Acasa Stiinta-ITStiinta NASA-Marte. Descoperirea care va intra în manualele de istorie

NASA-Marte. Descoperirea care va intra în manualele de istorie

scris de L.M.

Cercetătorii NASA din cadrul Mars Science Laboratory au făcut o descoperire extraordinară pe Marte, însă nu o pot dezvălui încă, deoarece vor să se asigure că rezultatele nu se datorează vreunei erori.

Curiosity

NASA-Marte. Descoperirea care va intra în manualele de istorie (foto: nasa.gov)

John Grotzinger, şeful MSL, a anunţat că SAM (Sample Analysis at Mars), un instrument cu care este dotat roverul Curiosity, a făcut o descoperire „cutremurătoare”. „Obţinem date de la SAM chiar şi în acest moment în care vorbim, iar datele sunt foarte interesante”, spune Grotzinger. SAM este un laborator de chimie în miniatură, folosit de specialiştii NASA pentru a analiza solul şi atmosfera marţiană, scrie Descopera.ro

Recent, specialiştii NASA au analizat cu ajutorul acestui instrument o mostră de sol marţian, iar rezultatele au fost tulburătoare. „Aceste date vor intra în manualele de istorie. Este ceva extraordinar”, spune Grotzinger. Cercetătorii vor să fie precauţi şi să se asigure că rezultatele nu se datorează vreunei erori a instrumentului sau contaminării acestuia cu ceva de pe Terra.

Grotzinger afirmă că echipa sa va fi gata să anunţe această descoperire importantă în câteva săptămâni, după ce specialiştii vor fi verificat şi reverificat rezultatele extraordinare. Cel mai probabil, anunţul va fi făcut cu ocazia evenimentului anual al „American Geophysical Union”, ce se va desfăşura între 3 şi 7 decembrie la San Francisco.

urbos 21-11-2012 - 17:58

Iar o sa anunte nimic?

florentin ionescu 22-11-2012 - 21:56

Tu prostule nu esti atent la nimic din ceea ce se publica, ori ai o psihoza a nagarii!

emmy 21-11-2012 - 18:31

Anuntul se va face pe 21 dec 2012.

vodka 22-11-2012 - 00:52

AU DESCOPERIT VESTIGII ALE CIVILIZATIEI PALESTINIENE.
Deci iata, avem inca un teritoriu ocupat, de data aceasta de carte americani.

digital 22-11-2012 - 22:00

te-ai bețivit,pufoaico?!

BULA 22-11-2012 - 04:40

Au descoperit Tezaurul Romaniei, dat rusilor in timpul primului razboi mondial, ceea ce demonstreaza ca rusii au ajuns pe Marte inaintea americanilor.

Cercul 22-11-2012 - 17:03

Rusii au ajuns inaintea americanilor la iesirea din mizda, desi ca nu se stie de-i fericire asta. Sa-si dea cu parerea si Paul din America care intra doar ca sa schiaune de frica rusilor. Dar cred ca-i cu rotile in sus de mania poporului rus.