Acasa Actualitate-InternaInvestigatii Drapelul României, tăiat şi scuipat de mai mulţi maghiari

Drapelul României, tăiat şi scuipat de mai mulţi maghiari

scris de Ziua Veche
905 Afisari

Drapelul naţional arborat în faţa Prefecturii din Covasna a fost tăiat şi scuipat de câţiva extremişti maghiari, după cum acuză prefectul judeţului. Poliţia Covasna a deschis deja o anchetă pentru a-i prinde pe cei care au distrus steagul.

Drapelul României, tăiat şi scuipat de mai mulţi maghiariDeocamdată cercetările sunt cu autor necunoscut, însă, prefectul de Covasna arată cu degetul spre preşedintele Consiliului Judeţean, Tamaş Şandor, pe care îl acuză de instigare la violenţă si pe care îl consideră vinovatul moral pentru această agresiune.

Drapelul arborat în faţa Prefecturii din Covasna a fost tăiat în două locuri şi scuipat de autori necunoscuţi. Descoperirea a fost făcută de o patrulă a Poliţiei Sfântul Gheorghe.

Steagul a fost pus în faţa instituţiei la ordinul prefectului, care a încercat în acest fel să acopere un panou cu inscripţia „Pământ Secuiesc”. Prin acest panou, liderii UDMR declarând că vor să-l înveţe pe Prefect unde trăieşte. Prefectul judeţului Covasna susţine că liderii maghiarimii din Covasna alimenteaza tensiunile dintre românii şi maghiarii din judeţ. Tăierea drapelului naţional i-a înfuriat chiar şi pe locuitorii de etnie maghiară din oraşul Sfântul Gheorghe. Atacurile la adresa simbolurilor naţionale în judeţul Covasna sunt mai vechi. Primarul oraşului, Antal Arpad a refuzat în mai multe rânduri să amplaseze drapelul naţional pe instituţiile publice din Sfântul Gheorghe.

26 comentarii

Tom Cc 29-01-2013 - 18:25

idiotii !

jery 29-01-2013 - 18:37

or li se permite ori sintem un stat slab ia sa incerce cineva asa ceva in ungaria sa vedem se poate?io zic ca nu.trebuie cineva sa le zica ca au depasit limita si ori se linistesc ori sint liberi sa plece in occident sau ungaria si se linistesc io pe erika pe nevastamea am linistito bistos?

Rodica Ioana 29-01-2013 - 19:03

Despre cazurile izolate de posibil extremism, nu ar trebui sa vorbiti. Multi fac gesturi care pot fi catalogate ca extremiste, doar din teribilism, sau din dorinta de a se face remarcati. Daca ar sti ca gestul lor ar fi stiut doar de 2- 3 trecatori, ar renunta….
Daca ar fi fost instalata o camera de supravechere, cei care s-au manifestat ca niste lasi, ar fi putut fi amendati, sau pusi sa impacheteze steaguri romanesti o luna de zile….

digital 29-01-2013 - 19:06

apropos,rodico,tu ai cameră(e) de supraveghere în dormitor/baie!!!!???

briel 29-01-2013 - 19:10

Chiar asa. Acum ar fi un moment potrivit pentru romani de a da clasa ungurilor printr-un comportament ultra-civilizat. Sa nu ne suparam pe maimute.

Pribeagul 29-01-2013 - 20:02

🙂

Noi nu suntem suparati pe ei, dar maimutele astea par a fi tare suparate pe noi. Suntem pregatiti ca pe altarul bunei convietuiri sa mai jertfim citva martiri, politisti, militari, civili, decapitati, beliti, arsi de vii, care dupa cum le-o fi norocul si… sorocul.

כתבות שאולי 29-01-2013 - 20:22

@Rodica Ioana

Opinia d-stra este extrem de toxica. De ce? Pentru simplul motiv ca minimalizati o fapta extrem de periculoasa, care indiferent de cine a infaptuit-o se face vinovat de cea mai importanta lege a Romaniei : jignire adusa Romaniei prin distrugerea simbolului national al tarii : Drapelul. In SUA, o astfel de fapta se pedepseste cu cel putin 25 de ani. La noi, o astfel de fapta, este perceputa de cineva care-si imprumuta un nume romanesc dar in fapt cine stie cine se ascunde in spatele lui, ca a fi fiind o „joaca” de copil! Mai sa fie! Citiva unguri scuipa drapelul national al Romaniei, si il taie in fisii, iar doamna Rodica il vede ca pe o simpla joaca. Oare? Si Csibi Barna l-a spinzurat (figurativ) pe Avram Iancu si nu s-a intimplat absolut nimic. Si fapta asta a fost tot un fel de joaca de copil, nu-i asa? Si situatiile romanilor din Covasna si Harghita care isi cauta de lucru si sunt imediat refuzati pt. simplul motiv ca sunt romani, tot o joaca de copil este, nu-i asa „madam” Rodi? Si faptul ca ministrul de externe al Ungariei vine la Tusnad fara sa ceara oficial voie de la autoritatile romane ca sa participe la ziua ungariei, tot o joaca de copil este, nu-i asa? Daca copiii din scolile din Covasna si Harghita sunt batuti de colegii lor unguri si fortati sa invete limba ungara ca sa fie lasati in pace, tot o joaca de copil este, nu-i asa, madam Rodi? Mai sa fie ! Covasna si Harghita au ajuns niste simple localitati unde lumea se tine numai de ghidusii! Nu-i asa, madam Rodi? Si, daca am instala la fiecare juma’ de metru cite-o camera de laut vederi, am fi si mai feriti de „dragostea” confratilor nostri unguri, care au o pofta teribila in a se „juca” cu noi si cu tara noastra!

digital 29-01-2013 - 20:28

în joacă se pot instala și mitraliere,cu cartușe de joacă,dar gloanțe adevărate,nu?!
ar fi mișto de tot joaca asta!

ValVerde 29-01-2013 - 22:16

„In SUA, o astfel de fapta se pedepseste cu cel putin 25 de ani. ”

===

Cameluto, nu mai lua de bune tot ce auzi si tu prin tramvaie.

Arsul drapelului national in SUA este absolut legal si se incadreaza in libertatea cuvintului.
Curtea Suprema de Justitie s-a pronuntat de mai multe ori pe tema asta.

Acum stii si tu ceva cind te duci la piata, sa le rupi gura alora care vor sa te pacaleasca la legatura de patrunjel.

digital 29-01-2013 - 22:38

atunci dacă la ăla îi dați foc,pot să mă kak și eu pe steagul mătii!

Rodica Ioana 30-01-2013 - 17:58

Este o neintelegere!
Am spus ca acest caz nu trebuie mediatizat, pentru a nu crea un nou val de ura. FAPTA TREBUIE PEDEPSITA, dar repet, cazul nu trebue mediatizat. Nici PEDEAPSA data celor care vandalizeaza steagul, sau simbolurile Romaniei nu ar trebui mediatizata, pentru ca isca un nou val de furie in „tabara adversa”, care vor reactiona tot huliganic, tot violent.
Poate ca teama de aceasta reactie influienteaza si Justitia, determinand-o sa fie mai blanda cu faptasii.
Camerele de luat vederi au menirea de a descuraja astfel de gesturi, sau de a ajuta la prinderea celor care totusi, se manifesta impotriva statului.
Daca Harghita si Covasna au ajuns un butoi cu pulbere, de vina e politica noastra si politica internationala. Fiecare cetatean al unui stat, ar trebui sa se INTEGREZE acelui stat. Daca vrea sa sarbatoreasca conform etniei din care s-a desprins, sa o faca intre peretii propriei locuinte.
Daca vrea sa spuna prietenilor ca are si sange de unguri, italieni, turci, etc, e traba lui.
Aceasta fixatie ca apartin poporului maghiar, a dus la mari drame in randul lor. Au fost tineri care s-au sinucis, pentru ca nu li s-a permis sa e „amestece” cu sange romanesc.
E vorba un fanatism care seamana extrem de mult cu un fanatism religis..
SI FANATISMUL E PERICULOS!

Salut 29-01-2013 - 20:38

As spune ca nu prea au imaginatie „baietii”. Ori, sunt pe graba si au luat o reteta de-a gata. Chestia asta cu Rusanu care da flit FMI-ului chiar a surprins Alianta Mafiota Politician-Bancherista Impotriva Popoarelor – sectia Romania.

Modelul este luat bineinteles de la sectia SUA a aceleasi Aliante Mafiote (va aduceti aminte cum, pe timpul Tufisului ala idiot, aparea din joben o cuvantare, un video, ceva…exact cand prostul mapamondului era prins cu pantalonii in vine?)

Se pare ca au crezut ca au totul sub control. E drept ca ne-au pacalit cu Ponta: e tot de-al lor, mimeaza opozitia ca sa mimeze democratia. Dar l-au scapat pe Rusanu. Bravo lui. Acum, acest Rusanu trebuie sprijinit. Sper sa primeasca mesaje de incurajare. Sper ca presa sa remarce si sa laude unul din putinele gesturi de roman ale politicienilor din ultimii ani. Sper ca Romanii sa se destepte! Si sa nu puna botul la diversiuni. Cu unguri si cu altii.

DXN 29-01-2013 - 20:53

Nu este primul gest de mare curaj!
I-a propus ‘ermafroditului, „din proprie initiativa”, „escluderea” „moliceanului”!
mARE oM, mARE CAcaRACTER!

Salut 29-01-2013 - 21:02

Stai deoparte. Invata. Exerseaza gramatica. Strici bunatate de postari.

DXN 29-01-2013 - 21:19

MA’ TU ESTI MASO, SAU ESTI SUPARAT PE MINE DE CAND TE-AM TROSNIT!

שׂפֿבּשׂפֿהּשׁ 29-01-2013 - 20:55

Miscarea lui Ponta de astazi, a fost absolut magistrala, ca sa contrazica FMI-ul si sa renunte la privatizarea acelei companii electrice. Ponta si-a dat contre cu FMI-ul si isi atrage aprobarea si felicitarile romanilor. FMI-ul este cea mai toxica institutie bancara a lumii, este institutia prin care SUA isi extinda sclavagismul sau economic asupra tarilor cu resurse si politicieni corupti. Daca Ponta reuseste in administratia lui sa rupa relatiile cu FMI-ul il voi vota cu cinci miini! Speram sa fie tare Ponta in discutiile cu Fondul, si sa le taie mustiucul acestor pirati economici. Sa nu se mai spuna despre noi ca primul ministru Romaniei este nu stiu ce functionar de la FMI. Ca FMI-ulconduce Romania. Vedeti d-stra, (by the way, I’n not an usl-ist) ca sa recuperezi dramul de mindrie nationala dupa 8 ani de distrugere nationala a pdl-ului, de terfelire a demnitatii nationale de un presedinte iresponsabil, e un lucru teribil de anevoios. Multi sar la gitul lui Ponta (plagiator de altfel) si-i imput faptul ca nu a facut mai nimic in cele 9 luni de guvernare. Cum poti sa-i ceri lui Ponta sa recupereze 8 ani de infamie nationala in doar 9 luni? Cum poti sa redresari o tara de 20 de milioane de infometati, in numai 9 luni. Eu cred ca usl-ul ar trebui lasat sa munceasca cel putin 3 ani, pina sa sarim la gitul lor si sa leimputam nerealizarile pe care i le imputam azi. Nu am votat cu usl-ul si nu-mi sunt dragi, si cred ca aceasta facatura s-a nascut datorita celui mai negru motiv al istoriei romanesti : Basescu. Da, psd-ul si pnl-ul a trebuit sa se uneasca, a trebuit sa faca ceva, chiar daca sunt doua entitati cu totul si cu totul diferite, insa, au trebuit sa faca aceasta alianta NEFIREASCA pentru ca sa faca ceva, sa dermine cu acest cancer al Romaniei, Basescu si pdl-ul. Iata ca au reusit in parte, ridiculizind pdl-ul in alegeri si punindu-l la cutie pe Basescu. Basescu s-a salvat prin niste marionete antiromanesti, antinationale ale pdl-ului care ne-au facut tara de ris, punindu-ne Europa in cap, producind cele mai inimaginabile rani poporului roman prin Preda si Macovei, Brinza, etc. Ponta a trecut sifonat prin acest razboi dar datorita poporului roman a reusit si acum conduce Romania. Nu mi se pare pina acum ca ar fi un fel de Udrea, Boc sau MRU. Are si el cucuiele lui si nu i le accept, dar pe total, inca il suport. A facut niste miscari care nu au cum sa nu fie apreciate de dusmanii lui.

Tache 29-01-2013 - 21:23

Acest act de vandalism este clar o DIVERSIUNE. Avem noi alte probleme, de substanta, care ameninta sa ne scoata definitiv din istorie. Cum ar fi (iau la intamplare) :

1. Datoria externa care nu poate fi platita

2. Prabusirea natalitatii, disparitia cetatenilor romani

3. Distrugerea fibrei biologice a poporului roman. Un amic, barbat, de 42 de ani s-a prabusit si a intrat in coma, acum 2 saptamani. Nu are sanse sa-si revina, caci inima este distrusa. Nevasta lui, de 40 de ani, sufera de cancer de 2-3 ani. Inca este in viata. Au copii mici, de 8 ani si 10 ani.

4. Sute de mii de romani ardeleni isi iau cetatenia Ungariei si depun juramantul fata de statul ungar. Fenomenul este de massa. ” Zilnic, sute sau chiar mii de români din localităţi din Ardeal, din Bucureşti şi din alte judeţe ale României se deplasează în Ungaria şi obţin cetăţenia acestei ţări. ”

http://www.ioncoja.ro/textele-altora/cum-rezolva-budapesta-problemele-demografice-ale-ungariei/

Asa ca, vandalizarea steagului Romaniei, chiar este o nonproblema.

- - प्रिंस Parpanghel Carpathian LORD 29-01-2013 - 21:59

tache;,, Cum ar fi (iau la intamplare) :”
Ia din fatza , tache, sa nu stai la coada !
Ia cu atentzie si de la Roncea cetire ca coja ,
nu mai are suportul trnebunului, de cand cu
amorul salbatic cu Mitzura de se oftica buruiana , ireveribil ,
Iar punctajul tau ,aleator dupa cum ne marturisesti este
diabolic in gandire, senzational ca elodia didede!

Iohannis 29-01-2013 - 21:36

Nu, refuz sa cred ca (toti) ungurii sunt atat de barbari!

Antibasistul 30-01-2013 - 10:21

Barbaria e inscrisa in ADN-eul lor!

tomi 30-01-2013 - 14:19

Nici arabii din Israel nu sint toti barbari, dar cei care sint pot face un prapad cum nici nu-ti imaginezi, atentate, crime, autobuze explodate, „eroi” kamikaze, ce crezi ca ne intereseaza citi mai sint din ei buni cint existenta statului este pusa in pericol de o anumita comunitate? Legea devine dura, suspiciunea este dirijata automat catre fiecare arab. Daca voi ungurii vreti sa traiti in liniste ranine in datoria voastra sa eliminati virfurile extremiste care va vor face viata tuturor un infern. Cu miinile voastre eliminati orice fel de gesturi antistatale, orice gest care loveste in autoritatea statului roman il veti suporta pe pielea voastra cu totii.Puteti traii linistiti pastridu-va traditiile nationale unguresti, invatind in limba materna, gindind ungureste dar raminind loiali statului roman. V-am zis aceste lucruri ca unul care a trait in Romania 34 de ani si chiar si acum consider ca sint roman de religie mozaica.V-am invatat ce consider eu a fi necesar a se aplica spre a va putea pastra entitatea maghiara in Romania inca citeva sute de ani si a nu face gestul imbecil al arabilor din Israel care daca nu vor intelege sa respecte statul care-i gazduieste si nu se vor linisti vor avea obtia sa paraseasca teritoriul tarii de bine sau prin expulzare fortata.Daca citesti atent ce ti-am scrris @Iohannis vei vedea cita dreptate am. Sa auzim numai de bine si Dumnezeu sa va calauzeasca gindirea.

BULA 30-01-2013 - 14:26

Cu ungurii nu se poate convietui in siguranta, pentru ca ei sunt suciti din vrej (smintiti si campioni la sinucideri). Numai purificarea etnica ar linisti treburile. Mai bine s-ar carabani din Romania, sa evitam violentele.

ein deutscher 30-01-2013 - 22:16

Ce vrei, gena lui Atila hunul nu moare cu una cu doua… buruienile se starpesc greu.

BOIENICA FARA FRICA 30-01-2013 - 04:03

Asta este mina lui securistului Ungureanu este inceputul necazului cel mare de destabilizare si de lovitura de Stat pe care o pregateste domnul Ungureanu destabilitate mortaciunii ocazie in care Basescu va ordona stare de urgentza militarizind Romania, caderea guvernului si instaurarea DICTATURII MILITARE nu degeaba au fost facutii colonei ziaristii Turcescu si multi altii Ungureanu colonel sursa sigura va anuntz ca mult nu mai este si incepe asta urmareste Basescu sa nu se duca la puscarie si toata mafia din PDL IN 1989 LOVITURA DE sTAT A FOST DATA SCINTEIA A PORNIT TOT DELA UNGURII ACUM TOT UNGURII O PORNESC DAR PUTERNIC O SA FIE MAI RAU CA IN TARILE ARABE

Antibasistul 30-01-2013 - 10:22

Sper sa n-ai dreptate.

Virgiliu Soare 31-01-2013 - 09:47

Da. Neamul secuiesc, de origine turanica, a adoptat limba ungureasca pentru privilegii. Acum, tot pentru privilegii iluzorii se declara capul de pod pentru o eventuala expansiune teritoriala din partea celor care ii cooptasera in Unio Trium Nationum. Dar in conditiile in care Uniunea Europeana va ramane viabila nu sunt acceptati cu astfel de idei. Cu atat mai mult cu cat oamenii simpli din cele doua judete sunt impotriva acestor provocari, simtindu-se inselati de atitudinea politicienilor lor care nu au facut nimic pentru a salva economia regiunii care functiona destul de bine in regimul comunist. Amenintarile criminale si provocarile pe care le perpetreaza in ultimii 23 de ani ar trebui sanctionate. Toleranta excesiva ii incurajeaza pe indivizii scelerati. Institutiile statului roman ar trebui sa se sesizeze si sa actioneze chiar daca actuala administratie romaneasca e timorata si paralizata. In speranta unor ganduri mai bune din partea politicienilor, credem ca marea masa a nationalitatii secuiesti se gandeste cum sa traiasca mai bine in Romania decat sa raspunda apelurilor interesate de dezordine si confruntare, care nu ii vor duce neaparat spre victorie.

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. OK Mai mult