te deranjeaza ca rusii sant niste bestii ordinare, jefuitori de cadavre?. Ma! taci bestie ca te desconspiri singur pe zi ce trece. Inca un pic si ne spui totul despre tine cretinule.
Auzi tataie urbos scoroafa ceea de matta iarasi are craniul plin de puroi, tu ca bun fiu de japita du-te bre si suje-i puroiul, vezi sa nu uiti sa pui la loc capacul pe groapa.
Curbvos, iar împuți forumul, gunoi ambulant?
Scuze: CURBOS
Taratura ramolita, te rog frumos sa-l lasi pe domnul sobolan imputit „Mircea” sa se exprime, chiar daca animalul e din neamu matale si v-ar sta cel mai bine in streang. Te rog frumos, ce naiba.
Să știi că „ramoleala” nu ține neapărat de vârstă: eu nu m-am ramolit încă, pe când tu te-ai născut „ramolit”.
În ce privește „neamul”, dacă am înțeles bine ce scria la un moment dat domnul Mircea, ai dreptate: suntem amândoi de același neam, adică români get-beget.
Excelenta-voastra, fuselajul NU minte !!!
Fuselajul spune ca avionul a fost obligat sa coboare la o altitudine accesibila unui avion de vinatoare ?
Daca era avion produs in Palestina mai inteleg dar SU e o minunatie ruseasca care nu are nevoie ca avioanele inamice sa coboare la nivelul sau. Poate el sa urce lejer la peste 15.000 m.
Pilotul ucrainean al avionului de vânătoare Su-25, într-un interviu acordat publicației germane Wahrfeit fuer Deutschland și-a asumat responsabilitatea pentru distrugerea aeronavei Malaysia Airlines pe 17 iulie în estul Ucrainei.
Pilotul a relatat că a tras asupra aeronavei Boeing 777 din țeava dublă a tunului de 30 mm al avionului Su-25 și a pretins că tocmai avionul lui se află pe fotografiile făcute cu ajutorul satelitului, prezentate de Ministerul rus al Apărării. Numele pilotului nu este dezvăluit.
Su-25 a fost înregistrat alături de aeronava malaieziană de mijloacele de control rusești.
http://wahrheitfuerdeutschland.de/?p=3622
Tache
Si eu imi asum responsabilitatea pentru doborârea cursei sud-coreene KAL 007 la 1 sept. 1983. Pe atunci eram maior si pilotam un SU-15. Am dat interviuri in ziarul armatei rosii.
Tache
30-07-2014 at 08:16
Pilotul a relatat că a tras asupra aeronavei Boeing 777 din țeava dublă a tunului de 30 mm al avionului Su-25 și a pretins că tocmai avionul lui se află pe fotografiile făcute cu ajutorul satelitului, prezentate de Ministerul rus al Apărării. Numele pilotului nu este dezvăluit.
=============
Tache, declaratia asta ai facut-o de buna voie sub influenta dozei de heroina ce o consumi la micul dejun, sau te-au platit rusii cu 20 de ruble si o sticla de vodca sa-i scoti din belea?
Mircica, ai vise ca ai fi fost maior? Bre Mircica, trezeste-te, tu erai doar sluga, vcare eventual facea cizmele vreunui maior. Totusi erau vremuroile tale de glorie, fata de nimicul care esti acum, d’aia te fura amintirile, kktel !
PS: Produsul de cea mai inalta tehnologie pe care l-ai pilotat vreodata este caruciorul de butelie. Exista vreun model SU-15?
PPS Salutari lu’ frate-tu ala rujat. Nu s-a dus sa lupte cu vitejie si pantaloni maro pentru brava armata ukraineana?
Mă întreb cine a analizat fuselajul ăla, având în vedere că, din cauza luptelor din zonă, experții nu au reușit încă să ajungă la avion,
Colonelul in retragere din Bundeswehr Bernd Biedermann.
Și ăla cum a ajuns acolo? L-au adus separatiștii cu „Lada”?
„The source of this article is a satire page.
Источником этой статьи является страница сатира.
Die Quelle dieses Artikels, ist eine Satireseite.”
Poate ii traduce cineva si lui Tache.
Tache
30-07-2014 at 08:21
Colonelul in retragere din Bundeswehr Bernd Biedermann.
===============
Tache, acest colonel cu nume special evreiesc BBB este coleg de salon cu tine la ospiciu?
Tache, acolo la voi in colhoz se vorbeste si romaneste? Vad ca ai fost sarguincios la cursurile de romana. Dar la informatii, sti tu, aiiiia, fostul KGB, te platesc cu ceva pentru propaganda ta sovietica si pentru minciunile si dezinformatiile tale debusolate? Ma feresc sa mai sustin ca esti client permanet al ospiciului Socola.
Tache am auzit ca pilotul era Vasili Vasilievici Vasiliev.
@ Tache of FSB:
o poza de acum zece luni?
pe cine vrei sa prostesti?
Comments are closed.