Convorbire interceptată. Rusii vorbesc despre avion prăbușit | Ziua Veche
Acasa rss 1asig Convorbire interceptată. Separatiștii vorbesc despre avionul prăbușit in Ucraina

Convorbire interceptată. Separatiștii vorbesc despre avionul prăbușit in Ucraina

scris de D.S.S.
12 afisari

Serviciul ucrainean de Securitate a interceptat o discuţie telefonică între doi ofiţeri ruşi din Estul Ucrainei. În cadrul discuţiei, cei doi, supranumiţi „Maiorul” şi „Grecul”, vorbesc despre avionul prăbușit în Ucraina.

MAIORUL: Ei, ce se întâmplă?

GRECUL: E un avion civil.

MAIORUL: Sunt mulţi oameni la bord?

GRECUL: Foarte mulţi! Rămăşiţele au ajuns până în curţi.

GRECUL: Sunt părţi din interiorul navei, fotolii şi corpuri omeneşti.

MAIORUL: Armament este?

GRECUL: Nimic. Haine, medicamente, prosoape, hârtie igienică.

MAIORUL: Acte sunt?

GRECUL: Da, ale unui student din Indonezia. De la Universitatea Thompson.

Înregistraea convorbirii telefonice (deschide.md/) dintre rusul Igor Bezler, conducătorul teroriștilor din detașamentul BES, cu coordonatorul său, Gheranin Vasilii Nicolaevici, colonel în Statul Major al Serviciului de  Spionaj Militar al armatei ruse. Convorbirea a avut loc la puțin timp după prăbușirea avionului civil Boeing 777.

Înregistrarea audio a fost plasată și pe site-ul Securității Naționale a Ucrainei (SBU)

Prima parte

–          Numai ce au doborât un avion. Detașamentul lui ”Mineor”. A căzut lângă Enakievo.

–          Piloții, unde sunt piloții?

–          Au plecat să caute și să fotografieze avionul căzut. Iese fum…

–          Cu câte minute în urmă?

–          În jur de 30 de minute în urmă?

A doua parte

–          Da, maior!

–          Deci cei de la postul Cernuhin l-au doborât. Kazacii de la Cernuhino (localitate).

–          Avionul s-a prăbușit în regiunea minei Petropavlovska. Am găsit primul mort, e civil.

A treia parte

–          Ce-i acolo la voi?

–          Mai pe scurt, la sigur e avion de pasageri

–          Este multă lume acolo?

–          Da. **** Rămășițele au căzut în curțile oamenilor.

–          Dar bordul de care este?

–          Încă nu am stabilit, încă nu m-am apropiat. Eu doar mă uit acolo unde au început să apară primle trupuri. Acolo sunt bucăți din interior, fotolii, cadavre

–          Ceva armament este?

–          Absolut nimic, lucruri personale, echipament medical, prosoape, hârtie igienică.

–          Documente sunt?

–          Da, ale unui student indonez, de la universitatea Thompson.

A patra parte

–          Despre acest avion, doborât în regiunea raionului Snejnii –Torez. S-a dovedit a fi de pasageri.A cazut în raionul Grabovo. Acolo sunt o mulțimea de cadavre: femei și copii. Acum kazacii sunt acolo.

–          La televizor transmit? Parcă se anunța despre AH-26, un cargo ucrainean, pe care spun că scrie ”Cursă malayesiană”. Ce cauta el pe teritoriul Ucrainei?

–          Înseamnă că aducea spioni. Pentru ce să zboare… acum doar merge războiul?

–          Am înțeles!

”-          Despre acest avion, doborât în regiunea raionului Snejnii –Torez. S-a dovedit a fi de pasageri.A cazut în raionul Grabovo. Acolo sunt o mulțimea de cadavre: femei și copii. Acum kazacii sunt acolo.

–          La televizor transmit? Parcă se anunța despre AH-26, un cargo ucrainean, pe care spun că scrie ”Cursă malayesiană”. Ce cauta el pe teritoriul Ucrainei?

–          Înseamnă că aducea spioni. Pentru ce să zboare… acum doar merge războiul?

–          Am înțeles!”

Potrivit unei surse a agenției ruse Interfax, avionul companiei aviatice malaeziene, care efectua un zbor pe ruta Amsterdam-Kuala Lumpur, a început să piardă altitudine la 50 de kilometri de spațiul aerian rusesc, iar la scurt timp a fost descoperit în flăcări pe teritoriul Ucrainei.

Sursa a precizat că la bord se aflau 280 de pasageri și 15 membri ai echipajului. Prăbușirea a avut loc nu departe de Donețk, unde au loc ciocniri între forțele ucrainene și separatiști proruși.

Potrivit unei surse citate de Interfax, avionul ar fi fost doborât la o altitudine de 10 km.

50 comentarii

neacsum 18-07-2014 - 01:17

Si totusi cine a facut interceptarea? Prima stire a fost ca evreii, apoi ca americanii, acuma ucrainienii. A mai ramas cineva? Acu acu o sa auzim ca i-a interceptat si STS, a localizat cu precizie locul si a trimis ajutoare care au ajuns inainte de a se prabusi avionul si au fost prinsi sub avion incercand sa il dirijeze in Apuseni .

ValVerde 18-07-2014 - 01:41

Interceptarea a fost facuta de Snowden, din Moscova.
Cind Putin n-a fost atent, ca se dusese sa-si dea cu odicolon pe la cur, sa inlature mirosul tau si al lui Tache, Snowden: pac ! la Rasboiu’…adica pe Facebook-ul ucrainienilor.

Titircă Inimăbună 18-07-2014 - 02:42

SA CRAPE RUSIA!

ValVerde 18-07-2014 - 02:43

Da’ incet, sa doara…

Tache 18-07-2014 - 03:15

„O sursă oficială a declarat că aeronavele care zboară la altitudini mai mari de 10.000 de metri ar putea fi doborâte numai cu arme de tip Buk S-300. Miliția nu are și nu poate avea astfel de arme, a spus sursa citată, conform Itar-tass.”

https://www.ziuaveche.ro/international/geopolitica/ultimele-amanunte-despre-doborarea-avionului-malaysian-airlines-in-ucraina-240672.html/comment-page-1/#comment-245463

Paul din Ohio 18-07-2014 - 03:18

Mai Tache, Vocea Rusiei nu ti-a spus ca rebelii au ocupat recent un depozit de arme si rachete BUK din regiunea Donetk? In plus, Rusia trimite zilnic arme acestor criminali.

briel 18-07-2014 - 03:26

Te rog, ia o pauza. America trimite si ea arme la tot felul de nespalati, sa nu mai detaliem. Ba mai mult, America mai si antreneaza si scoleste pe criminalii cu pricina. Aici este vorba de o eroare cumplita, nu de „alahu akbar”.

Paul din Ohio 18-07-2014 - 04:45

briel,
Cine a doborat un avion de linie cu arme americane?

salut 18-07-2014 - 04:59

Uite cine: capitanul USS Vincennes.
„Straits of HormuzJuly 3, 1988Number of people killed: 290Iran Air’s Airbus A300 was shot down over the Straits of Hormuz by the US navy destroyer Vincennes.The US military said the crew of theVincennes were distracted by an ongoing armed battle and mistook the A300 for a hostile military aircraft.”

briel 18-07-2014 - 04:59

Vrei neaparat sa-ti gasesc o situatie identica ? Probabil ca nu este. Nu intelegi ca ce s-a intamplat nu a fost cu intentie?

Ce crezi ? Armata ukraineana ataca estul separatist cu exact acelasi armament si aceleasi avioane care le au si rusii in dotare.

Iar ca sa-ti raspund acru la intrebare, am sa spun ca americanii au doborat avioane de linie cu arme americane. Cu intentie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655

ValVerde 18-07-2014 - 05:11

Gaini blege.
Da, a fost un accident, americanii au iesit la rampa, si-au recunoscut vina, au platit reparatii, etc.

Sa faca si rusii la fel si…asta e !
Dar stiti de ce nu o vor face, galinaceelor?
Pentru ca ei pretind ca nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase in conflictul din Ucraina (e drept ca nu pretind ca nu le put bocancii – put de la Putin)

briel 18-07-2014 - 05:19

Adevarul este ca s-au speriat de moarte cand au realizat ce-au facut. Le este frica si rusine sa-si recunoasca greseala. Ca de platit … de unde ?

ValVerde 18-07-2014 - 05:25

Daca le e frica si rusine, atunci au o scuza…
In loc sa-i certe lumea, ar trebui sa-i mangaie pe crestet si sa-i imbratiseze ca sa nu ramana cu sechele psihologice.

Ar trebui tratati cu bunatate si intelegere pentru ca sunt labili psihic si – doamne fereste – mai comit vreo sinucidere in masa.

Ca nici asa…sa ramina lumea fara rusi…!

briel 18-07-2014 - 05:49

Sau mai bine sa-i lase „lumea” sa se uneasca cu Rusia, ca si-asa ca teritorii istorice apartin de ea, pe urma sa-si recunoasca vina si madam Rusia sa plateasca despagubiri.

urbos 18-07-2014 - 06:17

Lindicule, de data asta rusii(adica Rusia), n-au nici o treaba, nu au doborat ei nimic.

Tache 18-07-2014 - 06:28

Rusia nu a doborat niciun avion. Responsabilitatea pentru spatiul aerian de deasupra Ucrainei apartine statului ucrainian. Conflictul din estul Ucrainei se datoreaza modului abject in care Ucraina a inteles sa-i trateze pe etnicii rusi minoritari. Sa le interzica limba, sa le ucrainizeze numele, la fel cum s-a intamplat cu romanii din Ungaria pe vremea habsburgilor.

Antibasistul 18-07-2014 - 06:37

Tache, sa fim corecți, responsabilitatea pentru spațiul aerian de deasupra estului Ucrainei, este a separatiștilor rusi, deci a Rusiei care-i sprijina puternic cu arme si …!!!
Ziceai ca esti om cinstit!

Paul din Ohio 18-07-2014 - 13:52

Nu e de loc identica, briel. America si-a recunoscut imediat vina si, chiar daca asta nu a readus la viata nicio vicyima, a platit milioane de dolari rudelor lor.

Tache 18-07-2014 - 03:44

I hope that the Russians will be able to prove that the Novorussians did not do it by, for example, finding key parts of the missile(s) which hit MH17 or by showing all the Resistance missiles „unshot”, right there in the hangars were they were found.

……………………………………………………………………….

Then, let’s see what the black boxes show. Apparently, those were found by the good guys and sent to Moscow. Also, the Russian Air Defenses have the exact flight parameters of the Malaysian aircraft and of any missile(s) which could have hit him. If the Ukies did it, chances are pretty good that the Russians will be able to prove it. Alas, if the Novorussians did it, the Russians will probably also provide the evidence as covering up for it would be foolish.

http://vineyardsaker.blogspot.it/2014/07/a-word-of-caution-about-premature.html

Paul din Ohio 18-07-2014 - 04:43

Lasa blogspoturile mai Tache. Acele depozite se pot incarca la noapte! Rusii tai noi sau vechi au mai doborat CU BUNA STIINTA un avion de linie: Korean Air 007 in septembrie 1983. La 7-8 ani dupa aceea URSS s-a dezmembrat. Sa vedem ce va mai fi cu Rusia ta peste 5 ani.

salut 18-07-2014 - 04:50

Si americanii au doborat. Si tot cu buna stiinta. deasupra marii, la 15.000 de km de coastele SUA. Asta inseamna ca americanii sunt vinovati pentru disparitia in zona oceanului Indian a avionului ala – culmea, al aceleiasi companii – acum cateva luni?

Tache 18-07-2014 - 04:58

Ukraine finally admitted yesterday that its military shot down a Russian airliner that crashed into the Black Sea last week, killing all 78 passengers and crew.

Evhen Marchuk, the chairman of Ukraine’s security council, conceded that the plane had probably been brought down by „an accidental hit from an S-200 rocket fired during exercises”.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/1359353/Ukraine-admits-it-shot-down-Russian-airliner.html

Avionul Air Siberia era plin cu israelieni si se indrepta spre Tel Aviv.

ValVerde 18-07-2014 - 05:05

Hahahah, Tache, lighioana sinistra, „yesterday” a fost acum 13 ani, pe timpul unor manevre militare, cu o racheta S-200 scapata de sub control.
🙂 🙂

Ce zici tu ?
Rusii au tinut-o minte si le-au intors-o !!!

Tache 18-07-2014 - 05:14

Am dat linkul, deci spun acelasi lucru, ca raspuns pentru Paulica.

„By Ben Aris in Moscow

12:01AM BST 13 Oct 2001”

Ceea ce trebuie sa retii si sa iei cu tine acasa este asta :

„Although both Russia and Ukraine were almost certainly aware of the cause from the start, it took eight days for Ukraine to accept responsibility.”

ValVerde 18-07-2014 - 05:17

Aha !
Deci e in regula daca rusii au nevoie de opt zile ca sa admita ca au dat avionu’ asta jos !

Tache 18-07-2014 - 06:20

Rusia nu are nicio responsabilitate pentru spatiul aerian al Ucrainei. Responsabilitatea pentru spatiul aerian de deasupra Ucrainei apartine in exclusivitate acestei tari. Nu este nimic de dezbatut pe tema asta.

Ucrainienii stiau ca au pierdut niste baterii BUK prin estul Ucrainei si ar fi trebuit -cel putin- sa inchida spatiul aerian din zona aceea de conflict. Vina trebuie sa si-o recunoasca Ucraina.

Paul din Ohio 18-07-2014 - 13:45

Pe atunci toata Ucraina era sub ocupatie ruseasca mai Tache. Daca re uiti bine la acel aricol, scrie CLAR: Rusia si Ucraina au recunoscut abia dupa 8 zile!

Tache 18-07-2014 - 03:58

MOSCOW, July 17. /ITAR-TASS/. Ukraine’s armed forces dispatched the Buk anti-aircraft missile system battalion to the area of the city of Donetsk on Wednesday, a well-informed source said referring to the data recording system.

Another battalion of the same weapons is said to be in the process of embarkation in the city of Kharkiv, northwest of Donetsk, the source said adding that the aircraft at an altitude of over 10,000 meters could be shot down only with the weapons of the S-300 or Buk (Beech) missile systems.

In the meantime, militias of the self-proclaimed republics of Donetsk and Luhansk have said they do not possess armament systems of this class.

Militias of the self-proclaimed republics in Ukraine’s east are not armed with the Buk anti-aircraft missile systems, the press service of the self-proclaimed Luhansk People’s Republic said in comments on the Ukrainian authorities’ statements about a possible involvement of the Donetsk and Luhansk militias to the downing of the Malaysian plane.

ValVerde 18-07-2014 - 05:13

Ia te uita ce activ a devenit rusnacul !
Bai Tache, cind il usturau hemoroizii pe Putin, te-ai dat la fund.

Acum au nevoie de ajutor paparudele tale imbibate de votca ?

Titircă Inimăbună 19-07-2014 - 18:42

SA CRAPE RUSSIA IN 14, SI APOI SA-I CRAPE SI CRAPATURILE IN 14 !

Antibasistul 19-07-2014 - 18:45

TRAIASCA RUSIAAA!!!!!!

UnUL 19-07-2014 - 18:52

Șușu! 🙂

UnUL 19-07-2014 - 18:54

Evident zâmbetul condescendent de mai sus ca și calificativul prea blând i se adresau lui Huhu.

Ionel 19-07-2014 - 19:04

Titirica! Basarabia e la ucrainieni si ar fi un act de dementa sa vedem trupele speciale romanesti luptand pentru integritatea Ucrainei. Asta e tradare!

Ionel 19-07-2014 - 17:45

Ancheta sa o faca Macovei ca are experienta de la mineriada din 1990 cu aia care ieseau pe targa fara asistenta medicala in arest.

Antibasistul 19-07-2014 - 18:01

Atunci au fost omorîți cel puțin 100 de oameni!!!

Titircă Inimăbună 19-07-2014 - 18:36

AU FOST OMORATI DE ANTIBASISTII DRACULUI, PTIU !!!

Minerii au fost chemati de FSN, care si-a schimbat mai apoi numele in PSD, ca sa i se uite crimele scarboase antibasiste.

Titircă Inimăbună 19-07-2014 - 18:36

si mai esti si prost, uitai sa mentionez

ValVerde 19-07-2014 - 18:54

That’s a self-evident truth !

Antibasistul 19-07-2014 - 19:59

Da, T. Inimarea, tu si Val de c…t sunteți retardați, chiar cretini!!!

Antibasistul 19-07-2014 - 18:44

PDL e fostul FSN, are si cei 3 trandafiri ai FSN!!!

UnUL 19-07-2014 - 18:51

Ei aș!: PDL are un singur trandafir, cei 3 au rămas la PSD_ul tău iubit,

Antibasistul 19-07-2014 - 20:00

MINȚI, ca de obicei, basistule!!!

UnUL 19-07-2014 - 20:02

Mai informează-te, cretinel.

Antibasistul 19-07-2014 - 20:05

Habar n-ai pe ce lume traiesti!!!

UnUL 19-07-2014 - 20:13

Ia vezi pe Wikipedia la PSD și PDL: imbecil încăpățânat: „Semnul electoral al Partidului Social Democrat constă în trei boboci de trandafir ce au la baza tulpinilor înscrisă denumirea prescurtată a partidului – PSD. Fondul semnului electoral este roșu, iar desenul celor trei trandafiri precum și inițialele partidului sunt de culoare albă.”

Antibasistul 19-07-2014 - 22:29

GRESIT!
Ma sterg cu Wikiprdia la c…r!!!

Antibasistul 19-07-2014 - 22:30

…Wikipedia…

UnUL 19-07-2014 - 22:32

S-ar putea să te cam usture.

jan dinu 19-07-2014 - 19:25

Iata acum acesti muscali
Merg besmetici dupa bani
De la mortii din cer cazuti
Neam barbar shi decazuti !!!!
JD-USA

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult